Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за недозавиване на 145

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщение
    Няма ги само седалките и резервната гума,тия дни ще сложа и по дебела стаб. щанга отзад,ще натегнем конитата и ще видим как ще е.

    п.п. Понеже питах за наклоните да споделя,че са със 6 градуса отворени,което май е много?
    6 или 0.6? и това отворени на сходимост ли визираш или става дума за страничен наклон?

    отделно спомена че имаш камбър плейтс и ако тях ги пипаш без да се прави реглаж става страшно объркване на сходимостта!


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #32
      Ами ще ходя пак,на колко да ги накарам да ги направят,за да е добре
      Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
      BMW F13 M6
      BMW X6 3.5d
      Mini cooper r56 lci
      Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

      SPRINTAUTO Service

      Comment


      • #33
        Според предназначенито, за което ще се използва главно колата, един компетентен техник трябва да знае с какви параметри да регулира геометрията, а не ти да му казваш какви стойности да задава. То вероятно при теб от първия път няма да се получи, ама намери един свестен човек, който си разбира от работата и мисли.
        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
        sigpic

        Comment


        • #34
          Случайно попаднах на тази стара статия... Виж какво са и направили отзад на тая 145-чка след смяната на говедото под капака (на Page 2)...
          http://www.alfisti.net/index.php?id=875&L=1

          Може би просто отзад стандартните два винкела не могат да вършат работата на няколко носача и още няколко щанги...

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
            Случайно попаднах на тази стара статия... Виж какво са и направили отзад на тая 145-чка след смяната на говедото под капака (на Page 2)...
            http://www.alfisti.net/index.php?id=875&L=1

            Може би просто отзад стандартните два винкела не могат да вършат работата на няколко носача и още няколко щанги...
            А може би да могат защото знам доста добре представящи се 145-ци със оригиналните носачи отзад а също и 155-ци
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #36
              Давам идея само... В тая от статията със сигурност баланса на тежестта е изменен с по-големия мотор...
              Пък и доколкото аз видях снимката, задното ЗАкачване е от "панцер, грумбел, кубе като на танк и т.н..."

              Comment


              • #37
                Са ше ви светна от кво основно се преебава една 145-ца, и защо на Даги кенефа недозавива адски - просто заводски колата излиза с определен коефициент на преден спрямо заден мост - коефициента е съотношение на стъпката на предния мост и тази на задния мост този коефициент трябва да се запазва каквито и джанти и фланци да слагате Опа тва важи и за 155 На даги на колата джантите и са монтирани отпред с фланци отзад без и от там си е... м....та
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #38
                  Струва ми се,че не е чак толкова просто

                  Аз отпред съм с фланци,понеже Жантата опира в сп.апарат,а отзад просто няма как да събера тия джанти с какъвто и да е фланец........

                  е вярно кенефа "изправя" като се лигавиш с педала на газ-та ,ама чак пък такова недозавиване както се оплаква колегата не съм усетил,дори и на тракдей-я с улични гуми
                  146 Turbo

                  Comment


                  • #39
                    Направихме доста промени по колата,особено отзаде такаче ще видим на 21 август какво се случва.
                    Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
                    BMW F13 M6
                    BMW X6 3.5d
                    Mini cooper r56 lci
                    Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

                    SPRINTAUTO Service

                    Comment


                    • #40
                      вече пооправи ли се или пак е на същото положение???

                      Comment


                      • #41
                        Ами преди 10 дена я оправихме след като се оказа че сме карали с изпуснали амортисьори, и все пак никога няма да завива като Гт-то дори с чисто новото кони,колите са несравними най-малкото новата технология си е нова.. .А тежеста на 145-цата е 829 кг отпреде и 350 отзаде... и просто се оказва,че на късо шаси тежък мотор отпреде става като манджа с грозде .И все пак това е лично мнение
                        Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
                        BMW F13 M6
                        BMW X6 3.5d
                        Mini cooper r56 lci
                        Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

                        SPRINTAUTO Service

                        Comment


                        • #42
                          моята е около тон на предната ос така че тази си е супер

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщение
                            Ами преди 10 дена я оправихме след като се оказа че сме карали с изпуснали амортисьори, и все пак никога няма да завива като Гт-то дори с чисто новото кони,колите са несравними най-малкото новата технология си е нова.. .А тежеста на 145-цата е 829 кг отпреде и 350 отзаде... и просто се оказва,че на късо шаси тежък мотор отпреде става като манджа с грозде .И все пак това е лично мнение
                            идеална за ДРАГ и леко неуправлямена на писта )
                            колко познато ми звучи
                            Volvo S80 2.0 T5 180hp
                            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                            Comment

                            Working...
                            X