Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво трябва да е налягането на маслото?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Хлабава връзка, разхалтавен уред и играе от вибрациите, играе напрежението, пиянски запой, ...
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
      Колега, един въпрос в духа на темата - какво масло 10/50 мислиш да сипеш и от каде?
      Елф 10в50
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #33
        Мерси колега!
        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
          Елф 10в50
          Има и Селения 10W50 - http://www.motorni-masla.net/index.p...roducts_id=927
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
            за тия пари трябва да е златно тва олио
            AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
              за тия пари трябва да е златно тва олио
              Златно няма да е, но ще златисто на цвят и ще маже качествено Абартите
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #37
                Леле то за тия пари има Мотул Льо Ман бре!!
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  Леле то за тия пари има Мотул Льо Ман бре!!
                  Бъркаш се Льо Мана е доста по евтин
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от badmadafaka
                    На нова кола (предполагам важи и за абарт-ите) първата смяна на масло е между 15 и 30К километра. Ако сметнеш грубо, че "Льо Ман"-а трябва да го сменяш на макс 5К километра, а пък на въпросното "златно" пише, че било за първоначално "вграждане" (демек колата излиза от завода с него), тоест най-вероятно поне 15К ще издържи, сметките не излизат баш такива...
                    Аз не знам от това описания за сипването в завода дали не следва, че това е с някакви по-специфични свoйства за разработване на чисто нови двигатели обаче...
                    Даа така като се сметни по този начин си прав
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #40
                      ако става въпрос че това е масло за разработване на двигатели, на мен не ми изглежда такова. маслото за разработване има лоши мазителни свойства щото иначе цилиндрите ще се полират и задължително смяната му е на малко километри.
                      тука по-скоро цената е такава заради емблемата на абарт и италианските думички в описанието.
                      точка

                      Comment


                      • #41
                        От миналата седмица с масло PENTOSIN 10W40 и чисто нов датчик налягането не пада под 3 бара. Студена на празен ход е на 6 бара. Друго което ми направи впечатление че това масло загрява изключително бавно. От Младост до Люлин успява да стигне не повече от 65-70 градуса.
                        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                        Peugeot 508 RXH 02.2013

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                          От миналата седмица с масло PENTOSIN 10W40 и чисто нов датчик налягането не пада под 3 бара. Студена на празен ход е на 6 бара. Друго което ми направи впечатление че това масло загрява изключително бавно. От Младост до Люлин успява да стигне не повече от 65-70 градуса.
                          Гъст боклук
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                            Друго което ми направи впечатление че това масло загрява изключително бавно. От Младост до Люлин успява да стигне не повече от 65-70 градуса.
                            Ами напоследък е малко по-студено
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                              Гъст боклук
                              Изобщо не си прав. Около година гледам приятели, някои от тях с доста скъпи коли как ползват тази марка и досега никой не се е оплакал
                              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                              Peugeot 508 RXH 02.2013

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от badmadafaka
                                То това става ли с гледане..? И какво значи това, че никой не се е оплакал..? Аз познавам такива мърлячи спрямо колите си, че ще карат с М10Д и ако не блокира двигателя няма да се оплачат... А пък ако блокира ще се оплачат от колата, не от маслото и на следващата пак ще сипят същото...
                                E ти надали очакваш да разглобяваме двигателите след всяка смяна и да правим лаборатовен анализ на повърхнините в него. И в случая не говорим за мърлячи а за технически грамотни хора с коли произведени след 2007 година. Но спора е излишен. Мисля че тази тема е за да можем да споделяме собствените си впечатления а не да се впускаме в теоретични коментари
                                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                                Peugeot 508 RXH 02.2013

                                Comment

                                Working...
                                X