If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Ти като искаш карай с под 1 бар налягане .
Аз не искам
Не мисля и да споря де
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Съни, страшно си прав, но за целия диапазон от мотори ОМ на Мерседес!
Също и за подобните на Форд, Катерпилар,Джон Дир. Саме. Ламбордини, Хурлеман и Ифа!
Маслото маже, мие и охлажда!
И още 32 важни неща!
Важно е как се държи мотора, а не колко точно показва шибания манометър!
Просто карайте кочините и спрете да се взирате в неща дето само ви лъжат!
Наздраве!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Вчера си смених маслото на колата със Селения Реисинг 10W60.Разликата във налягавията на маслото със Yacco VX300 15W50 със което карах последните 10К км. са абсолютно никакви 5атм. на студен мотор и 2.8-3атм. при температура на двигателя 80 градуса.Също така искам да кажа че със Yacco-то мотора работи малко по тихичко,така че това което пишат във саита им за този тип масло от гамата им ще се окаже вярно.За лятно време според мен а и от личен опит вече е доста стабилно.
И на 2-та автомобила който имам в момента мога да споделя моите няблюдения с различните масла.
ВАЗ 2103 (1500) 1.5
В момента е с масло Castrol GTX 10W40 Пълна синтетика.
Сутрин на тези температури в момента окол нулата държи налягане около 5 бара на 900 оборота.
При загрял мотор на 90 градуса 2 бара.
При по студен мотор около 60 градуса и обороти над 4500 около 6.5-7 бара.
На загрял мотор около 5.5-6 бара.
Смея да твърдя,че уреда си и показва доста вярно
Мотора е на реални 42 000
Другата кола е Nissan Primera p10 2.0 16v eGT 157 К.С Колата е на 190 000 хил реални
В момента е с масло Motul 10w50 и е на 10 000 хил километра станало е за смяна.
Стува ми се ,че това масло и идва малко гъсто и ще кажа отново наблюденията си когато го сменя до седмица 2 с Оригинално Nissan 5w40 или 0w40
Същто с оригинален уред за налягане на маслото.
Сутрин на същтата пемпература около 0 градуса,при напълно студен мотор налягането е около 7 бара дори и малко отгоре понякога-зависи от температурата.
При напълно загрял мотор около 2.5 -3 бара.
Това са статистики само при празен ход.
При шофиране в интерес на истина на зверско натискане на около 95 градуса работна температура на Калояново на 3-та предавка с около 7500 оборота налягането беше около 6 бара.
През седмицата ще направя по един клип с 2-те коли сутрин и при загрял мотор .За да се види нагледно.
Comment