Известие

Collapse
No announcement yet.

Драма с туйнспарк след дълго не-каране...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    [QUOTE=JoRiX;989633]
    Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение


    При мен е същото и забелязах,че като паднат оборотите,колата претриса все едно не и достига гориво и ми мъждука лампата за маслото.Чистих дросела но никакъв ефект нямаше,грешки не показва на диагностиката не знам вече това е много притеснително.
    На байпаса, точно зад дроселовата клапа (за 16V) има едно клапанче. Ако то се е омаслило (то си е омаслено от парите, но ако е гренясало и протъркано) и не се отваря бързо може да се получи това
    Last edited by NightRider; d.m.y г., 22:39. Основание: Уточнение
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #32
      [QUOTE=NightRider;990803]
      Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
      На байпаса, точно зад дроселовата клапа (за 16V) има едно клапанче. Ако то се е омаслило (то си е омаслено от парите, но ако е гренясало и протъркано) и не се отваря бързо може да се получи това
      Трябва ли пак да се сваля дросела,за да се смени това клапанче ? Ако можеш и снимка да качиш,точно къде се намира
      156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

      Comment


      • #33
        Батка, това трудно се установява на място в сервиза... не знам дали няма да получиш по-скоро объркващи съвети тук. Ходи на сервиз по-добре да я видя и чуят.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          По-бързо ще стигнеш до отговора ако разглобиш. Махни пистовия ремък. Завърти на ръка ролката на алтернатора и ще усетиш ако проблема е там. При сложен ремък погледни обтяжната ролка долу дали подскача като бясна (да не би това което чуваш да са камшични пляскания от ремъка) и т.н.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от badmadafaka
            Абе ремъка скоро го свалях (щото ролките си ги смених сам, то не е голЕма философия - обтяжната естествено е сменена с целия механизъм, който я обтяга) обаче не се сетих да пробвам алтернатора...
            Иначе ремъка изглежда в перфектно състояние и надписите му седят - мисля си, че ако подскача или се криви нещо, все ще има някакво отражение във вида му...
            По принцип от какво може да подскача/да прави камшични удари както казваш..?
            От затягаща ролка или скъсан демпфер на шайбата на кол. вал, от затягаща помпа или от грешна дължина на ремъка, от проблем в работата на някой цилиндър. Мотора подскача ли на пред/назад?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              Не, няма какво да оакаш. Шайбата има дупка за чоп който да влезе в нея, а чопа е на другата шайба на вала. Контра се държи на централния болт. По принцип на ТС не съм виждал скъсана гума на тая шайба. Бензиновите мотори нямат такива усилия, че да късат гуми по принцип. Вероятно това е най-малката възможност да е проблема в тази шайба. Но все пак причина. И защо искаш да я сваляш? За проверката не е нужно сваляне. Просто махни ремъка и с ръка я напълни във всякакви посоки и ще усетиш ако има нещо.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                а ремъка и ролките на баланс валовете проверени ли са ? Щото при мен имаше нещо подобно от едната ролка на валовете .. Махнах ремъка и всичко със почукването и пристъргването се оправи .. Смисъл сигурен ли си че се чува точно от пистовия ремък ? след тва пък почна пак подобен звук ама тогава ясно си пролича че хидр помпа си отива като я смених с 2-ра употреба звука отново изчезна иначе приличаше на 1-вия ..
                alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                Fiat punto GT in progress ~200hp

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от badmadafaka
                  Оригиналната шайба я гледах няколко минути от различни ъгли как се върти и реших, че е крива... Махнах я, сложих другата и като гледам по въртенето тя ми изглежда по-права от оригиналната... Обаче стърженето стана още по-силно след смяната на шайбите...
                  Алтернатора е перфектен, климатика като че ли има една милимунда луфт, ама като го развъртя не се чува нищо, перфектен е... Същото се отнася и за хидравликата, само дето там луфта е почти (или напълно) въображаем... И пак като се върти не се чува абсолютно нищо...
                  Баланс валовете много одавна са "проверени" перманентно...

                  Като свалих ролката видях, че пластмасата около долната ролка на коляновия вал е спукана - дали пък не стърже от нея (ама ако е от нея ще се изкопа колкото може и ще спре да чегърта, а то е като нещо метално)...

                  ПС: това с контрата на средния болт нещо не успях да го постигна, защото може би се изискваше изтънен камък (подобен на тоя с който се отвъртат гайките на главините), та си държах за контра самата шайба с ръка, а после след като закачих ремъка на шайбата и го обтегнах, дозатегнах с торкса... Дали има вариант аз да съм прецакал шайбата така..?
                  Споко, нищо не си прецакал. Най-добре снимай да видим и чуем какво е това стържене.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    Здрасти Иво, нали знаеш моите перипети с ГТВ-то, тайната е в ролките. А ремък свири ли или само стърже? Залагам на скапана ролка. Утре ще идва един колега, на който са му обслужили двигателя в един от клубните сервизи и сега след 1000 км стърже като трион. Сложихме стара, но оригинална ролка и мотора заспа. Интересното е че неговата ролка е RWP, имах такава абсолютно същата чисто нова, която ми беше дадена от един нещастник от Фиат форума, за компенсация че му сложих моя ролка, та като сменихме неговата с чисто новата, звукът беше същия но по-слаб. Та всичко е менте в тая държава и няма значение че е сменено преди 2 дена. Имаш ми телефона звънни ако искаш.

                    Лек и успешен ден

                    Comment


                    • #40
                      Само като идея - Като сменяш някоя от тия шайби(компресор на климатика, на коляновия вал итн), които са с каналите имай предвид, че стария ремък се е "изял" по един определен начин спрямо старата шайба. Тоест този "ефект", който се наблюдава сега при теб с усиленото скърцане и чегъртане, да не би да е от това, че стария ремък се "напасва" (изяжда) по новата шайба
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                        Само като идея - Като сменяш някоя от тия шайби(компресор на климатика, на коляновия вал итн), които са с каналите имай предвид, че стария ремък се е "изял" по един определен начин спрямо старата шайба. Тоест този "ефект", който се наблюдава сега при теб с усиленото скърцане и чегъртане, да не би да е от това, че стария ремък се "напасва" (изяжда) по новата шайба
                        A шайбата преди това от какво се е износила,тва дето го твърдиш може да стане за 200-300 х.км.,да се износи шайбата от десетките ремъци,които са слагани на колата
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment

                        Working...
                        X