Известие

Collapse
No announcement yet.

Мистериозен проблем с инжекцион Дедра...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
    Ще видим, да не чуе дявола. Утре ще сложа регулатора от старата - някакво регулируемо китайче с манометър. Ако се окаже това... Иначе колата като я мерих даде 2.5 на празен ход, колкото е по книга, иначе е нормално на празен ход да няма проблем, защото помпата има достатчно дебид, за да компенсира пробива.

    Освен това днес настроих ТПС-а според данните дадени в мануала - 0.5волта при напълно затворен дросел. Резултата беше много високи обороти на празен ход поради факт-а, че съм ги вдигнал много от байпаса на дросела.
    При меренето ИМА значение откъде си хванал масата! Не трябва да е от акумулатора, а от куплунга на който мериш изхода на ТПС-то
    Винтът ти на дроселовата клапа не трябва да я повдига, а само да я допира за да не заклинва един вид в крайно полочение. И що си мисля, че не е 0.5V, а е от 0.25V до 0.3V (за това не съм 100% сигурен)
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • Ами имам тука един сървиз менюъл на немски специално за дедра и в него е написано 0.5волта. Имам още да го настройвам, защото при 0.5в оборотите идват около 2500, но това вероятно е от байпаса на дросела, който е бая развит. Иначе естествено, че го меря само и единствено между крачетата на куплунга на ТПС-а....
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
        Ами имам тука един сървиз менюъл на немски специално за дедра и в него е написано 0.5волта. Имам още да го настройвам, защото при 0.5в оборотите идват около 2500, но това вероятно е от байпаса на дросела, който е бая развит. Иначе естествено, че го меря само и единствено между крачетата на куплунга на ТПС-а....
        A на колко волта беше,преди да го настроиш
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          Винтът ти на дроселовата клапа не трябва да я повдига, а само да
          това не е вярно за инжекционите IAW от тия години. клапата стои леко открехната.

          Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
          Ами имам тука един сървиз менюъл на немски специално за дедра и в него е написано 0.5волта. Имам още да го настройвам, защото при 0.5в оборотите идват около 2500, но това вероятно е от байпаса на дросела, който е бая развит. Иначе естествено, че го меря само и единствено между крачетата на куплунга на ТПС-а....
          сигурно четеш и как се настройва байпаса - 750 оборота с изключена машинка за празен ход и загрял двигател. като я включиш - 850. иначе тая стойност - 0,5волта на мен не ми вдъхва доверие, но може и толкова да е.
          ако се окаже това, да те науча и как да си настроиш цо-то без газанализатор.
          точка

          Comment


          • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
            това не е вярно за инжекционите IAW от тия години. клапата стои леко открехната.
            Може, но не съм убеден. Аз имам друг опит от онова време. Нека колегата да пробва и двата начина и да каже резултата
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • вервай ми, клапата стои с няколко градуса открехната при празен ход.
              точка

              Comment


              • Съгласен, още на старата като и свалях дросела да го чистя минаправи впечатление това. Пробвах да го въртя въпросното винтче, но никакъв шанс-според мен е пломбирано от завода. А по въпроса за настройката на СО-то сподели, още днес ще го пробвам след като сменя регулатора.
                Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                Comment


                • ами да, винта е настроен и пломбиран в завода. въпроса е на тая клапа дали е бутан. ако искаш даже в мануала е посочено как да провериш клапата с луфтомер. цо-то го настрой след като оправиш регулатора, тпс-а и байпасния винт. караш някой да държи примерно 2000 оборота без да си мърда крака. въртиш тримера и оборотите ще почнат да се променят. търсиш най-високите обороти. наляво от тая позиция ще падат, на дясно също. вече по-прецизно - на газанализатор. след това може да има нужда пак да донастроиш оборотите на празния ход от байпасния винт.
                  точка

                  Comment


                  • Ясно, благодарско !
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • СЪрдечно благодаря на всички колеги, които се включиха в дискусията и дадоха мнения и предложения по проблемите ми! Днес запалих колата с регулатора от старата(някакво китейче с манометър) и след 2 часа работа на място(немога да я изрина от преспите в двора, за да я изкарам) колата пали отвън. Настроих ТПС-а на 0.29в, повъртях СО-то докато закрепи хубави обороти и започне да се форсира добре. Между другото, заводския блоу офф естествено се оказа че пропуска между вакуума и турбо пътищата - съответно го смених с двубутален фордж от старата. Благодаря отново!
                      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                        СЪрдечно благодаря на всички колеги, които се включиха в дискусията и дадоха мнения и предложения по проблемите ми! Днес запалих колата с регулатора от старата(някакво китейче с манометър) и след 2 часа работа на място(немога да я изрина от преспите в двора, за да я изкарам) колата пали отвън. Настроих ТПС-а на 0.29в, повъртях СО-то докато закрепи хубави обороти и започне да се форсира добре. Между другото, заводския блоу офф естествено се оказа че пропуска между вакуума и турбо пътищата - съответно го смених с двубутален фордж от старата. Благодаря отново!
                        Eто още един, който ще почерпи
                        Юркай я сега със здраве
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • Такааа и понеже трябва всичко да е трудно, вчера като я палнах сутринта пак разклати както предиии... По всяка вероятност нещата не са приключили и сагата продължава...?! Естествено, че ако е лесно няма да е на мен... Имам само една надеждичка, да е от СО-корекцията, но малко ме съмнява... При всички положения нещата са доооста по-добре, но ще видим...
                          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                            Такааа и понеже трябва всичко да е трудно, вчера като я палнах сутринта пак разклати както предиии... По всяка вероятност нещата не са приключили и сагата продължава...?! Естествено, че ако е лесно няма да е на мен... Имам само една надеждичка, да е от СО-корекцията, но малко ме съмнява... При всички положения нещата са доооста по-добре, но ще видим...
                            Корекцията на СО оказва влияние, както и винтчето за клапата
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Корекцията на СО оказва влияние, както и винтчето за клапата
                              На тоя дъртанян Цо-то му оказва влияние само като даваш газ До тука нищо не сте направили дерзайте
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                                На тоя дъртанян Цо-то му оказва влияние само като даваш газ До тука нищо не сте направили дерзайте
                                Stiga de. И аз имах Алфа дартанян и регулаторът и оказваше доста влияние на празен ход. А и изчистваше ауспуха даже до сиво
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X