Според мен не е в мапа проблема. След като му мени стойностите на мапа от 270 до 320 на празен ход, значи мапа си отчита, но защо мени стойностите. Ако ги мени заедно с клатенето на оборотите, значи просто отчита промяната на налягането в колектора в зависимост от оборотите, които държи двигателя. Но ако мени стойностите произволно, значи нещо става с налягането в колектора и то не идва от маркучета и вакууми, а най вероятно от грешни фази на газоразпределението. Това пък може да се дължи на идиотски хлабини, или на грешна центровка идваща от разменени шайби например, или от сменени валове.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мистериозен проблем с инжекцион Дедра...
Collapse
X
-
Ами мени го когато започне да клати, а не произволно. Дефакто докато започне да клати, всичко си е супер, започне ли, мап, МПХ и аванс започва да играе...Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Първоначално публикувано от VET Покажи съобщениеСпоред мен не е в мапа проблема. След като му мени стойностите на мапа от 270 до 320 на празен ход, значи мапа си отчита, но защо мени стойностите. Ако ги мени заедно с клатенето на оборотите, значи просто отчита промяната на налягането в колектора в зависимост от оборотите, които държи двигателя. Но ако мени стойностите произволно, значи нещо става с налягането в колектора и то не идва от маркучета и вакууми, а най вероятно от грешни фази на газоразпределението. Това пък може да се дължи на идиотски хлабини, или на грешна центровка идваща от разменени шайби например, или от сменени валове.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеАко ги има описаните от теб проблеми не трябва ли постоянно да го има проблемът? А обикновено клатенето е от засмукване на неизмерен въздух (не в случая) или вакумите се дънят някъде. Но може и да е проблемна свещ, резисторът на палеца на делкото, ....Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Ами мислил съм го. Свалих го, минах му отново всички спойки, ако случайно има студена. Пробвах и без него, тъй като еку-то има и то "по-груб"(за по груба настройка, но и само с него става) да видя, еми пак играе, и си го закачих обратно...Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
ако е останал отворен клапана за обезвъздушаването, дърпа бензиновите пари постоянно и от там ти става богата сместа, от там ти цапа свещите, играята ти оборотите и ти скачат искрите (имало е и такъв случай)Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...
Comment
-
Ами ку4ката е по-машина като цяло, по-съвременна е и малко по-различна.При мен, не че съм гледал много на дълбоко, но до колкото знам, отработване на бензиновите пари няма. Освен всичко друго, би следвало при топло време нещата да са още по-зле, защото има по-голямо изпарение, но уви точно обратното.
Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Чакай сега, първо казваш че не можеш да я запалиш, тоест не работи студена, пък сега, че проблемите се проявяват като загрее???? А дали има връзка между мененето на искрата и луфта на клапаните, викаш няма значение??? Какво става според теб ако се бъркат фазите? Променя се налягането в колектора, мапа го отчита и подава променяща се информация към ЕКУ-то и то горкото се шашка и кво прави, ами променя предварението?????
Абе кабели и свещи сменял ли си????
Адски кеф ми доставя тази темичка, прилича ми на д-р Хаус. Важното е накрая да не изпуснем пациента.
Comment
Comment