Известие

Collapse
No announcement yet.

Мистериозен проблем с инжекцион Дедра...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
    От цялата дискусия, излязоха на преден план 2 основни неща - пропуск на въздх по вакуумите и захранването на ЕКУ-то/евентуално алтернатор.
    Второто го забрави. А и вземи един мултицет и виж - това е най-лесно
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
      От цялата дискусия, излязоха на преден план 2 основни неща - пропуск на въздх по вакуумите и захранването на ЕКУ-то/евентуално алтернатор. Ще ги проверя и ще пиша резултата.
      да не те отчайвам, ама не е нито едно от двете. няма как от скъсан вакум да се дави колата с бензин. проблема ти е в грешното смесообразуване.
      точка

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        да не те отчайвам, ама не е нито едно от двете. няма как от скъсан вакум да се дави колата с бензин. проблема ти е в грешното смесообразуване.
        И това, че турбината не му надува ли?
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #64
          ми аз съм сигурен че като цяло двигателя му е муден и при форсиране глъхне и просто се чува че няма мощност.
          точка

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
            От цялата дискусия, излязоха на преден план 2 основни неща - пропуск на въздх по вакуумите и захранването на ЕКУ-то/евентуално алтернатор. Ще ги проверя и ще пиша резултата.
            Това, което сте установили при Роби за местенето на момента на запалване, е важно е не следва да бъде игнорирано. Продължавам да твърдя, че трябва да се провери правилното функциониране на датчика на к.в.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              ми аз съм сигурен че като цяло двигателя му е муден и при форсиране глъхне и просто се чува че няма мощност.
              А защо му е муден - бензин има, турбина - няма? А сега де
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #67
                Значи колата е мудна, защото не надува на нормалното си налягане и няма оувърбууст. Иначе не глъхне, не забива "муцуна" и такива неща. Цапа свещите и на празен ход мени обороти. Искрата играе от време на време, само на някой от цилиндрите и то без някаква постоянство, единственото което ми прави впечатление, е че го прави като започне да загрява и като че ли се задълбочава, колкото повече загрява?! Странното е че вчера отново мерих датчиците за Т и нищо?! Като цяло аномалията, която се наблюдава когато започне да го прави е почти по всички линии... Когато започне да го прави, мап-а играе между 270 и 320(горе-долу), предварението играе между 8 и 13(горе-долу), и естествено моторчето за празния ход и то играе, защото се опитва да коригира мап-а. Единствено темперетурата и ТПС данните не играят...

                П.П. Датчика на коляновият вал е ясен, него ще го сменя с този от другата, защото така и така имам наличен, който е работил без забележка, нищо не ми пречи да го сменя...
                Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 12:54.
                Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  А защо му е муден - бензин има, турбина - няма? А сега де
                  ми щото ми е познат подобен проблем с еку спагети макарони. трудно пали,понякога даже неще, гори много, няма мощност двигателя, като задържиш газта в едно положение и оборотите се клатят.
                  бърка се сместа, оттам се клати аванса, а от него се променя цо-то и това е ефекта. затова моето предположение е за дросел.
                  точка

                  Comment


                  • #69
                    Днес ще го погледна дросела дали е пипан, но ме съмнява...

                    П.П. Като се замисля възможно е ако има пропуск по вакуума на мап-а да дава отклонение, защото мап-а отчита по-ниско налягане в колектора и съответно ЕКУ-то приема, че влиза по-сгъстен въздух, съответно повече кислород.
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                      Днес ще го погледна дросела дали е пипан, но ме съмнява...

                      П.П. Като се замисля възможно е ако има пропуск по вакуума на мап-а да дава отклонение, защото мап-а отчита по-ниско налягане в колектора и съответно ЕКУ-то приема, че влиза по-сгъстен въздух, съответно повече кислород.
                      И от там турбото ти нагнита по-малко
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #71
                        Сори че ставам нахален, ама пак да попитам, хлабините на клапаните мерени ли са? Отварял ли си капаците на валовете да видиш в какво състояние и какви са? Да не са разменени шайбите на валовете? Не се знае кой какво е правил по колата, но невървене и огромен разход може да е не само ел проблем.

                        Comment


                        • #72
                          Ами не са мерени хлабините, но не вярвам да е от тях. както и да е, ще ги измеря при първият удебен случай, разбирай - вдругиден...

                          П.П. Ако мап-а отчита по-ниско налягане или по-малко подналягне, то тогава турбината би трянвало да пренадува, а не да надува по-малко. В момента колата надува по-малко, защото вероятно еку-то намира някаква нередност..., но е старо и "глупаво" и неможе да си каже...
                          Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 22:17.
                          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                            Ами не са мерени хлабините, но не вярвам да е от тях. както и да е, ще ги измеря при първият удебен случай, разбирай - вдругиден...

                            П.П. Ако мап-а отчита по-ниско налягане или по-малко подналягне, то тогава турбината би трянвало да пренадува, а не да надува по-малко. В момента колата надува по-малко, защото вероятно еку-то намира някаква нередност..., но е старо и "глупаво" и неможе да си каже...
                            Тук си прав - той взима вакум от колекторните. Да не би да ти е запушена тръбата до него или самия той?
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #74
                              Ами не е самият мап, защото с този от другата, с който тя рабтеше чудесно, нямаше никаква промяна.
                              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                              Comment


                              • #75
                                Ами премери вакума и кажи колко е
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X