Известие

Collapse
No announcement yet.

Мистериозен проблем с инжекцион Дедра...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • След малко отивам на газанализатор, след това ще пиша резултата.
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

    Comment


    • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Stiga de. И аз имах Алфа дартанян и регулаторът и оказваше доста влияние на празен ход. А и изчистваше ауспуха даже до сиво
      Кой регулатор бе заблуден?
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        На тоя дъртанян Цо-то му оказва влияние само като даваш газ До тука нищо не сте направили дерзайте
        Ами не е вярно това, СО корекцията си оказва влияние основно на празен ход - изпитано на газанализатор при колегата Роби(robygas). Колата в момента е с СО около 1,2 - 1,6 и работи много добре. На първо четене за 60к.м. вчера е изхарчила около 7-8 литра, но това с много работа на място и доста настъпване, но ще видим по-нататък как ще са нещата...
        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

        Comment


        • Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
          Ами не е вярно това, СО корекцията си оказва влияние основно на празен ход - изпитано на газанализатор при колегата Роби(robygas). Колата в момента е с СО около 1,2 - 1,6 и работи много добре. На първо четене за 60к.м. вчера е изхарчила около 7-8 литра, но това с много работа на място и доста настъпване, но ще видим по-нататък как ще са нещата...
          Aко е без катализатор трябва СО да е около 2.5
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • Тц, трябва да е 1.5% +/- 0.5% - това по всички възможни ПДФ-и, Мануали и програми го пише за версичта без катализатор. За тази със катализатор никаде няма данни...

            П.П. Поправям се веднага, намерих данни за модификацията с катализатор (и ламбда, мисля че всичките турбота с каталиатор са и с ламбда) - 0.5% СО
            Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 01:34.
            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

            Comment


            • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Кой регулатор бе заблуден?
              Май ти си заблуден - пак започваме един стар спор за 33 16V. Регулаторът за СО, дет се намира на дебитомера и обикновено винтчето е фабрично запечатано (кръглата издатина, вдясно от куплунга) При тая дедра е по друг начин и ти го знаеш
              П.П. Нещо не си на кеф тая нощ
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                Тц, трябва да е 1.5% +/- 0.5% - това по всички възможни ПДФ-и, Мануали и програми го пише за версичта без катализатор. За тази със катализатор никаде няма данни...

                П.П. Поправям се веднага, намерих данни за модификацията с катализатор (и ламбда, мисля че всичките турбота с каталиатор са и с ламбда) - 0.5% СО
                тая с катализатор трябва да дава същите стойности, но мерено на пробката за това до ламбдата и преди катализатора. иначе мериш единствено как работи катализатора.
                за събирането на искрата нищо не каза.
                да ти споделя и едно друго нещо. вози си старите кабели в багажника щото тия жанмор ще те предадат и ще се чудиш пак какво и става на колата.
                точка

                Comment


                • Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                  Тц, трябва да е 1.5% +/- 0.5% - това по всички възможни ПДФ-и, Мануали и програми го пише за версичта без катализатор. За тази със катализатор никаде няма данни...

                  П.П. Поправям се веднага, намерих данни за модификацията с катализатор (и ламбда, мисля че всичките турбота с каталиатор са и с ламбда) - 0.5% СО
                  Може, не споря. За моята навремето се водеше спор - на едно място беше 1.5, на друго 2.5. При 1.5 ми клатеше леко оборотите. А за катализатор - нормата винаги е под 1.5%
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • Ами то в багажника си нося доста части...вече - дюзи, мап, делко, кабели, 3-4 чифта свещи, тпс, датчик колянов вал и инструменти за монатжа...
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • кажи за искрата, гледахте ли я. турбото надува ли добре.
                      абе ти като ходи при роби що не му турихте една газова на тоя кошник и да си гледаш кефа
                      точка

                      Comment


                      • Искрата спря да играе след смяната на регулатора, но все още сме на минималния наддув - въобще соленоида не затваря когатго започне да надуваи съответно колкото издържи пружината на актуатора. Аз като цяло оставам с впечатлението, че тези ЕКУ-та имат навика да забиват на нисък бууст. На двама или трима колеги от ланчиа форумите има бяха забивали еку-тата. На единият от 1.5 на 0.9 бар., а на другите двама от заводския 0.95 на 0.5. Нещата се оправят с качване на ново на бин-а или с външен бууст контролер... В този ред на мисли, ще се радвам ако ме насочите към човек, който може да ми качи наново заводският бин.

                        А иначе то е ясно, че ще я правя газов гигант. Дори газовата ми е в мазето - БРЦ АТ90Т, клапан на 8мм, ламбда контрол, като в момента само се чудя колко мм да е плочката, но това по всяка вероятност ще се разбере с проби.
                        Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 16:11.
                        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                        Comment


                        • бина може да ти го качи всеки телевизионен техник с епром програматор за без пари. въпроса е дали епрома ти е на цокъл. иначе трябва да се разпои чипа и да се тури цокъл. после бодеш ....
                          точка

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                            Искрата спря да играе след смяната на регулатора, но все още сме на минималния наддув - въобще соленоида не затваря когатго започне да надуваи съответно колкото издържи пружината на актуатора. Аз като цяло оставам с впечатлението, че тези ЕКУ-та имат навика да забиват на нисък бууст. На двама или трима колеги от ланчиа форумите има бяха забивали еку-тата. На единият от 1.5 на 0.9 бар., а на другите двама от заводския 0.95 на 0.5. Нещата се оправят с качване на ново на бин-а или с външен бууст контролер... В този ред на мисли, ще се радвам ако ме насочите към човек, който може да ми качи наново заводският бин.

                            А иначе то е ясно, че ще я правя газов гигант. Дори газовата ми е в мазето - БРЦ АТ90Т, клапан на 8мм, ламбда контрол, като в момента само се чудя колко мм да е плочката, но това по всяка вероятност ще се разбере с проби.
                            Питай Бобо
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • Тъй де ама за тая цел ми трябва и самия бин за еку без ламбда.
                              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                                Тъй де ама за тая цел ми трябва и самия бин за еку без ламбда.
                                Друже, аз знам какво ти трябва и затова ти казах - питай Бобо
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X