Първоначално публикувано от CrazyElement
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Олекотяване на маховици, размери на гуми и т.н., с цел перформънс.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеПитай Нено (Neo) за мнение от първа ръка, той кара точно с такъв (от скъпите)
Ето и един примерен сайт. Гледам маховика за Туин Спарк е точно 3.8кг :
http://www.ttvracing.com/AlfaRomeoflywheel.htmlМаховика излиза около 640-650лв
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеКолата става с по-добър респонс, усещаш че мотора се развърта по-лесно (леко)..., а за ниските да не говорим то там не се усеща нищо нали защото принципно ТС си е слаб в ниските но просто по - леко се развъртва , абе колата става друга просто. Псуват ги тез талянски коли ама досега няма познат който като го кача да не каже " ЕЕЕ много върви тази алфа" Общо взето няма да съжеляваш ако го пилнеш маховика, аз и затова търся вариант за 4 кграмов
П.П. Колегата от Бургас ако може да даде кординати на тези хора дето ги правят ще съм му доста благодаренAlfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщениеА какво се преработва за керамиката ако ен е тайна...?0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
По темата, аз бих питал защо са Ви тежки маховици като може да сложите по-леки ако целта ви е да ви е по-бърза колата.
Винаги е по-добре по-лек маховик със спортна цел. Мое мнение.
Към Бобо
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеАз с новия сетъп ще съм с такъв маховик имам го вече само дето е преработен за керамикаМаховика излиза около 640-650лв
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеПреработва се всичко по съединителя прави се натиска на притискателя и повърхностите се шлайфат за да се постигне исканото притискане - това е при обикновенна керамика, при многодисковата е доста по сложно
и един друг въпрос, защо слагаш тежък маховик след като ти и Дригата убеждавахте форума, че е глупост лекия маховик, а даже при турбо колите е по-добре още по-тежък???
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеАз пък ги утежнявам маховика ми + вала + съединителя тежи точно - 36,4кгНе се оплаквам и не мисля че някой ТС ще се развърти по бързо от мен
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеА ако можеше би ли ги направил по леки......при положение че са перфектно балансирани......Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеНЕ! Иначе могаПървоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеОки, секи си знае......аз на кола дето ще юркам моментално и бих махнал излишния твар, пак в рамките на нормалното де, на един вал от 18 кила, доволно могат да се резнат 5 оки.......ся на кола за пикник не върви някак си, но принципно......Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеВиж сега говори ми във физика и математика не в кухни и пикници ?Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеИзвода е олекотявайте наред - нищо друго не е важно освен колко ви тежи коляновия вал, даже не е важно че се върти и че има маса на въртене в края и в средата, освен това не е важно че са го балансирали фабрично с тежестиСигурно и силите на усукване не са важни, освен това при топъл мотор и приложени в/у вала някви нютони на натиск даже и урязан ще се развърти без да има странични ефекти
Олекотяват се железа които се смята че са достатъчно здрави и са далеч по резервирани откъм обороти
Аз смятам че на моя колянов вал и без да го усера аз му е достатъчен зора и затва не го пипам - смятам че фабричния вал който се върти до 7200 оборота и едвам вади 130-140кс. и 170нм - аз го въртя на над 7500 оборота и вадя 400кс. сили от него, следователно хич не ми е работа да го барат чичоманчовци като Ици примерно
Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщениеАз щото съм прос....... си сложих по тежък маховик,и оня грък английският му беше перфе,ама вие не сте разбрали защо аджеба слага по тежък маховик.Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщениеТука става на въпрос за турбо автомобили,атмосферките са ясни........Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеИ ти сигурно ти куца английския искаш да кажеш по-лек хахахахахОстай хората да олекотяват много е добре - ние простите ше утежняваме
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеНяма коструктори има прости - Аз и Дригата сме прости и затва сме с тежки маховици адънмъ?? На тебе и на Ици неможе цял живот някой да ви маха кифтетата от очите оправяйте се
---------- Post added at 15:03 ---------- Previous post was at 15:01 ----------Last edited by ne0; d.m.y г., 22:44.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщениеВ Бургас ... само че не са алуминиеви ами стоманени (смисъл примеси някакви) правят се по копие на оригиналния ти (даваш си твоя и до 1-2 седмици или дни ти връщат новия и твоя) и са някъде от сорта на 4 кг или някой друг грам отгореуслугата преди половин година беше от сорта на 300 лв сега не съм питал скоро
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Какво ще кажете за "кинетичен вариатор" - при покой тежестта се концентрира в центъра, с увеличаване на оборотите се премества към периферията?Разликата между синовете ми и мен е в цената на играчките...все още...вече не...сега техните са по-скъпи...
Comment
-
Повечето са чували за autodelta .. според тях :Makes the car feel 100kg lighter and will improve 0-60mph (0-96km/h) acceleration by upto 0.5 seconds.
Превод: Колата се чувства 100кг по-лека и ускорението до 96км/ч се подобрява с до 0.5 секунди....
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеКъм Бобо
Аз наистина не разбрах какво се преработва по стоманата за да работи с "керамика"
и един друг въпрос, защо слагаш тежък маховик след като ти и Дригата убеждавахте форума, че е глупост лекия маховик, а даже при турбо колите е по-добре още по-тежък???
---------- Post added at 15:03 ---------- Previous post was at 15:01 ----------За това какво си разбрал - простичко е стоманата се преработва защото дебелината на керамиката е различна и така се постига правилен натег
За това кой какво е убеждавал има един цитат в който ясно пише че ние сме прости и утежняваме НЕ УБЕЖДАВАМ НИКОЙТа по въпроса защо аз олекотявам в момента - простичко отново - сетъпа на колата вече няма нищо общо с предишната концепция, както и силата няма да има нищо общо с преди, така че частично ще разтоваря трансмисията с олекотяване на доста неща, както и колата ще има възможност за антилаг което ми решава някой проблеми
Та идеята на тунинга СПОРЕД МЕН е колата като цяло да е балансирана и според това какво се цели да се променят елементи по нея
И неможеш да извадиш един елемент като олекотен маховик и да кажеш за конкретна турбо кола колко трябва да е тежък без да знаеш за какво ще се ползва колата каква и е турбината и валовете и трансмисията и още много елементи. Опитвам се да кажа че не е добре да се вадят думи от контекста както и отделни елементи от цяла система
---------- Post added at 20:42 ---------- Previous post was at 20:40 ----------
Първоначално публикувано от l_angel Покажи съобщениеКакво ще кажете за "кинетичен вариатор" - при покой тежестта се концентрира в центъра, с увеличаване на оборотите се премества към периферията?0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Пак ще попитам (като се извинявам ако в мен е причината за неразбирането), но какво се преработва на стоманата, че да е по-различна за да работи с "керамика" отколкото, когато се ползва нормално феродо?
Никой не се заяжда ( за разлика от твоите постове цитирани от мен) просто от това, което чета ти си се обърнал на 180 радуса по отношение на маховиците (говорейки за бегачки) и ми е интересно, какво те накара да си промениш мнението и респективно, както ти казваш какво промени математиката и физиката (пак говорейки за бегачки)?
Просто казано, защото опита е най-важен, беше ли сгрешил в концепцията на колата преди и какво ще промениш сега и защо?Last edited by ne0; d.m.y г., 23:54.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеПак ще попитам (като се извинявам ако в мен е причината за неразбирането), но какво се преработва на стоманата, че да е по-различна за да работи с "керамика" отколкото, когато се ползва нормално феродо?
Никой не се заяжда ( за разлика от твоите постове цитирани от мен) просто от това, което чета ти си се обърнал на 180 радуса по отношение на маховиците (говорейки за бегачки) и ми е интересно, какво те накара да си промениш мнението и респективно, както ти казваш какво промени математиката и физиката (пак говорейки за бегачки)?
Просто казано, защото опита е най-важен, беше ли сгрешил в концепцията на колата преди и какво ще промениш сега и защо?
Не съм обръщал нищо нито мнението си нито физикатаИ освен това ясно съм написал че се отнася само за турбо колите
Простичко е когато имаш голяма турбина (която лагва щото е голяма) и търсиш високи скорости ЗА МЕН е по-добре с тежкия маховик
Концепцията на колата се промени тотално, не защото съм сбъркал а щото ни е сбъркана държавата, пътищата, асфалта и кво ли още не. Та в българия навъртях с нея около 3000 километра, и навъртях само няколко обиколки на серес, което ми беше достатъчно да установя че ако искам да карам на писта стрийт концепцията ще остане на заден план, но все пак ще я имаИзпуснах - СБЪРКАХ като вярвах на недоказани състезатели че няма значение колко са големи гумите на колата за това как ще се държи на пътя и пистата, затова в момента колата е с огромни 18" маховици, по простата причина че и на пътя и на пистата колата с 17" се чувстваше в пъти по-добре от 16-ките
Особенно м/у 80км/ч и 220км/ч колата беше много по караема
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениена недоказани състезатели че няма значение колко са големи гумите на колата за това как ще се държи на пътя и пистата
А че същия тоя ми беше казал че 200/55/17 са предостатъчни за кола и двг като моя, и слагането на 225/62/17 ще е голяма грешка......
Аз сложих дори 240/60/17 и при положение че всичко по колата си е било същото, разликата във времената беше почти 3 секунди.......тва на Калояново......и тва при положение че не съм въртял с 240ките повече от 2-3-4 обиколки, щото много ми се свидеха......предполагам че можеше и още малко......
На Серес беше същата работа......
Ся разбира се всичко си има граници и компромис който трябва да бъде намерен......ако се кара по писти с дълги прави и конфигурация изискваща по тесни или малки гуми ОК, но в настоящата обстановка в БГ и близка Гърц, мисля че да се сложи малко по широка гума е малко по добре......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеСедели сме на лафче с човек работещ от доста години в сферата на силовия тунинг, работещ в момента в известна фирма, чуващ мо мое мнение доста силно петела по отношение на двигатели и изобщо всичко което е нужно на една кола да има доста коне.......
А че същия тоя ми беше казал че 200/55/17 са предостатъчни за кола и двг като моя, и слагането на 225/62/17 ще е голяма грешка......
Аз сложих дори 240/60/17 и при положение че всичко по колата си е било същото, разликата във времената беше почти 3 секунди.......тва на Калояново......и тва при положение че не съм въртял с 240ките повече от 2-3-4 обиколки, щото много ми се свидеха......предполагам че можеше и още малко......
На Серес беше същата работа......
Ся разбира се всичко си има граници и компромис който трябва да бъде намерен......ако се кара по писти с дълги прави и конфигурация изискваща по тесни или малки гуми ОК, но в настоящата обстановка в БГ и близка Гърц, мисля че да се сложи малко по широка гума е малко по добре.......Като имаш предвид че аз съм говорил с доста такива хора на темата и все тая макар че има един много известен дето ми каза "слагай баниците и изобщо не питай" Освен това много съм разпитвал за стъпката на колата и излиза че ако спазиш пропорцийте на колата и я разшириш доста пак е добре - ти кво казваш на тая тема - като имаме предвид че предницата се разширява както трябва не само с фланци
Last edited by Bobo; d.m.y г., 01:15.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
Comment