Известие

Collapse
No announcement yet.

Разлика в спирането.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    As per SAE - Buschmann et al. "The job of the EBD as a subsystem of the ABS system is to control the effective adhesion utilization by the rear wheels. The pressure of the rear wheels is approximated to the ideal brake force distribution in a partial braking operation. To do so, the conventional brake design is modified in the direction of rear axle overbraking, and the components of the ABS are used. EBD reduces the strain on the hydraulic brake force proportioning valve in the vehicle. EBD optimizes the brake design with regard to: adhesion utilization; driving stability; wear; temperature stress; and pedal force."
    точка

    Comment


    • #17
      EBV- разпределя спирачното усилие между предния и задния мост, a EBD разпределя спирачна сила към всяко колело.
      Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        As per SAE - Buschmann et al. "The job of the EBD as a subsystem of the ABS system is to control the effective adhesion utilization by the rear wheels. The pressure of the rear wheels is approximated to the ideal brake force distribution in a partial braking operation. To do so, the conventional brake design is modified in the direction of rear axle overbraking, and the components of the ABS are used. EBD reduces the strain on the hydraulic brake force proportioning valve in the vehicle. EBD optimizes the brake design with regard to: adhesion utilization; driving stability; wear; temperature stress; and pedal force."
        Хубаво opisanie, kaто при нашите следи спирачното усилие в цялата с-ма, а кантарът - за задните, под цялостното у-ние на ABS
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          А така - EBD го има във всички. Аз поне така знам и е като част от ABS, но не е в него май (не помня). Но той следи налягането на спирачната течност и ако накладките са ти гола вода - не помага
          Според мен точно при "по-кофти" накладки се усеща, че върши много добра работа. Системката е супер, дори в Алфа са я настроили за по-спортно каране, щом на хората им прави впечатление.
          Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от toto99 Покажи съобщение
            EBV- разпределя спирачното усилие между предния и задния мост, a EBD разпределя спирачна сила към всяко колело.
            ок, щом така желаеш да си мислиш.

            ПП
            и нито една електронна система не може да накара калпави накладки да спират
            точка

            Comment


            • #21
              100 допълнителни кила на 2.4 също биха дали ефект в спирането

              Comment


              • #22
                към Колев
                Както виждаш от подписа живея в Смолян, демек имам доста баирчета за полигонни изпитания. Алфа 146 с накладки Galfer и Simer, при екстремно спускане Пампорово - Смолян просто няма разлика. Simera понамирисва естествено.
                Искам просто да споделя, че EBD- то си работи перфектно. Брат ми кара Ланча Делта II без ABS и EBD и според него разликата е осезателна....
                И още един факт- сега на Делтата сменя накладки, които от страната на шофьора са свършили, а от дясно са наполовина /отпред/, а при мен износването е равномерно с EBD.
                Last edited by toto99; d.m.y г., 15:46.
                Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                Comment


                • #23
                  каква ти е 146-цата.
                  къде се осъществява и как разпределянето на спирането зависи от това с колко канала ти е абс-а а не дали има ебд.

                  износените накладки само от една страна означават проблем със спирачните апарати. то при това положение няма как да спира добре колата.
                  точка

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Black Power Покажи съобщение
                    100 допълнителни кила на 2.4 също биха дали ефект в спирането
                    Да негативен !

                    Comment


                    • #25
                      един мой роднина има с 2.4 мотор на баща ми е с 1.9 използват една марка накладки и дискове и тази с 2.4 мотора ще те изхвърли през стъклото

                      не че и другата не спира рязко,просто при по големия се усеща по силно

                      Comment


                      • #26
                        мисля, че говорим за едно и също нещо:
                        Алфа 146 с ABS и EBD спира по-добре от каквато и да е друга кола без ABS и EBD.
                        А относно неравномерното износване на феродото, който и майстор да питаш, при колите без ABS и EBD, на колелото най-близко до сервото се износват по-бързо накладките или по друг начин казано спирачния апарат с по-къс тръбопровод до него зацепва първи и затова се получава разликата.
                        Last edited by toto99; d.m.y г., 22:08.
                        Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                        Comment


                        • #27
                          сори колега, ама това са пълни глупости. с абс ти е по-дълъг спирачния път но запазваш управлението. неравномерното износване на накладките е признак за проблем със спирачките. каква ти е 146-цата .
                          точка

                          Comment


                          • #28
                            Да не говорим че симер е за кофата още от магазина, а галфер не е това, кеото е било едно време, като са били нови колите...


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                              сори колега, ама това са пълни глупости. с абс ти е по-дълъг спирачния път но запазваш управлението. неравномерното износване на накладките е признак за проблем със спирачките. каква ти е 146-цата .
                              Забрави!!!

                              ---------- Post added at 17:57 ---------- Previous post was at 17:56 ----------

                              Първоначално публикувано от Black Power Покажи съобщение
                              един мой роднина има с 2.4 мотор на баща ми е с 1.9 използват една марка накладки и дискове и тази с 2.4 мотора ще те изхвърли през стъклото

                              не че и другата не спира рязко,просто при по големия се усеща по силно
                              Спирането зависи и от гумите! Не го забравяйте това!
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                Забрави!!!

                                ---------- Post added at 17:57 ---------- Previous post was at 17:56 ----------


                                Спирането зависи и от гумите! Не го забравяйте това!
                                Кое да забрави? В кой авто спорт има АБС? Отговори си на този въпрос За гумите съм на 100% съгласен.

                                Comment

                                Working...
                                X