Известие

Collapse
No announcement yet.

спирачен проблем - инцидентно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
    смених я, и майстора каза, че се изляла някаква черна боза, като твоята.
    дано това да е бил проблема!

    ---------- Post added at 17:25 ---------- Previous post was at 17:22 ----------



    питах, дали с гръм и трясък ще остана без грам спирачки или ще се държат като необезвъздушени.
    С гръм и трясък може да сътвориш от малка до голяма беля.
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
      смених я, и майстора каза, че се изляла някаква черна боза, като твоята.
      дано това да е бил проблема!

      ---------- Post added at 17:25 ---------- Previous post was at 17:22 ----------



      питах, дали с гръм и трясък ще остана без грам спирачки или ще се държат като необезвъздушени.
      Спирачната течност ти е била скапана и е "кипяла".
      Ако пропуска през гумичките на помпата, ще спираш като автобус и с напомпването ще се вдига педала, но никога няма да е "мек", както при въздух в системата.Усеща се различно.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #18
        10х!
        sigpic156 SW 2001 бивша.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
          Още един пример от днес... От спирачната ми система излезе литър черна течност с утайка, а в апаратите имах нещо подобно на кал отложено на гърба на цилиндърчетата?! А кажете ми защо... Спорд мен някой умник е сипал вместо спирачна течност хидравлично масло и е станала манджа с грозде и утайка...
          разложени спирачни маркучета и несменяна течност. по принцип има даден интервал в който трябва да се подмени, ама никой не го прави.
          точка

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
            разложени спирачни маркучета и несменяна течност. по принцип има даден интервал в който трябва да се подмени, ама никой не го прави.

            Баш!
            Черното винаги е признак за разложен каучук.
            Гумички или маркучета.
            При всички положения е за внимателен преглед.
            Аз също залагам на помпата, но това ще се установи чак, когато му откажат напълно на колегата спирачките.
            Потъването на педала става, когато се разложат гумичките на помпата и започнат да запушват компенсаторния отвор.
            Станалото е предупреждение, като за учебник!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #21
              .......Потъването на педала става, когато се разложат гумичките на помпата и започнат да запушват компенсаторния отвор.
              Станалото е предупреждение, като за учебник!


              подмяна само на гумичките, възможно ли е или абсурд?
              sigpic156 SW 2001 бивша.

              Comment


              • #22
                При мен горе долу преди година симптомите бяха същите и направо си купих нова помпа.Със спирачки и окачване не си правя експерименти от рода на кое ще ми излезе по евтино,тъи като един път вече съм го ял дебелия.
                АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
                  .......Потъването на педала става, когато се разложат гумичките на помпата и започнат да запушват компенсаторния отвор.
                  Станалото е предупреждение, като за учебник!


                  подмяна само на гумичките, възможно ли е или абсурд?
                  Абе ей, ти май искаш да си строшиш главата зорлем! Че и някоя друга на невинен. Или слагай нова или си купи ЗАЗ за да ти е ефтино
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
                    .......Потъването на педала става, когато се разложат гумичките на помпата и започнат да запушват компенсаторния отвор.
                    Станалото е предупреждение, като за учебник!

                    подмяна само на гумичките, възможно ли е или абсурд?
                    Възможна е и напоследък има добри гумички. Проблема е, че обикновенно за периода на разлагане на гумичките се износва и цилиндъра. Смяната на гумичките ще е само временно решение. Има и попадения, но общо взето е загуба на време, още повече, че не е обикновенна помпа, а двукамерна.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #25
                      Дай една снимка на колата ти, та като те видим в огледалото да те пускаме да ни изпревариш за всеки случай, пък карай както си прецениш... Надявам се след време като прочетеш как си писал 10 въпроса в стил "как най-евтино да мина като имам някакви проблеми по спирачната система и мога ли да утрепя някого или само по-бавно ще спирам" да ти стане смешно...

                      Comment


                      • #26
                        Абе колеги, какво го емнахте колегата?! Естествено, че ако цилиндъра на помпата е износен няма да смени само гумички, но чак пък да го охулите така - нямам думи! Това форум за взаимопомощ ли е или място за караници?! Колкото до гумичките и помпата, аз лично бих го направил, защото имам мануал за моята кола в който си пише допуските за размера на помпата, имам и вътромер.

                        Иначе при моята система съм убеден, че става въпрос за сипано хдравлично масло в спирачната система, защото в казанчето имах много плътна и мазна черна утайка...
                        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                          Абе колеги, какво го емнахте колегата?!
                          Като те блъснат 5 пъти подред отзад защото "ми не можах да спра" в разстояние на 2 месеца и ти ще ги псуваш всички подобни. Не ти го пожелавам, казах го образно.

                          Иначе понеже е почти невъзможно да се прецени дали цилиндъра е износен или само гумичките, по-доброто решение за мен е да се смени цялата помпа - най-малкото е тъпо 5 пъти да сваляш и слагаш помпата като знаеш колко склонни към прецакване са накрайниците на тръбите, които се завинтват в нея, а ако се експериментира с гумички точно това ще стане. В случая най-вероятно е заради спирачната течност, която най-вероятно не са я сменили там, където човека е казал да му я сменят.

                          Comment


                          • #28
                            И това е възможно. Което би било тъпо. Друг често срещат "метод" за смяна наспирачна течност е сипване на новата докато протече бистра и "готово", което е палиативн орешение и не гарантира качество на течността в системата.
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment


                            • #29
                              Което говори за едно казано 100 пъти до тук НОВА ПОМПА !!! Не е скъпа смяната също !

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                                И това е възможно. Което би било тъпо. Друг често срещат "метод" за смяна наспирачна течност е сипване на новата докато протече бистра и "готово", което е палиативн орешение и не гарантира качество на течността в системата.
                                Що? Първо изсмукваш със спринцовка течността в казанчето, почистваш мръсотията на дъното, наливаш новата и започваш източването без помпане
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X