Известие

Collapse
No announcement yet.

спирачен проблем - инцидентно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    спокоооо...!
    не съм келеш, не съм авантюрист-самоубиец, нито пък правя нещо по колата си сам.
    имам си два мн доверени сервиза, едининият-форумен. и каквото ми кажат, правя го без колебание.
    темата я пуснах, защото проблемът със спирачките ме споходи в чужбина. минаха ми всякакви мисли и страхове из главата. и след като се прибрах, преди да съм занесъл колата в с-з исках да знам какъв е най-лошият сценарий при евентуален подобен случай.
    та, така.....спете спокойно!

    ---------- Post added at 18:48 ---------- Previous post was at 18:43 ----------

    п.п.
    дори варианта с подмяна само на гумичките не е безспорен.
    последвала е дискусия, аргументи и вичко си е на мястото.
    sigpic156 SW 2001 бивша.

    Comment


    • #32
      Ами защото незнаеш какво излиза. То става де, но трябва да преточиш през системата 1 литър и да го хвърлиш съответно, което според мен е разхищение...
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • #33
        Варианта с гумичките е безмислен ако можеш да си позволиш новата помпа.
        Ако тръгнеш да сменяш гумички (а никой не може на 100% да ти каже дали ще се оправят нещата само с тях, а и да се оправят може да е за месец примерно) първо сваляш помпата, разглабяш, псуваш или еквивалентно даваш пари на някой да го направи вместо теб, след което монтираш натягаш ония завличащи се гайки, сменяш течността, обезвъздушаваш, пак псуваш, прецакваш някоя гайка... След това най-вероятно се оказва, че не е било от гумичките а си е за нова помпа работата, псуваш, купуваш и помпа, сменяш (или даваш пари на някого за труда), ако първия път си успял да не прецакаш никой накрайник на тръба, сега вече си почти сигурен и т.н... Не си струва нервите ако имаш пари за нова помпа и нейната цена не е някаква мега вулгарна...

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
          Варианта с гумичките е безмислен ако можеш да си позволиш новата помпа.
          Ако тръгнеш да сменяш гумички (а никой не може на 100% да ти каже дали ще се оправят нещата само с тях, а и да се оправят може да е за месец примерно) първо сваляш помпата, разглабяш, псуваш или еквивалентно даваш пари на някой да го направи вместо теб, след което монтираш натягаш ония завличащи се гайки, сменяш течността, обезвъздушаваш, пак псуваш, прецакваш някоя гайка... След това най-вероятно се оказва, че не е било от гумичките а си е за нова помпа работата, псуваш, купуваш и помпа, сменяш (или даваш пари на някого за труда), ако първия път си успял да не прецакаш никой накрайник на тръба, сега вече си почти сигурен и т.н... Не си струва нервите ако имаш пари за нова помпа и нейната цена не е някаква мега вулгарна...
          Пропусна варианта - слагаш нови гумички и спирачната течност почва да се пропива в стелката
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #35
            Е колко по дяволите струва нова помпа?
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #36
              Ами аз колеги не ви разбирам честно казано... Има фирми, които се занимават само с ремонт на спирачни помпи/цилиндри... Те сменят гумички, а при нужда шлайфат помпата/цилиндъра. С какво те биха се справили по-добре ако, разбирасе няма язви или сериозно износване на цилиндъра?! Биха го направили по-бързно, но не и по-добре от мен например, защото аз нещата си ги правя като за мен и си ги изпипвам, а не го правя за бройката днес... За това подчертах, че всеки би-могъл да измери цилиндъра, да провери с колко се отклонява от заводските стойности и да прецени...
              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                Ами аз колеги не ви разбирам честно казано... Има фирми, които се занимават само с ремонт на спирачни помпи/цилиндри... Те сменят гумички, а при нужда шлайфат помпата/цилиндъра. С какво те биха се справили по-добре ако, разбирасе няма язви или сериозно износване на цилиндъра?! Биха го направили по-бързно, но не и по-добре от мен например, защото аз нещата си ги правя като за мен и си ги изпипвам, а не го правя за бройката днес... За това подчертах, че всеки би-могъл да измери цилиндъра, да провери с колко се отклонява от заводските стойности и да прецени...
                Егати приключението, особено за вътрешната помпа. И как го мериш по целия обем?
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #38
                  Като човек, който е свикнал да го псуват ще кажа, че там, в ония друг свят, спирачните помпи си ги ремонтирахме, без да се притесняваме.
                  Просто за тая работа си има шуплер, струг и приспособления са шлайф. ( с едно такова си правя хонинг на цилиндрите. Вярно със сменени камъни).
                  Иначе винаги има по-голями гумички, ако не с 1 мм, то поне с 1/32".
                  Това адаш с развалянето на резбите все едно, че не съм го чул!
                  Имаш ли здрави пръсти, все ще извиеш тръбичката правилно и ще завиеш на пръсти поне две-три резби!
                  Иначе и аз преди 35 години ги развалях тия резби на Москувича!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #39
                    Е нали се сещаш че не всеки ги има тези приспособления дето си ги изброил по горе във гаража си да речем и че не всеки може да борави със тях правилно дори и да ги има.
                    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                    Comment


                    • #40
                      Решението, дали да се сменят гумичките или помпата е лесно.
                      Ако след разглабянето и махането на гумичките, буталцата влизат плътно и няма нараняване по корпуса, може да мине само със смяна на гумички.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #41
                        И все пак една помпа е 50лв (за 155-ца примерно)...
                        Моята я смених профилактично за да няма изненади когато съм някъде далеееече...
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment

                        Working...
                        X