If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги, въпросът ми е такъв - каква по същество е разликата между 4 буталното брембо от фиат купе и алфа гтв( на мен ми изглеждат еднакви апаратите), и това от алфа 166, защото то поне външно е различно...
Буталцата на апарата на 166 са по-големи в диаметър, но не знам точно с колко. А накладката е по-голяма с около 30 процента като площ, спрямо тази на апарата на Фиат Купе. В общи линии апаратите на 166 са мнооого по-добри от тези на Купе/ ГТВ.
Може да звучи и абсурдно, но в английския фиат купе форум бях чел, че хората не са много доволни от 4-буталното брембо на фиатите си (20вт), даже казват че почти нямало разлика в спирането сравнено с спирачките на 16вт, които не са брембо и са еднобутални Феро кара и 2-та типа брембовци на алфата и на фиата да даде инфо от първа ръка има ли разлика
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
А... ето това инфо чаках...! Друго което ме интересува е ако може ферариста да сподели разликата в размерите и ако някой знае грубо колко най-малък и колко най-голям диск може да се ползва...
П.П. Брембото от 166 също ли е алуминиево, защото и това има значение?
А... ето това инфо чаках...! Друго което ме интересува е ако може ферариста да сподели разликата в размерите и ако някой знае грубо колко най-малък и колко най-голям диск може да се ползва...
П.П. Брембото от 166 също ли е алуминиево, защото и това има значение?
Дисковете на Купето са 305мм, тва е оптимума с който бачка малкото брембо, големите апарати от 166 и Капа събират идеално 310 - 312мм дискове, ся и 330 ги кара ГТА-то, но това по мое мнение са излишно големи 4 маховика дето да се търкалят, 330мм диск тежи майката си трака.......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Благодарско за изчерпателното инфо!
Мен конкретно ме интересува дали мога да трансплантирам "малкото/голямото" брембо на моите 285 дискове и по-скоро не дали ще мога, а дали ще легнат хубаво наклатките... Освен това ако може някой да сподели какъв ще е резултата от трансплантацията(до колкото си спомням имаше една Ку4ка с брембо от купе на 285мм дискове), иначе казано огромна ли ще е разликата между "малкото" и 305 дискове спрямо 285мм дискове, както и същият въпрос за "голямото"...
Comment