Известие

Collapse
No announcement yet.

Разлики 4 бутални апарати...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Кво те бърка АБС-а, нали само дискове и апарати искаш да смениш?Или аз пак не съм разбрал
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
      Кво те бърка АБС-а, нали само дискове и апарати искаш да смениш?Или аз пак не съм разбрал
      Еми мойто предложение е и шенкели от Купе за да няма планки при монтажа на апаратите,АБС на купето не е ли като на дедрата,демек стария?
      Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
      Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
      Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
      Mercedes Benz A170 CDI FL '01
      Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

      Comment


      • #33
        Ами на 4х4-то е различен... То за това е целият филм с нежеланието ми да сложа шенкели от купе... Между другото има и още нещо, което ме разколеба за тези шенкели - разликата в амортесьорите...
        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
          Ами на 4х4-то е различен... То за това е целият филм с нежеланието ми да сложа шенкели от купе... Между другото има и още нещо, което ме разколеба за тези шенкели - разликата в амортесьорите...
          Значи няма какво да го мислиш 310мм от 166 ти е най-добрия вариант,спирачки винаги е хубаво да има в повече от колкото да ти малеят.
          Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
          Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
          Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
          Mercedes Benz A170 CDI FL '01
          Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

          Comment


          • #35
            Ами трябва да ги разпробивам тях, но да по принцип това е най-добрият вариянт. В този ред на мисли, 310мм дискове с големите апарати стават ли на 16" джанти, както и какво ЕТ-офсет горе-долу се иска за да не опира апарата в джантата...
            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
              Ами трябва да ги разпробивам тях, но да по принцип това е най-добрият вариянт. В този ред на мисли, 310мм дискове с големите апарати стават ли на 16" джанти, както и какво ЕТ-офсет горе-долу се иска за да не опира апарата в джантата...
              166 си излиза с тези апарати от завода и с джанти 16-ки.
              А за да сложиш апаратите на Дедра просто трябва да си намериш 16-ки с подходящ за целта дизайн, а не специален офсет или ЕТ.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #37
                Ами и аз така мисля, но все още никой не е споделил размери на "малкото" и "голямото" брембо...
                Друго, което искам да попитам е каква е дълбочината на апаратите спрямо диска, или иначе казано, какво е разстоянието от най-високата част на апарата до диска, сиреч колко е разсточнието от работната повърхност на диска до външната част на апарата, която се вижда през дупките на джантата?

                П.П. По- глупаво неможах да го напиша...
                Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                  Ами и аз така мисля, но все още никой не е споделил размери на "малкото" и "голямото" брембо...
                  Друго, което искам да попитам е каква е дълбочината на апаратите спрямо диска, или иначе казано, какво е разстоянието от най-високата част на апарата до диска, сиреч колко е разсточнието от работната повърхност на диска до външната част на апарата, която се вижда през дупките на джантата?

                  П.П. По- глупаво неможах да го напиша...

                  В милиметри не мога да говоря, но разстоянието на малкото Брембо е по-голямо от това на 166, цитирам от директно сравнение, правено от Venci.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #39
                    Крайно много благодаря, това се искаше!
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment

                    Working...
                    X