Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване на стабилизираща щанга!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    нали ти казвам че на същото окачване бях със скъсани тампони на биалетките - тоест недействаща щанга. след смяната усетих разликата и то без да съм я търсил.
    точка

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      всъщност в ремонтното ръководство на алфа е наречена точно stabilizer bar и е обяснено какво прави.
      Сори, но не е точно така - анти рол бар си е писано, макар и под шапката на цитираното - иначе да - обяснено е какво прави, и докоркото виждам "респонсивнес" някак си не значи "стабилност"......
      Attached Files
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #63
        ---
        Attached Files
        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:39.
        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

        Comment


        • #64
          Според мен ролята на стабилизиращата щанга е да разпределя теглото равномерно върху всички четири гуми,чрез преместване силите от едната страна на купето към другата.Ако не разполагаме със стабилизираща щанга ще имаме проблеми с купето в завой. Ако имаме прекалено твърда щанга ще се намали независимоста на окачването от двете страни на колата.Вероятно при колите без щанга нейната роля се поема от други елементи на окачването.Идеалът е да се намери настройка, която намалява накланянето на купето, но не вреди на независимостта на окачването.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #65
            ---
            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:40.
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • #66
              Реално щангата служи, при завой, да пренесе част от усилието от натоварената група пружина-амортисьор, към разтоварената, според завоя. Вече от силата на пружините и амортисьорите, се избира колко да е дебела тази щанга - т.е. колко от усилието да се пренася.
              Колкото е по-дебела щангата и по-здраво закрепена към купето и подвижните части на окачването, толкова повече при завой не се натискат само левите или десните пружина и амортисьор, а и двете пружини и амортисьори, свръзани с тази щанга.
              Last edited by Furious 155; d.m.y г., 00:32.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                Не само според теб. В общи линии това пише в рьководството.
                За да е сигурно че не се заяждам - тая прьчка се среща и под названията които посочи Ферариста.
                Часовете по "Устройство и управление на автомобильт" са ми малко "тьмна индия" вече. Но "ми се мотка нещо" че тая щанга има роля и при движение в права посока.
                Днес не успях да получа отговор на вьпросьт - защо някой Дачии нямат такова чудо. Но ще разбера. Предположих вече че иде реч за модификации. Ако и при Дачия нещата са като при Рено - нищо чудно.
                Тъй си го обяснявам от гледна точка на опита си.Щом е слязла от конвейра със щанга няма какво да умувам, ще си стои там.Ако я нямаше фабрично, нямаше да се чудя дали да я сложа.Ако нямаше нужда от нея производителя поне нямаше да пропусне да си спести разходите по нея.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #68
                  Някой може ли да сподели нещо повече по въпроса, защо колите заводски се правят да недозавиват, че ми стана интересно?
                  156 SW, 2.4 jtd CF3, 2001

                  Comment


                  • #69
                    щото е по безопасно.
                    точка

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Дядо Мраз Покажи съобщение
                      Някой може ли да сподели нещо повече по въпроса, защо колите заводски се правят да недозавиват, че ми стана интересно?
                      Недозавиват само тези с предно предаване.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #71
                        Някои има ли познат които е наясно с Датчия Сандеро и Логан!? При тях има и със и без доколкото знам въпросната щанга та да сподели защо е така!
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                          Някои има ли познат които е наясно с Датчия Сандеро и Логан!? При тях има и със и без доколкото знам въпросната щанга та да сподели защо е така!
                          Заради теб днес лежах по плаца....от 11бр. 10 имаха щанга и една нямаше!?!?!?
                          Виках механиците и ги бъзиках че нощес са откраднали щангата за надин настана паника,глупаците почнаха да търсят записите на камерите.И аз щях да повярвам ако не бях прочел тук че има логан и без щанги
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #73
                            Колега датчията е румънска кола ,и недеи да търсиш отговор за щангата при румънската техника.Те и Румънците от 10 човека 6 знаят да пишат и 4 не,ма това не доказва ,че да си неграмотен е нещо нормално.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • #74
                              И пунто 1.1 няма щанга... което значи че при евтини коли със слаби мотори е позволено стаб. щанга да липсва Не разбирам на тази тема таква е драмата ?
                              Да може без и ???

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                                .... Не разбирам на тази тема каква е драмата ?
                                Да може без и ???
                                Драмата е как е по-добре - без или със стаб. щанги За можене ясно, че може, но на каква цена.
                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X