Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване на стабилизираща щанга!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
    И пунто 1.1 няма щанга... което значи че при евтини коли със слаби мотори е позволено стаб. щанга да липсва
    Пунто 1.2, с 5 коня повече което е, има щанга Един приятел със споменатите по-горе Голф 3 1.4 без щанга, като се качи да кара Фиата и се учуди как може да взема завоите по-добре. А с тези Дачии не знам кой ще тръгне да превзема смело завои, че да се чуди със или без щанга ще му е по-добре. При бюджетни автомобили, които ще развиват много ниска скорост, предимно като служебни и таксита, може да се позволят разни подобни липси.

    Бъзикнахме сега местните механици на Дачия да видим какво ще кажат. Според тях, можело без щанга, но не било хубаво. Вече всички нови Дачии имали стабилизираща щанга, от старите имало без. Явно са се поправили с времето...
    Last edited by RoMeO_156_GTA; d.m.y г., 09:37.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
    Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
    Ex: BMW E61 530 Xi

    Comment


    • #77
      След всичко изчетено до тук,установих :
      ниско бюджетните коли нямат щанга ,ама тя и за какво ли им е ! Те нямат и много други неща ( стрелка за темп. оборотомер и тн.) ама те за какво са им ?
      В колите които струват малко повече ( бюджетни коли) слагат щанги и така до лимузини.
      Принципно производителя изпилява разходите на макс и всяка прищевка се заплаща - факт !
      Щангата ако не беше задължитена, ще се заплаща допълнитено !
      Разпънката на макферсона е глезотия - допълнително се заплаща.
      Личното ми мнение - нужна е.
      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
        Интересна ситуация. Отговаряте ми на вьпросите с вьпроси.
        Това и аз го мога.
        Това че вашата кола няма вьзглавници, значи ли че е разумно да махна моите?
        Какво мислите че правят конструкторите, вьв времето между почивките за кафе?
        Дали явлението резонанс на системата пружина/амортисор, се влияе от теглото с което се натоварва.
        Каква е разликата между Голф и Алфа по отношение предавателното число на кормилната кутия?
        Премахването на тая щанга, води ли се промяна в конструкцията на автомобила?
        Колкото и невероятно да звучи - не се заяждам. Задавам си вьпроси, задавам ги и на вас.
        Въпросите ти колега са абсолютно резонни.Аз обаче мисля,че премахването на тази щанга не е промяна в конструкцията на автомобила.Не че моята съм я махнал ,но съм карал други коли без стабилизираща щанга и съм ги усещал леко клатушкащи се при неравности и в завой.
        На джипа съм свалял за проба предната щанга и става нестабилен при неравности и в завой.Той разбира се е доста по-висок от алфата, и всякакво сравнение няма да е коректно.
        Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
        Ducati ST2

        Comment


        • #79
          ---
          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:45.
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
            Вьпросьт е - какво мислят застрахователите и контролните органи.
            Ами както стана по-нагоре ясно... При някои коли я има а при някои със същото купе и окачване я няма заводски!
            Какво да си мислят по тоя въпрос застрахователите и контролните органи!?!
            Къде къде е по-опасна една кола без АБС или с тотално разбита предница от една в добро състояние като окачване но с липсваща щанга!
            Покарах без щанга няколкостотин километра и видях какво е!
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #81
              ---
              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:46.
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                Ох!Ами... аз питах "какво си мислят" определен крьг люде.
                Не защитавам теза, та да ми отговаряте на вьпросите с вьпроси.
                Инак - да, мнението ми е че щом конструкторите са преценили че нещо трябва, значи трябва. Хората са дали стотици хиляди пари за стендве, за да могат обективно да преценят, дали това което са изчислили е вярно.
                Интересна ми беше юридическата страна на вьпросьт, не личните Ви наблюдения.
                Моите наблюдения са ясни, карах и по двата начина...
                Зададохте ли същия въпрос на людете от Датчия същия въпрос "защо я има или я няма на една и съща кола"!? Те трябва да са компетентни и да дадът ясно становище защо!
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #83
                  ако сега поставиш щангата със здрави биалетки и тампони, тогава можеш да кажеш че си карал по двата начина.
                  дачия логан е мизерна кола и не знам що все я намесваш. освен това окачването и няма нищо общо с 155.
                  щом ти харесва без щанга, карай си така. какъв е проблема. може да махнеш и тая на задния мост.
                  точка

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    ако сега поставиш щангата със здрави биалетки и тампони, тогава можеш да кажеш че си карал по двата начина.
                    дачия логан е мизерна кола и не знам що все я намесваш. освен това окачването и няма нищо общо с 155.
                    щом ти харесва без щанга, карай си така. какъв е проблема. може да махнеш и тая на задния мост.
                    Колата от няколко дена си има всичко по окачването сменено... Датчия Логан незнам колко е мизерна но я намесвам щото е ЗАВОДСКИ пример за кола със и без щанга!
                    По стечение на обстоятелствата съм карал точно Логан без щанга и колко и да не ви се вярва колицата си се държи много прилично на пътя (сега да мизерна е нее възвишена колко алфата но пък гледам карат ги)
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #85
                      и какво ще кажеш за разликата със и без стабилизираща и как е по-добре според теб.
                      точка

                      Comment


                      • #86
                        Аз си зададох въпроса към тукашния официален сервиз на Рено Дачия и си написах отговора по-горе. Щом са започнали вече на всички Дачии да слагат серийно, явно има защо. На мен ми е интересно дали има екзепляри, които са износ за Германия и нямат щанга. Защото за страни като нашата, с лоши пътни условия, е нормално да има някоя друга разлика по окачването. Все пак тук основно ги карат в града като таксита и служебни и едвали ще се усети липсата й. Ще се усети, понеже няма да тропкат разбити тампони често. Един проблем по-малко. А колко е стабилна, не знам. Не бяха ли успели на българския вариант на Top Gear да обърнат един Логан по таван? Вчера в сервиза имаше Пунто 1.1 без щанга, моето 1.2 има. Но то и серийно е с по-тесни гуми и да те е страх да напънеш в завой... Пък и си се води градска кола..
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                        Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                        Ex: BMW E61 530 Xi

                        Comment


                        • #87
                          Неудачия логан и стабилност - да бе даааааааа. Все още не съм проверявал на нашата дали има стабилка.
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment


                          • #88
                            ---
                            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:49.
                            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                            Comment


                            • #89
                              ...
                              Last edited by pooh; d.m.y г., 11:19.

                              Comment


                              • #90
                                да се изкажа и аз .или по точно ще дам пример -пунто 1 -само малките мотори 1108-55коня всичките внесени в бг и продадени нови -НЯМАТ стабилиз щанга.всичко си стои и може да се сложи но нямат.същите внесени от германия имат щанга.
                                всички други вариации са с щанги заводски
                                но във времето се доказа че за нашите пътища тия без щанги...издържат по -дълго време без да повредят окачването-факт.проследено около 5 години от живота на нови коли.
                                като малък градски автомобил аз не намирам особена разлика със и без щанга при нормално управление на тоя автомобил.
                                уточнението е :градски условия и ниски скорости.хехе да си пазаруваш в молът
                                75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                                kavasaki zzr-600 100 жребеца
                                147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                                Comment

                                Working...
                                X