Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за асиметрични гуми

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Залагам каса бира, че имат и страна и посока. Т е - са от третия вид на снимката, която съм показал.
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Добре, приемам го за да
    Колегата, ecotronic пак ги въртя и сука докато забравят всички за какво се говори, т.е. няма да видиш никаква бира въпреки, че стана ясно точно обратното на неговото твърдение. Както винаги и най-елементарният въпрос се вкарва в страшна тиня. Докато се откажат всички да спорят.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      Колегата, ecotronic пак ги въртя и сука докато забравят всички за какво се говори, т.е. няма да видиш никаква бира въпреки, че стана ясно точно обратното на неговото твърдение. Както винаги и най-елементарният въпрос се вкарва в страшна тиня. Докато се откажат всички да спорят.
      Нищо не е станало ясно, защото заложих каса бира за това, че на гумите на колегата Бонев има обозначения за страна и за посока. И го помолих да направи една снимка.
      Такава до момента не се появи.
      Не се отмятам от облозите, които правя.

      Жалко, че всичките ми разсъждения по темата биват възприемани от някои колеги, като "въртене и сукане"

      Ето в резюме това за което говорих:

      1 - При силно изразен несиметричен грайфер, несиметричните гуми с посока (леви и десни) са по-добри от несиметрични без посока, независимо от това, че са по-малко разпространени.

      2 - Ако на гумите на колегата Бонев няма означения за посока, дължа каса бира.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #63
        Няма обозначение за посока. Има само вътрешна и външна част. След обяд ще снимам гумите.
        sigpic
        Subaru Legacy 3.0 H6
        Alfa Romeo 156 2.0 - Ex
        0888 511 533 - Бонев

        Comment


        • #64
          въпросните гуми са Uniroyal RainSport 3 , които са асиметрични БЕЗ посока

          The RainSport 3 - its flow-optimised asymmetrical pattern is non-directional but optimally combining the advantages of asymmetrical and directional concepts.
          http://www.uniroyal-tyres.com/www/un...insport-3.html

          с това име на гумата, едва ли производителя не е помислил за аквапланинг. целта на диагоналните канали е да изкарат водата от зоната на гумата която дава сцеплението. моите гуми също са асиметрични без посока и въпреки че изглеждат странно, нямам проблеми с работата им. производителя е написал на гумата как се поставя, отзивите от нея са добри - тоест няма проблеми с работата, какъв е проблема.
          http://www.tyrereviews.co.uk/Article...3-Launched.htm
          точка

          Comment


          • #65
            Колега Бонев, не е необходимо да ги снимаш, тъй като от PDF - а става ясно, че гумите ти са същите и нямат посока.

            Категорично не съм съгласен с твърдението на производителя, че при аквапланинг няма значение посоката на каналите.

            Гледайте и разсъждавайте:




            Еднакво количество вода ли ще преминава през означените синя и зелена зони?

            Аз твърдя, че под синята ще има повече вода отколкото под зелената.
            Това означава, ЧЕ ТВЪРДЕНИЕТО НА ПРОИЗВОДИТЕЛЯ Е ЕДНА ЗАБЛУДА !


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #66
              не съм съгласен със сините стрелкички в ляво защото налягането което се създава в каналите е много по-голямо като сила и водата винаги ще се стреми да излезе извън гумата. там някъде по линковете пишеше че тая гума изпомпва по 30л/сек при 80см/ч .затова и по тестове точно на мокро е с високи резултати, но ти забранявам да му даваш на тоя каса бира
              точка

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                не съм съгласен със сините стрелкички в ляво защото налягането което се създава в каналите е много по-голямо като сила и водата винаги ще се стреми да излезе извън гумата. там някъде по линковете пишеше че тая гума изпомпва по 30л/сек при 80см/ч .затова и по тестове точно на мокро е с високи резултати, но ти забранявам да му даваш на тоя каса бира
                Ми те сините стрелкички са нарисувани от производителя бе, Колев. Ако не си съгласен с тях, защо си съгласен с твърдението му, че посоката на каналите няма значение?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #68
                  може и така да е, аз гуми не правя че да съм по-запознат от производителя, но е факт че конкретните гуми се монтират така, добри са и нямат никакви проблеми на мокро
                  точка

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    може и така да е, аз гуми не правя че да съм по-запознат от производителя, но е факт че конкретните гуми се монтират така, добри са и нямат никакви проблеми на мокро
                    Не оспорвам, че гумите са добри. Просто казвам, че ако бяха в тази конфигурация:



                    щяха да са още по-добри.



                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      може и така да е, аз гуми не правя че да съм по-запознат от производителя, но е факт че конкретните гуми се монтират така, добри са и нямат никакви проблеми на мокро
                      Ми я опъни ръчната с 200 км/ч.То ако човек има празно пространство между ушите си все тая, но спор няма че при нормално каране може биха имали по-добросцепление, ще е интересно една исъща кола с един и същи шофер пхри едни исъщи условия да се направи тестче с едните и другите гуми.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #71
                        е не си прав защото ако предположим, че гумите поставени както указва производителя, имаха проблем, това щеше да доведе до различно поведение от едната страна на автомобила - тоест при преминаване през мокро, колата ще дърпа в някоя посока.
                        точка

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                          е не си прав защото ако предположим, че гумите поставени както указва производителя, имаха проблем, това щеше да доведе до различно поведение от едната страна на автомобила - тоест при преминаване през мокро, колата ще дърпа в някоя посока.
                          Няма как да не дърпа на някъде в определена ситуация, поради неравностойните условия при леви и десни колела.
                          Природните закони водят до този извод, въпреки твърденията на производителя.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #73
                            Подкрепям електроник ! Ако това с посоката на каналите са глупости то на Гудиър Игъл Ф1 каналите щяха да са наопъки или поне да се монтират напъки И именно Рейн спорта на унироял до сега винаги са били с една посока само с видоизменяне на грайфера но не и посоките! И видиш ли сега.... се е появило това творение ...
                            Attached Files

                            Comment


                            • #74
                              тези гуми от твоята снимка са симетрични с посока. тоест единственото общо с асиметричния унироял е че са гуми. тръгнали сте да откривате топлата вода. става въпрос за унироял, а не за вида.
                              точка

                              Comment


                              • #75
                                Много хора погрешно класифицират видовете гуми като посочни и асиметрични. Едното няма нищо общо с другото.
                                Правилното разделяне е това на симетрични и асиметрични. И съответно разновидностите - симетрични без или с посока и асиметрични без или с посока.

                                Колев, имаш ли някаква идея, защо при гумите от горната снимка има указана посока а на несиметричните от първия пост няма, след като вида на грайфера на полвината гума е един и същ?


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X