Известие

Collapse
No announcement yet.

чип за JTD - какво точно прави и откъде ги вади тез коне...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ами като гледам много ги разбираш нещата. Иди на дино и да ти мернат твойта и ще видиш. Хората им кажеш 300 лв за чип и ти викат "Каквооооо?" ти искаш да дадат и 80 - 100 лв. за дино. Ей за това няма.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Ами като гледам много ги разбираш нещата. Иди на дино и да ти мернат твойта и ще видиш. Хората им кажеш 300 лв за чип и ти викат "Каквооооо?" ти искаш да дадат и 80 - 100 лв. за дино. Ей за това няма.
      Ми разни хора,разни идеали(или пък беше интеграли)
      Ми аз мойта кола си я знам колко е:105 коня на вала
      Въпросът тук не опира до парите.Просто да се хвърли светлина в тунела как аджеба,с какви настройки и на какво се постига увеличение на мощността до 30% на този мотор с уестгейт-но турбо.Принципно да се изяснят нещата.Все пак това е форум,нали.Щото като гледам какви работи се пишат.....

      Comment


      • #78
        ...
        Last edited by trustworthy; d.m.y г., 13:15.
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #79
          Добре заболяха ме очите да чета и никаде невидях реално обяснение как ще промени чипа налягането на турбото на JTD105 след като е с механичен клапан и няма никаква електроника по него ?

          Има ли варянт да се дигне налягането като се свие тръбичката която надува Wastegate клапана ?
          Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
          http://youtu.be/elEXmpOX1dA

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
            Добре заболяха ме очите да чета и никаде невидях реално обяснение как ще промени чипа налягането на турбото на JTD105 след като е с механичен клапан и няма никаква електроника по него ?
            Ми,никак.Слагаш един механичен бууст контролер и си готов.Другият вариант е да скъсиш лоста на клапана,който отваря и затваря гейта.Ама тая турбинка си е малка.Не очаквай чудеса от нея.Най-много да дрисне ако я понапънеш повечко.

            Comment


            • #81
              При мен значи са станли чудеса, и турбината е здрава
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                При мен значи са станли чудеса, и турбината е здрава
                Зависи на какво налягане я караш.Чудеса и в добрия и лошия случай стават постоянно.
                Last edited by janyboy; d.m.y г., 14:58.

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                  При мен значи са станли чудеса, и турбината е здрава

                  Какво по точно си правил по турбината? Дай ми съвет как да я надуя малко?
                  Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                  http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                  Comment


                  • #84
                    С механичен бууст контролер (кранче). Връзваш го последователно на гейта и си го настройваш. Ще ти трябва и уред за измерване на налягането, че да знаеш на какво налягане настройваш.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #85
                      Мерси Поръчах си днес бууст контролер клапан и бууст метър комплект от ebay. Ти на какво налягане си го настроил и има ли осезаема разлика ?
                      Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                      http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                      Comment


                      • #86
                        Аз? Монтирал съм на чужда кола и мисля че съм увеличавал макс с 0.2 от стоковото. На браво 105 мисля, че го бях докарал на 1.15 надув.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #87
                          Чудесно благодаря ти и аз съм с ЖТД 105 надявам се да има резултат. ще видя само тройници да си купя и тея дни като пристигнат клапана и метъра ще пиша резултати
                          Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                          http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                          Comment


                          • #88
                            Само да вметна че ако вдигнеш само надува колата ще върви по малко от сега дори
                            Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 15:51.
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #89
                              Защо така ? трябва ли нещо по компа да се пипа за въздуха ? сега ще си поръчвам и чип тея дни.
                              Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                              http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                              Comment


                              • #90
                                Чеп трябва, чеп Даже чепа е по-важен. Ако ще вдигаш налягането гледай да не е повече от 0.1 - 0,15, че турбинката издъхва.
                                Last edited by oem; d.m.y г., 16:00.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X