Известие

Collapse
No announcement yet.

чип за JTD - какво точно прави и откъде ги вади тез коне...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
    А дали пък не си търсят оправдания да режат глави и да си пълнят гушите ???
    ХСР според мен е точно така за 3 минути ти сменят софта с някъв краден от нета и ти искат 300 лева щото видиш ли колко сериозна раота са извършили

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от 75 turbodelta Покажи съобщение
      ХСР според мен е точно така за 3 минути ти сменят софта с някъв краден от нета и ти искат 300 лева щото видиш ли колко сериозна раота са извършили
      Е тука си имаме един мапер, който пишел картите на бял лист хартия, без да ползва пищови. Даже, както ти е известно, до 1-2 месеца ще предлага и първия провинциален диностенд, с който да се види разликата преди/след
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
        А дали пък не си търсят оправдания да режат глави и да си пълнят гушите ???
        Ами аз тествах от "скъпите".
        Ти пробвай този за 50 лв. и ще кажеш кой се е прецакал - аз или ти
        sigpic

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
          Ами аз тествах от "скъпите".
          Ти пробвай този за 50 лв. и ще кажеш кой се е прецакал - аз или ти
          Изопачаваш думите ми !
          В никакъв случай не казвам, че "скъпия" чип е лош или пък е същия като тоя за 50 лв.,
          а че цената му е завишена и нереална !
          155 1.8 8v TS & FZR 600

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
            Изопачаваш думите ми !
            В никакъв случай не казвам, че "скъпия" чип е лош или пък е същия като тоя за 50 лв.,
            а че цената му е завишена и нереална !
            Сори, разбрах те погрешно
            Значи сме на едно мнение
            sigpic

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
              Сори, разбрах те погрешно
              Значи сме на едно мнение

              Кое ви се струва завишено момчета.Цената е много занижена дори.Това дойде от ефтините и достъпни китайски флашери и кракнати софтуери които много хора си накупиха и решиха ,че ще станат мапери за 1 година.
              Знаете ли колко струва един истински флашер?
              А един файл който е направен за вашата кола и точно върху вашия софтуер-това за новите коли.по-старите стават и с един файл 100коли(стига да са един и същ хардуер и софтуер разбира се)
              С нетърпение очаквам всички да си купят нови колици-след 2006та и да ги питам тогава къде ще търсят евтин тунинг.Същото е за японските-защо никой не предлага тунинг на японски(такива с японски екута-хитачи,денсо и т.н)...
              Малко по-нагоре намесихте и Келеша-евала на тоя пич.Скъпо ви било-а него питате и го колко пари е потрошил за това да стигне до тук,питате ли колко пари е това дино.За колко искате да ви направи колата--за 100лв.как да стане?
              Я питайте някой псевдо тунер как ще ви нарави алфата с хибриднто еку 1.5.5. И с какво ще го направи?С КВП2000 или с галето?Щото аз правя,ама флашера за тва еку ми е 4000евро и файла да го купя е 100евро за тая атмосферка.На колко да го сложа-на 220лв ли?Няма ли да ви е скъпо пак.Щото някой може за 100 да го направи-ама на ваша отговорност щото не е сигурен дали ще стане.
              Ефтиното е най-скъпо.Ама всичко с времето си...
              Много поздрави от мен доо тогава....

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от batpepi Покажи съобщение
                Кое ви се струва завишено момчета.Цената е много занижена дори.Това дойде от ефтините и достъпни китайски флашери и кракнати софтуери които много хора си накупиха и решиха ,че ще станат мапери за 1 година.
                Знаете ли колко струва един истински флашер?
                А един файл който е направен за вашата кола и точно върху вашия софтуер-това за новите коли.по-старите стават и с един файл 100коли(стига да са един и същ хардуер и софтуер разбира се)
                С нетърпение очаквам всички да си купят нови колици-след 2006та и да ги питам тогава къде ще търсят евтин тунинг.Същото е за японските-защо никой не предлага тунинг на японски(такива с японски екута-хитачи,денсо и т.н)...
                Малко по-нагоре намесихте и Келеша-евала на тоя пич.Скъпо ви било-а него питате и го колко пари е потрошил за това да стигне до тук,питате ли колко пари е това дино.За колко искате да ви направи колата--за 100лв.как да стане?
                Я питайте някой псевдо тунер как ще ви нарави алфата с хибриднто еку 1.5.5. И с какво ще го направи?С КВП2000 или с галето?Щото аз правя,ама флашера за тва еку ми е 4000евро и файла да го купя е 100евро за тая атмосферка.На колко да го сложа-на 220лв ли?Няма ли да ви е скъпо пак.Щото някой може за 100 да го направи-ама на ваша отговорност щото не е сигурен дали ще стане.
                Ефтиното е най-скъпо.Ама всичко с времето си...
                Много поздрави от мен доо тогава....

                Не си прав за 1.5.5. - става и по измикярския метод с китайско галето. Проблема е какво ще запишеш да не роди бараката - там парите са повече.

                Писането е най-фасулската работа - майсторлъкът е правенето на чипа!
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Nikiboy Покажи съобщение
                  Не си прав за 1.5.5. - става и по измикярския метод с китайско галето. Проблема е какво ще запишеш да не роди бараката - там парите са повече.

                  Писането е най-фасулската работа - майсторлъкът е правенето на чипа!
                  Прав съм,опитвал ли си да запишеш 1.5.5 с галето??Колко си записал.Изтрива епрома и се збъгясва.Софтуера по принцип е най-важното наистина.Ама и като нямаш инструменти да го направиш по-маловажно ли е?
                  имам си едно такова еку от моето начало за назидание.И аз имах само галето и лаптоп.Сега няма нещо дет да го нямам вече.Ама по форумите е само спам и там работа нямам.Има по-евтино-знам...всеки има право да си чупи колата както иска.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от batpepi Покажи съобщение
                    ...Малко по-нагоре намесихте и Келеша-евала на тоя пич.Скъпо ви било-а него питате и го колко пари е потрошил за това да стигне до тук,питате ли колко пари е това дино.За колко искате да ви направи колата--за 100лв.как да стане?...
                    Въобще не съм имал предвид да оспорвам цените на Келеша в предишния си пост. Напротив. Имах предвид, че при него по-скоро не би трябвало да има съмнения, защото, доколкото знам, той сам си пише чиповете. А това с дино стенда е показателно доколко е сериозен човекът. Пак доколкото знам, досега една единствена фирма предлагаше дино заверка на резултатите си и тя е в София. Келешът е втория, за който знам аз - стедностатистическия форумен ламер - да предлага тази услуга '2 в 1' и доколкото разбирам, цените са доста приемливи
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от batpepi Покажи съобщение
                      Прав съм,опитвал ли си да запишеш 1.5.5 с галето??Колко си записал.Изтрива епрома и се збъгясва.Софтуера по принцип е най-важното наистина.Ама и като нямаш инструменти да го направиш по-маловажно ли е?
                      имам си едно такова еку от моето начало за назидание.И аз имах само галето и лаптоп.Сега няма нещо дет да го нямам вече.Ама по форумите е само спам и там работа нямам.Има по-евтино-знам...всеки има право да си чупи колата както иска.

                      Приятелю уважавам мнението ти но за М 1.5.5 недей да спориш с оригинално галето подчертавам ОРИГИНАЛНО съм записал над 50 коли и не съм имал никога проблем Включително съм оправял такива сбъгясани от пишман тунери с китайски и секви програматори

                      Относно скъпите и евтините чипове момчета - на по старите коли като се счупят и обеснението е стари са не е от чипа ! Като си сложите двете коли една до друга с читав чип и менте всичко става ясно Примери няма да давам имате с ги в форума доста Обаче какво става на новите - ми ще викажа примерно чипнати 159-ки има вече доста има и доста с проблеми от чипове което обаче се получава доста бързо след чипа и този който е правил чипа вече няма обеснение "стара и за тва така" и сега какво правиме Проблема е че има доста такива хора, за съжаление много рядко споделят тези проблеми обикновенно като карат скъпи коли не ги интересува и гледат само да ги оправят аз имам поне 2 примера такива от тази седмица Когато решите да ви правят чип на колата в никакъв случей не се осланяйте на търговски омайвания определено се консултирайте с някой който разбира да установи дали писача на софтуера въобще знае какво прави или просто говори сложни думи без техническо обоснование и подбива цената - идеалният вариянт за повечето купувачи Доста хора копират и пишат чипове от нета и други места но повярвайте ми - всяка кола си има собственна перфектна настройка и обикновенно тези чипове са доста неефективни Таман намерих конкретен пример за човек който говори сложни думи без никаква логика - четете края на темата - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=16981 четете към края на темата
                      Last edited by Bobo; d.m.y г., 23:17.
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Приятелю уважавам мнението ти но за М 1.5.5 недей да спориш с оригинално галето подчертавам ОРИГИНАЛНО съм записал над 50 коли и не съм имал никога проблем Включително съм оправял такива сбъгясани от пишман тунери с китайски и секви програматори
                        Не говорех за оригинално-защото като кажеш галето или квп или бдм100 - това за мен са нарицателните на ментетата.Една снимка може ли на оригиналното галето да видя как изглежда.
                        Проблеми винаги ще има понеже всеки търси евтинкото-някой им казал,че няма разлика между скъпото и евтиното-било само заради рекламата разликата.Как ще си купя файл за атмосферка 1.6(примерно)за 100евро и ще го сложа за 150лв.За това и не правя атмосферки и мн рядко коли под 2004та-няма как да се конкурирам на пиратите-а за 2007+ нямат никакъв шанс
                        Дали някой в БГ друг може да изкара тая селекция-това покрива всичко на пазара(което може да се "чипосва")
                        Attached Files
                        Last edited by batpepi; d.m.y г., 01:51.

                        Comment


                        • #42
                          Добре де, никой от разбиращите не каза какво точно прави ремапа и от къде ги вади тези коне - говоря предимно за първите jtd-та като моето, на които не им се пипа налягането на турбото.
                          FIAT Bravo 1.9 JTD

                          Comment


                          • #43
                            Въпреки негативните оценки, които получих за някои мои постове- продължавам да твърдя, че не може двигател евро 3 след чипа пак да е евро 3 (примерно). Ще се пипа циклова порция, аванс, налягане на турбо, ще повишим темепературата в горивната камера и накрая пак ще имаме същите емисии- да, ама не.
                            Отеделен е въпроса, че колите са стари и не ни касаят еко нормите.
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #44
                              Днес препрочетох отново темата и видях, че отговор как се вдига налягането на 105 коньовите жтд-та още не е бил даден, а съшевременно чип-тунинг офертите за тези мотори са все за 30% повишение на мощност и въртящ момент, та реших да я ъп-на
                              Ще съм благодарен на колегите-специалисти, които предлагат тази услуга (било то с платена обява тук или не), да пояснят как точно успяват да вдигнат налягането само със софтуерна намеса или повишението с 30% става без да се пипа налягането и дали са реални тези 30% увеличение за конкретния мотор.
                              Last edited by trustworthy; d.m.y г., 15:01.
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                                Днес препрочетох отново темата и видях, че отговор как се вдига налягането на 105 коньовите жтд-та още не е бил даден, а съшевременно чип-тунинг офертите за тези мотори са все за 30% повишение на мощност и въртящ момент, та реших да я ъп-на
                                Ще съм благодарен на колегите-специалисти, които предлагат тази услуга (било то с платена обява тук или не), да пояснят как точно успяват да вдигнат налягането само със софтуерна намеса или повишението с 30% става без да се пипа налягането и дали са реални тези 30% увеличение за конкретния мотор.
                                Ха сега ще чакаме някой наистина обобщаващ отговор,че и аз се чудя как променят надува на тези турбини които са си автономни-нямат връзка с екуто по електронен път-дори и да бъркам няма значение
                                ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

                                Comment

                                Working...
                                X