Известие

Collapse
No announcement yet.

чип за JTD - какво точно прави и откъде ги вади тез коне...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Май доколкото разбрах при първите JTD-та се променя горивото и предварението на запалване.И е логично след като турбото не се управлява от компа.

    ---------- Post added at 01:04 ---------- Previous post was at 00:59 ----------

    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
    Що ти нали си с чип кажи са как става ако незнаеш питай който ти го е правил
    Тук си говорим общо и не мисля че трябва да ми правиш такъв коментар
    ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от plamen76 Покажи съобщение
      Май доколкото разбрах при първите JTD-та се променя горивото и предварението на запалване.И е логично след като турбото не се управлява от компа.

      ---------- Post added at 01:04 ---------- Previous post was at 00:59 ----------


      Тук си говорим общо и не мисля че трябва да ми правиш такъв коментар
      Предварение на запалване... хмммм... как ли става на JTD-то това нещо...

      Промнят се поне 4, 5 неща колега. Не е толкова просто колкото си мислиш.

      ---------- Post added at 11:54 ---------- Previous post was at 11:50 ----------

      Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
      То и без това конкретният въпрос стои от няколко години, но до момента никой не е дал ясен отговор.
      Мисля, че самите мапери имат интерес да обяснят и който го направи, ще спечели любовта на собствениците на жтд-тата с изцяло механично управление на турбината
      Westgate нали имаш? Той какво прави? А как може да се накара да прави нещо малко по-различно?
      Last edited by oem; d.m.y г., 13:59.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        ...Westgate нали имаш? Той какво прави? А как може да се накара да прави нещо малко по-различно?
        Да кажем, че имам wastEgate. Кажи сега как да му пипна налягането откъм компютъра

        Иначе колегата по-горе е имал предвид аванса на помпата най-вероятно.
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
          Да кажем, че имам wastEgate. Кажи сега как да му пипна налягането откъм компютъра

          Иначе колегата по-горе е имал предвид аванса на помпата най-вероятно.
          Правописна грешка.. айде сега При теб май не се бута от компютъра. Незнам с кой мотор си и как се управлява налягането. Ако е механично има вариант, ако е електронно също има такъв. Но сега съм на работа и няма как да видя точно какво и къде е. Не ги знам на изуст.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Правописна грешка.. айде сега При теб май не се бута от компютъра. Незнам с кой мотор си и как се управлява налягането. Ако е механично има вариант, ако е електронно също има такъв. Но сега съм на работа и няма как да видя точно какво и къде е. Не ги знам на изуст.
            Ами 145/6 JTD има един единствен мотор
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment


            • #66
              Здравейте колеги,решил съм да се ъпдейтна от към кончета,доста изчетох от форума,но не ми стана ясно аджеба през буксата ли се прави тъй нареченото чипиране или се сменя целия чип.На мои приятели с Валвета по 110 к.с им сваляха компа,махаха оригиналния чип,слагаха им конектор за да е по-лесна смяната при желание да се върне стария и съответно нов с друг софт.При тях забелязах,че започва да пуше повече чернилка което си обяснявам с по-богатата горивна смес,а от видяното в нета с чипирани алфети пушене няма.Както и да е аз карам от скоро 156 2,4 JTD 136p.s 1997год.и ми е интересно и при мен ли трябва да се сваля компа или се презаписва новия софт през буксата.

              А относно темата като цяло как ги вадят тея коне аз си го обяснявам по следния начин:
              1-нашите мотори,а и по-точно всички мотори имат презапас за издръжливост или друго яче казано,ако при тестване са показали добри характеристики при да речем примерно 200 к.с а над тях почва да дава колебания,за да са сигурни,че мотора ще издържи определен пробег да речем 500к километра напасват софта и извличат скромните 150к.с .Съответно тези които разбрат от цялата тая главотия софта знаят къде кво да пипнат и да пипнат машинката до 170-180к.с като това се изразява в количеството гориво,въздух ,предварение и тнт.по-добре да не пиша по-нататъкк,че съм гола водица и аз,но като цяло това подобрява и оптимизира работата на мотора при тези режими.

              Ай дано поне някой да ме светне ще ми свалят ли компа или през буксата ще ме тунинговат.
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

              Comment


              • #67
                Май през буксата ще стане филма...
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  Май през буксата ще стане филма...
                  За има-няма некви десетина минути.

                  Comment


                  • #69
                    и 300 400 лева
                    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                    Comment


                    • #70
                      През буксата.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #71
                        много ви благодаря за бързите отговори,ся ако някой каже и с коя програма ровят равни няма да имате.
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от sotko80 Покажи съобщение
                          много ви благодаря за бързите отговори,ся ако някой каже и с коя програма ровят равни няма да имате.
                          Всеки тунер сам си избира с какво да рови. Има много програми и всичките са платени и струват много пари. Но това е най-малката грижа (програмата). Важно е не с коя програма се рови, а кой мозък го прави. Ако рови човек дето хал хабер си няма от управлението и работата на мотора, то по-добрия вариант в този случай би се оказал записа на готов файл някакъв си там от еBay.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от sotko80 Покажи съобщение
                            ...... с друг софт.При тях забелязах,че започва да пуше повече чернилка което си обяснявам с по-богатата горивна смес,а от видяното в нета с чипирани алфети пушене няма........
                            Има, има...
                            "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Предварение на запалване... хмммм... как ли става на JTD-то това нещо...
                              Колегата е имал в предвид аванса-кога да почне да пръска инжектора.Как става ли-ми понеже става въпрос за комън рейл и е супер лесно:всичко е в горивната карта.

                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Westgate нали имаш? Той какво прави? А как може да се накара да прави нещо малко по-различно?
                              И какво като има гейт?Тази малка турбинка може да я натовариш до към 1.2 бара,но файда никаква.Тя от към дебит е гола вода.С повишаване на налягането й единственото което ще постигнеш е да повишиш температурата в интейка и да ти падне мощността,щото стоковото кулерче и на 1 бар си е неефективно.

                              ---------- Post added at 07:01 ---------- Previous post was at 06:53 ----------

                              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                              Иначе колегата по-горе е имал предвид аванса на помпата най-вероятно.
                              На коя помпа?Ако говориш за помпата за виско налягане-единственото нещо което тя прави е налягане на горивото в рейла,което може да бъде модулирано в границите 250-1350 бара.Това да не ви е роторна помпа като при TDI-та.При JTD105 от значение е кога да започне да пръска инжектора(аванс-а) и колко време да продължи пръскането.От тези 2 параметъра зависи и общото количество впръскано гориво.Понежа инжекторът е с ел.управление (елктромагнитен) той изпълнява горните 2 параметъра "гледайки" горивните карти.Толкова е просто.

                              Comment


                              • #75
                                Нещо темата пак замря.Явно вече на всички им е ясно всичко по управлението на този мотор (jtd105) и какво може да се изтиска от него като мощност.Аз все още не съм видял дино графика с постигнати 135 коня и 280 нм както се обещава от повечето тунери и мапери.

                                Comment

                                Working...
                                X