Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор на масло 10w60. Selenia vs The others

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Карал съм няколко смени с Кастрола, и една с Мотула. Не знам дали е съвпадение, но при мотула ми се разтропаха доста повдигачите при палене. Сега съм пак на Кастрол. За 94лв 5л. мисля, че няма конкуренция.

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic
      Някаква объркана логика витае в теб

      Млад човек не се нуждае от лекарства, диети, помощни средства и пр.

      Старите хора често пъти се нуждаят от това.
      Объркана, подредена в стройна редица, все тая. Нещата, които съм написал не се харесват на колегите, защото описват реалността, която не им допада и от която се опитват да избягат, използвайки разни параметри, които я знаят какво означават (колегата БО е изключение, той е правил разните му там дисертации ли, както и да е), я са ги чели някъде, я кой знае. И аз мога да засипвам с параметри, но не виждам смисъл от това. Аз съм енд юзър, който си кара колата на майстор (много уважаван форумен такъв), той казва да налея Бардал, доверявам му се, защото е професионалист и се е доказал като такъв. Моите уважения към всички колеги, но каква марка масло ще налееш на таралясника няма никакво значение, важното е да не е менте и да е такова, каквото се предписва от производителя. Останалото е фолклор от седенките. Начинът на мислене е повлиян от доходите на българина, много хора получават ниска заплата, с много лишения са спестили 2000-3000 лв. и се чудят какво "магическо" масло да налеят в двигателя така, че да има максимално добро смазване и двигателя да изкара още минимум 200000 км. Бедността ражда митовете за маслата - това е добро, онова не е добро, с третото на баджанака му блокира мотора. Няма "магически" масла и много често не маслото е виновно за шумната работа на двигателя или за тракането на клапаните, а мизерното отношение на жабаря от Северна Италия. Какво да очакваш от един таралясник.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • И най-елементарният Castrol, Shell, Esso, Valvoline, Texaco, Repsol и каквото още се сетиш 10W40 ако налееш колата ще си бачка (стига да е оригинално, а не менте). Ето това клипче ще ти разясни малко за маслата:

        https://www.youtube.com/watch?v=-_OmY4r6_O0

        При маслата е като при суроватъчния протеин, използван от нацепените батки - суровината се произвежда от няколко фирми по света, регистрираш търговска марка, купуваш суровината, добавяш аромати, подсладители, каниш Бате Арни да каже пред света как е станал 7 пъти Мистър Олимпия благодарение на твоя протеин и правиш пачка.
        Всичко е маркетингови трикове.
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • Здравейте алфисти, предварително се извинявам ако не пиша в правилната тема.
          Така алфата ми е 1.9 JTD 150 коня, закарах я на сервиз да и направят основен ремонт на мотор: две от вихровите клапи бяха паднали и бяха прецакали две бутала. Майсторът оправи всичко както си му е реда, но ми стана странно, че ми е сложил масло 10W40 Bardahl xtc при положение, че навсякъде чета, че трябва да е 5W40, като каза да покарам малко и да отида да ми го смени с правилното за мотора. Не се съмнявам в майстора, но просто ми е чудно ? Притеснявам се да не се прецака двигателя от толкова толкова сменяния на масло и от това 10W40. Отделно от това ми се струва, че работи малко по-шумно мотора и че харчи повече. Дали е от маслото и от блокирания ЕГР ?
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150 hp

          Comment


          • Едва ли работи шумно заради маслото, такъв извод може да се направи при читав мотор, който не е бил основно ремонтиран. Bardahl XTC 10W40 е хубаво масло, аз съм с такова и няма грижи. Разликата между 5W40 и 10W40 е, че 5W40 е с по-добър вискозитет при ниски температури. Иначе сипвай в резервоара добавка Bardahl BDC, двигателят утихва, а зимата нямаш проблеми с паленето.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
              Едва ли работи шумно заради маслото, такъв извод може да се направи при читав мотор, който не е бил основно ремонтиран. Bardahl XTC 10W40 е хубаво масло, аз съм с такова и няма грижи. Разликата между 5W40 и 10W40 е, че 5W40 е с по-добър вискозитет при ниски температури. Иначе сипвай в резервоара добавка Bardahl BDC, двигателят утихва, а зимата нямаш проблеми с паленето.
              Благодаря за бързия отговор ще проверя за добавката дано да има ефект.
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150 hp

              Comment


              • И масло в нафтата задължително!

                Comment


                • Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                  И масло в нафтата задължително!
                  Баце, тука си говориме за Алфа Ромео, а не за Хускварна и Щил.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                    Баце, тука си говориме за Алфа Ромео, а не за Хускварна и Щил.
                    Баце, тук се пльосна вече - двутактово несинтетично масло в дизела, а още по-хубаво трансформаторно, си е една благина за двигателя. Аз си слагам по 200mL на резервоар
                    Колкото до Бардала - едно от евтините, т.е. посредствените масла в Щатите (това ми го каза човек, живеещ там)
                    Last edited by Alex_26; d.m.y г., 21:25.

                    Comment


                    • Баце, аз понеже съм тъп и си наливам от BDC-то...
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Баце, тук се пльосна вече - двутактово несинтетично масло в дизела, а още по-хубаво трансформаторно, си е една благина за двигателя. Аз си слагам по 200mL на резервоар
                        Колкото до Бардала - едно от евтините, т.е. посредствените масла в Щатите (това ми го каза човек, живеещ там)
                        Те там хората си имат Red Linе и AmsOil,къде там ще се котира при това положение тоя умрял Бардал по който всички тука са ахнали.
                        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                        Comment


                        • За всички не разбрали: в резервоара наливам Bardahl BDC, което е добавка за дизел. Какви масла, какви 5 лева? Ако искате си наливайте и супа "топчета", проблемът си е ваш.
                          Last edited by dansguardian; d.m.y г., 10:43.
                          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                          Comment


                          • Темата е с техническа насоченост, и в технически раздел - придържайте се към замисъла й, за да бъде тя полезна за всички!!!
                            Last edited by Alfa User; d.m.y г., 11:28.
                            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от bulgarina Покажи съобщение
                              Здравейте алфисти, предварително се извинявам ако не пиша в правилната тема.
                              Така алфата ми е 1.9 JTD 150 коня, закарах я на сервиз да и направят основен ремонт на мотор: две от вихровите клапи бяха паднали и бяха прецакали две бутала. Майсторът оправи всичко както си му е реда, но ми стана странно, че ми е сложил масло 10W40 Bardahl xtc при положение, че навсякъде чета, че трябва да е 5W40, като каза да покарам малко и да отида да ми го смени с правилното за мотора. Не се съмнявам в майстора, но просто ми е чудно ? Притеснявам се да не се прецака двигателя от толкова толкова сменяния на масло и от това 10W40. Отделно от това ми се струва, че работи малко по-шумно мотора и че харчи повече. Дали е от маслото и от блокирания ЕГР ?
                              Няма особено значение, какво точно масло ти е сипал, защото след 500-1000 км ще трябва да се смени, заедно с масления филтър. Това е нормална практика след основен ремонт. То служи само за промивка на мотора. При смяната си сложи каквото на тебе ти харесва!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • Само да споделя, че след 20-30 смени на масла на италиански, френски, немски и японски автомобили с продуктите на Motul - никакви оплаквания.
                                Главно съм наливал 5w40 8100.

                                Тук е момента да попитам - Някой кара ли Twin Spark с 5w40 и как му се отразява?
                                Понеже по каталог го дават 10w40 или 5w30.
                                Now: 156 2.5 V6 24V
                                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                                Comment

                                Working...
                                X