Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор на масло 10w60. Selenia vs The others

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    На твое място бих си носил резервен стартер в багажника и въобще не бих гасил двигателя, не разбрах дали става дума за японския електрокар който караш или за нормална кола.
    Ами за електрокара говоря така, че за стартер не мисли. Много тежък ще ми дойде, ако взема да мъкна и резервен в багажника.
    Но все пак ДВГ-то си е ДВГ. И той бензин и масло има и той мазничко обича.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
      Ами за електрокара говоря така, че за стартер не мисли. Много тежък ще ми дойде, ако взема да си го мъкна в багажника.
      Но все пак ДВГ-то си е ДВГ. И той бензин и масло има и той мазничко обича.
      Най- правилно е да отвориш упътването и да прочетеш предписанието на производителя, да разчиташ на съвети в автофоруми не е никак правилно и безопасно
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • Отворете си книжките за експлоатация на автомобила и ще прекратите спора, там много добре е посочено при какви температури на въздуха кои вискозитет да се ползва, поне при моята книжка е дадено.

        Comment


        • ...
          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 18:53.

          Comment


          • Аз мисля да мина на трансформаторно масло, тука едни хора около мен предлагат наливно такова, казват че до 10 киловолта няма да имам грижи. Някой знае ли на JTD-то колко киловолта издържа вторичната намотка на подгревната свещ? А също така и соленоида на турбото.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • От няколко години си слагам Аджип 10-40 от варел и нямам никакъв проблем. Сменявам го на 10 000 и рядко доливам. Общо около литър за пробега.
              Мина ми времето, когато робувах на марки, вискозитет и други простотии. Вижте кое е за вашата кола и си карайте с него!
              Преди време взех едно прехвалено и общо-взето скъпо масло, което освен да ми създаде проблем на катализатора друго не направи.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • Студен старт при -5 и студен старт при 10 над нулата, са две различни неща. Нека приемем, че термина 'студен старт', се отнася за първо палене при изстинал двигател. Вискозитета на маслото е различно, според околната температура. Миналата зима на старата кола, бях сложи 15w40 и колата едва палеше при -12 градуса. При първо завъртане на ключа, стартера едва въртеше. Смених маслото с по-качествено 15w40 и проблема изчезна. Палеше от първия път.
                Та тук много важно е качеството на маслото. Както и показателите му, защото от масло до масло, има голяма разлика.
                С 10W60 Мотул, щом паднаха температурите под 10 градуса, при палене се промени звука на мотора. Първите няколко секунди, звучеше различно от това как стартираше при 20 и 40 градуса през лятото.
                Сложих 5W50 и сега при отрицателни температури сутрин, звучи нормално.

                Comment


                • Преди да обвиняваш маслото, че не можеш да завъртиш си задай въпроса какво е вътрешното съпротивление на акумулатора при различните температури и какво следва от това. Страшен двигател, щом маслото го спира да завърти.
                  Скапния и износен стартер също върти бавно и тромаво.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • Нещо интересно да ви споделя, без да ви давам съвети и препоръки, че да не скочи някой, що така, що иначе......
                    Пистовия ми шестак......кара се с Яко Галакси 10:60 откакто е при мен......сега понеже зимъска правя разни интервенции по него, местя маслен кулер и тва онва, направих следния експеримент......
                    При работещ двигател като се махне капачката на маслото и се вижда как от разпределителните валове каченото нагоре масло се стича надолу към картера.......
                    Принципно ползвам филтър на МАН, който е за некво Порше, но е с два клапана......малко по дълъг е, но не ме бърка.....понеже трябваше да го отвия не особенно любезно за да махна преходника му, трябваше след това да сложа друг - некъв обикновен Шампион дето си е за спарк и прочее.....
                    Като запаля студен двигател със Манския филтър, виждам маслото да потича след секунда, секунда и половина.......на другата сутрин като паля с обикновенния(направил съм междинно палене преди това за да е пълен филтъра с масло), маслото тръгва след 4 - 4,5 сек......
                    Разбира се всеки може да си прави каквито изводи иска......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Моите филтри на алфите са си с по два клапана и винаги са пълни.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Нещо интересно да ви споделя, без да ви давам съвети и препоръки, че да не скочи някой, що така, що иначе......
                        Пистовия ми шестак......кара се с Яко Галакси 10:60 откакто е при мен......сега понеже зимъска правя разни интервенции по него, местя маслен кулер и тва онва, направих следния експеримент......
                        При работещ двигател като се махне капачката на маслото и се вижда как от разпределителните валове каченото нагоре масло се стича надолу към картера.......
                        Принципно ползвам филтър на МАН, който е за некво Порше, но е с два клапана......малко по дълъг е, но не ме бърка.....понеже трябваше да го отвия не особенно любезно за да махна преходника му, трябваше след това да сложа друг - некъв обикновен Шампион дето си е за спарк и прочее.....
                        Като запаля студен двигател със Манския филтър, виждам маслото да потича след секунда, секунда и половина.......на другата сутрин като паля с обикновенния(направил съм междинно палене преди това за да е пълен филтъра с масло), маслото тръгва след 4 - 4,5 сек......
                        Разбира се всеки може да си прави каквито изводи иска......
                        Лампата за маслото и тя ли гасне късно?

                        Най-вероятно на тоя дето се бави не му е читав клапана (възвратния).


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Аз затова казвам, че хубавия маслен филтър е не по-малко важен от хубавото масло.
                          www.t-auto.bg

                          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Лампата за маслото и тя ли гасне късно?
                            В интерес на истината само на едната ежедневка имам лампа на маслото, другата и е скъсан кабела и ме мързи да го оправя......а и за мен тва е лампата за основен ремонт, така че не е кой знае каква далавера да разбера малко по рано за това......тракдейката ползва външен датчик.....
                            Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                            Аз затова казвам, че хубавия маслен филтър е не по-малко важен от хубавото масло.
                            Именно.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • А как да разберем кой филтър е хубав и кой не?
                              Ако може преди да го сложим разбира се.
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • Оня лорда дето пише колкото да не заспи, пак се изказа умствено. Ти му казваш, сменям маслото с по-качествено 15w40 и колата пали без проблем на -12, той ти говори за стартери и акумулатори. Ама така е, като завива двигателя с одеяло.
                                От първия вид 15w40 имах в туба, на -12 беше по-гъсто от боза.

                                Comment

                                Working...
                                X