Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор на масло 10w60. Selenia vs The others

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Благодаря за обещаното факсимиле. Ти чел ли си го?

    Ако си го чел, значи не си го разбал.

    Ето, какво си писал ти в пост 244 по темата:


    Във факсимилето ти пише:

    "Всяко пускане на двигателя e студено, ако маслото вече се е охладило до околната температура".

    Това същото ти го показах написано и в речника на британците, но ти и него не прие за вярно.


    Накратко - когато четеш вагони книги, много по-важно е да ги разбираш.
    Прочете последният ред. Какво означава всъщност.
    Маслото трябва да се изпомпа до точките на смазване
    Това разбираш ли го или още не ти е ясно?
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:46.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Прочете последният ред. Какво означава всъщност.
      Ти кажи, какво означава. Ти се скъса да твърдиш, че студен старт се нарича всяко пускане на двигателя.

      Демек ако го изгася при работната му температура и го запаля след 30 секунди, според теб това се нарича студен старт.

      Аз, останалите колеги и факсимилето ти казват съвсем друго - стартиране при температура на мотора, равна на околната!

      ---------- Post added at 13:50 ---------- Previous post was at 13:48 ----------

      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Прочете последният ред. Какво означава всъщност.
      Маслото трябва да се изпомпа до точките на смазване
      Това разбираш ли го или още не ти е ясно?
      Какво общо има сега изпомпването на маслото с дефиницията за студен старт?

      Отново и отново се опитваш да отклоняваш дискусията от фокуса и, винаги щом не ти изнася.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Коментирай това Маслото трябва да се изпомпа до точките на смазване, това означава студен старт ,според него всеки старт е студен. А пък и не познавам идиоти, които си гасят колите и ги палят след 30 сек, ти колко често си гасиш колата и я палиш след 30 сек, на мен не ми се е случвало никога.
        Човек си гаси колата върши някаква работа и пак пали, минават минути, часове и всеки старт е студен на практика, не се хващай за думите защото ставаш смешен. По нагоре сигурно си видял и че като изстине с няколко градуса двигателя вече е студен старт.
        Хората са го написали много добре, прочети написаното , разбери и запомни.
        Или накратко, ако изключим теб, който си пали колата, гаси я и пак я пали след 30 сек, всички в този форум имат само студени стартове, нали така?

        Повече няма да коментирам, ти продължавай да ставаш смешен с напъните.
        Last edited by lordliness; d.m.y г., 14:36.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • За близо 7 години в този форум, аз нито веднъж да съм видял да си признаеш, че грешиш. А такива случаи е имало не един и два.

          Подобна нагласа не я намирам за нормална.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            За близо 7 години в този форум, аз нито веднъж да съм видял да си признаеш, че грешиш. А такива случаи е имало не един и два.

            Подобна нагласа не я намирам за нормална.
            Само човек, който е технически неграмотен или не иска, не би разбрал, че това което съм написал и факсимилето са едно и също.
            Last edited by lordliness; d.m.y г., 14:25.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • В тая книга ли пишеше, че гайките на тировете се връткат наобратно?


              Comment


              • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                В тая книга ли пишеше, че гайките на тировете се връткат наобратно?
                Пише го в онази книга, където се обяснява как да си премериш маслото. Много взе да ги разбираш нещата, до скоро не можеше да си премериш маслото, помниш ли?
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Коментирай това Маслото трябва да се изпомпа до точките на смазване, това означава студен старт ,според него всеки старт е студен. А пък и не познавам идиоти, които си гасят колите и ги палят след 30 сек, ти колко често си гасиш колата и я палиш след 30 сек, на мен не ми се е случвало никога.
                  Човек си гаси колата върши някаква работа и пак пали, минават минути, часове и всеки старт е студен на практика, не се хващай за думите защото ставаш смешен. По нагоре сигурно си видял и че като изстине с няколко градуса двигателя вече е студен старт.
                  Хората са го написали много добре, прочети написаното , разбери и запомни.
                  Или накратко, ако изключим теб, който си пали колата, гаси я и пак я пали след 30 сек, всички в този форум имат само студени стартове, нали така?

                  Повече няма да коментирам, ти продължавай да ставаш смешен с напъните.
                  Значи ако следвам тази логика, на моя автомобил всяко палене му е студено. И му се случва понякога за 30 секунди да го паля студен по 5-10 пъти. И вече се обърквам тук. За какво се възроди спора, особено ако го гледам през моята призма?
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                    Значи ако следвам тази логика, на моя автомобил всяко палене му е студено. И му се случва понякога за 30 секунди да го паля студен по 5-10 пъти. И вече се обърквам тук. За какво се възроди спора, особено ако го гледам през моята призма?
                    Аз не измислям дефинициите, само ви запознах с тях. А пък вие си ги тълкувайте както искате, за себе си знам, че всеки старт на моите коли е студен.
                    Тук има няколко изявени специалисти в тази област, ако се върнеш назад ще видиш кои са, предполагам ще те консултират с радост.
                    Когато дефиницията е формулирана твоят автомобил е бил фантастика. Обаче няма допълнение за частни случаи в дефиницията.
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:37.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Пише го в онази книга, където се обяснява как да си премериш маслото. Много взе да ги разбираш нещата, до скоро не можеше да си премериш маслото, помниш ли?
                      Дали знам да го меря е без значение, важното е, че мога да си позволя да го сменям на <20к километра


                      Comment


                      • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                        Дали знам да го меря е без значение, важното е, че мога да си позволя да го сменям на <20к километра
                        И какво от това, ако искаш си го сменяй всеки ден.
                        Всеки път когато можеш да си позволиш масло, аз мога да си позволя кола като твоята, плюс маслото. Щом според теб смяната на масло е белег за висок стандарт на живот, странни разбирания имате.
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:16.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          А за себе си знам, че всеки старт на моите коли е студен.
                          Toгава кой старт е топъл?
                          Или няма такъв?
                          В такъв случай що ги слагаме тея излишни прилагателни, ами не казваме просто "старт" . Няма нужда да му викаш и " студен", щом всеки е студен.
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                            Toгава кой старт е топъл?
                            Или няма такъв?
                            В такъв случай що ги слагаме тея излишни прилагателни, ами не казваме просто "старт" . Няма нужда да му викаш и " студен", щом всеки е студен.
                            Да видим дали може да се справиш сам с отговора, имаш всички необходими елементи да го синтезираш, а пък и гледам че винаги всичко знаеш, трябва да се справиш с лекота. В твоите възможности е.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • ...
                              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 18:50.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                                Лорде, това наистина не е вярно и съм сигурен, че си го написал не от незнание, а навярно в бързината - и аз като Алфиста-идеалист считам, че няма нищо нередно в това да признаеш неволната си грешка. Направил си толкова много за този форум, колкото никой друг - а това е само капка в морето. Правилното определение за студен старт е това, което даваш във факсимилето и цитата, който Алфистът-идеалист посочи от речника на британците. Някак си обаче не знам защо сега той не споменава, че предното му изречение преди този цитат беше: От Оксфорд също пишат глупости:, т.е. горкият Алфист-идеалист си няма хал-хабер за какво става въпрос и откровено определя правилното определение на британците като "глупости". Обърни внимание и кои са останалите ти "критици" в тази тема - все тотално некомпетентни, сред които се откроява и пишещият глупост след глупост както в този форум, така и в Ауди форума dhtj, и най-добре според мен не се занимавай повече с тях.
                                Всяко палене е студен старт. Защото минава достатъчно време преди да запалиш отново. Това имам предвид. Всеки машинен инженер го разбира без пояснения, за тези които споменаваш трябват дълги обяснения и пак не могат да го асимилират според тях щом двигателя е леко топъл това не е студен старт, обаче в критичните точки няма мазане при палене, както пише в последния абзац. Но акъл не може да се налее за съжаление. В крайна сметка да си се радват на заблудите си, защото нямат знания на които да се радват.
                                Last edited by lordliness; d.m.y г., 00:45.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X