Известие

Collapse
No announcement yet.

LTFT и STFT адаптивни параметри.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
    Не знам защо се занимаваш да обясняваш, при положение, че дори и да чете, то като не разбира идеята, няма какво да направиш.
    Важното за интегратора е, че е важен за настройка на газовата. Това се повтаря от 20 поста. Сигурно някой му го е дал на листче и го е научил наизуст, та се чувства сигурен в твърдението вече.
    Ами щото той веднъж каза, че и от висша математика разбирал.

    А аз май му се вързах

    ---------- Post added at 16:05 ---------- Previous post was at 16:00 ----------

    Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
    Що го режеш Алекс,таман стана интересно.
    и не вярвай на хамериканците,те са хитри копчета и докато не видиш от германец написано потвърждение ,че това е така ,считай го за малка част от истината.
    тия ОБД протоколи що секи си ги подритва как си иска и накрая сичко върви по некви производителски и кат се закачиш се оказва ,че си кат сирийски бежанец дето са му зели едни пари ,ма не са го прехвърлили през границата
    ай отивам да спя.
    Като заговори за OBD2 Pid - овете, нека Майстор Цвятко да ми каже с коя точно заявка се чете стойността на "lambda sensor integrator"


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      ОК, до момента разбрахме, че колегата ecotronic владее Висша математика 1-ва и 2-ра част, умее да интегрира двоен интеграл и сигурно е бил отличникът на випуска. Обаче това какво го интересува редовия Алфист, като мен и останалите? С интеграли и без интеграли чичо Колю-газаджията си настройва АГУ-тата, после пие една ракия със салатка и разпуска.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #33
        Аз нямаше да изпадам в такива подробности, ако Цвятко не беше проявил поредното недоверие спрямо казаното преди това и на доста по-разбираем език.

        Иначе смело мога да кажа това, че за решаването на проблема, който породи и въпросната дискусия, математиката само ми помогна по-добре да разбера някои неща.

        Основната помощ дойде от колегите от форума, които по един или друг начин са натрупали ценен опит и не се скъпят да го споделят с такива, като мен.



        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
          ОК, до момента разбрахме, че колегата ecotronic владее Висша математика 1-ва и 2-ра част, умее да интегрира двоен интеграл и сигурно е бил отличникът на випуска. Обаче това какво го интересува редовия Алфист, като мен и останалите? С интеграли и без интеграли чичо Колю-газаджията си настройва АГУ-тата, после пие една ракия със салатка и разпуска.
          Ами там е работата, че някои хора ги интересува. Всякакви фрийкове карат алфи, не само големи батки и бабанки. Ко да праиш ...
          '05 166 V6
          '98 156 2.0 TS ex ...

          Comment


          • #35
            Аз нямаше да изпадам в такива подробности, ако Цвятко не беше проявил поредното недоверие спрямо казаното преди това и на доста по-разбираем език.
            Нищо не си разбрал, а ВО само подклажда огъня в теб

            Comment


            • #36
              Тая тема позаспа нещо.
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Нищо не си разбрал, а ВО само подклажда огъня в теб
              Щом ,явно си правил ревърс инджинеринг на някоя система не благоволиш да ни обясниш как се случват нещата или това е конфиденциална информация ,а дотогава аз ще продължа да ръся глупости.
              Преди време с едно приятелче което е горд собственик на една проядена от ръжда мазда 3-та серия решихме да я закачим на диагностика с едно тулче с цел да се изкефим на това как се самоадаптира на бензин след продължително няколко дневно каране на газ.
              Това което наблюдавахме ни наведе на извода ,че докато си правише смесите ,колицата започна да си самонастройва и предварението на запалването щото се променяше през цялото време с 1-2-3 градуса напред назад ,и като ,че явно и данните от детонационния сензор участват в рецептата за сместа щото колата първо си върна с малко предварението така ,че тресенето изчезна ,а после постепенно го изтегли така ,че мотора да започна да тиктака като сейко 5,калкулирания разход ставаше все по и по-малък включително и на празен ход,а в натоварените режими позаякна осезаемо.Та затова си мисля ,че краткия трим се ползва за да се направи мотора максимално икономичен в малко натоварените режими и максимално мощен в режим на големи натоварвания,като същевременно се грижи за оставането в екологичните норми.
              В нашия случай всичко се случи за десетина минутки и това ме кара да мисля ,че едва ли е имало възможност да се направи прецизно саморегулиране във всеки един режим и вероятно първоначално екюто прави някакви интерполации там където няма достатъчно време да натъмани нещата, а в последствие при по-продължителна работа си се донастройва докато постигне мечтаното от японците съвършенството .
              Last edited by 546; d.m.y г., 20:00.

              Comment


              • #37
                Японците са друга бира... аз съм виждал Хонда сивик 6-генерация да работи на таквиа газови смеси,че шорт трима и отиде на +25% и не записа грешка, карахме я така нарочно цял ден и сутринта запали от раз и единствено изпуши леко черно отзад изамириса на суров бенз и след минутка мотора заработи каточели никога нее бил в по добра кондиция, но както казах Тея са друга бира.
                П.С. Извън темата но да споделя- някой чувал ли е , че на митсубиши еклипс от 94-5г модела дебитомера е акустичен,а не с нажежаема жичка
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #38
                  Да, детонационният датчик също играе голяма роля за режима на колата. Двамата с ламбдата са тези, които казват на ЕКУ-то как двигателят възприема командите му и какво иска още. А тия два параметъра показват настроението на ЕКУ-то в краткосрочен и дългосрочен план

                  Comment


                  • #39
                    Едно добро описание на тримовете, а така също и на параметъра "lambda sensor integrator" (или просто "lambda"), както и обяснение, защо LSI не винаги трябва да има стойност "1":

                    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info

                    Продължава да няма яснота относно формата на данните в интерфейса на MES, касаещи краткия трим (TRA)

                    Ще взема най накрая да се закача с един прост терминал и да видя, какви аджеба стойности се четат в суров вид за да ги съпоставя с тия милисекунди, които се виждат в MES.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment

                    Working...
                    X