Сигурен съм, че всичко ще се качи рано или късно. Имайте търпение.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Важно! Драг рейсинг на Италфест 2011 - промяна във времеизмервателната техника
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщениеДа, на xXx e и върви доста добре. Истината е че на тоя старт аз направих най-добрто си тръгване за целия ден а той май оплеска старта. Разликата беше около кола той може да каже по точно. На следващия двубой пък ми го върна след като направи доста добър старт пък аз оплесках моя. Все пак той беше с Р888 а аз с стийт гуми.
http://www.youtube.com/watch?v=gJ1WL2Sgapo
Иначе трябваше да направим някой летящ старт да видим как сме точно, но ми се вижда , че колите ни са доста равностойниЕвентуално на следващата сбирка като се засечем, дано тогава има подобрения и по двете коли
Comment
-
Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщениеИци наистина даде висока 11-ка и да, техниката от време на време се ебеше по всички дупки.
Когати Ици записа 10-ката, вече ми кипна, а Боянкис милия здраво насмете чичката с пишман измервателната техника...
При поредния ми гневен въпрос, защо техниката се ебе така здраво с нас, чичката ми отвърна:
"Аааа ми сигурно пак е прехвръкнала некоя Фтичка на финала" при което всички избухнахме в здрав змех... мхахах
п.п. Браточки имах супер интересни клипове на абсолютно всички гонки и на събитието като цяло, но новата програма за синхронизиране на WP7 ZUNE явно реши, че нямам нужда от тех и ми ги затри от телефона, та сега правя опити за възстановяването им...Last edited by ЗМЕЯ!; d.m.y г., 13:05.
Comment
-
Стига реване. По повод техниката, нямам представа, колко е била важна за мероприятието ама не знам, какво се чудите защо не е роботела. Няма как като се засича от летящ старт да има коректни времена. Просто някой е трябвало да я нагласи правилно и същия или друг да следи за стартирането, това е. Предполагам техниката е била нужна за квалификациите, което не е болка за умиране.
п.с.тази техника работи на различен принцип от нормалната техника за драг състезания, просто е трябвало да се пригодиLast edited by ne0; d.m.y г., 14:04.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеСтига реване...Няма как като се засича от летящ старт да има коректни времена...
Comment
-
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщениеКви техника бе батко, от 10 измервания 8 бяха в носа и в гъза едновременно...
Когати Ици записа 10-ката, вече ми кипна, а Боянкис милия здраво насмете чичката с пишман измервателната техника...
техниката си даваше очакваните времена, поне колите които знам как са направени и какво може да се очаква от тях - си го дадоха
Нено, позиционирането на старта се явява ролаут, при Рейс Америка официалната драг техника ролаута е от порядъка на 20см при положение че пилота знае как да си нагласи колата и е с по-големшки гуми
Comment
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениеНено, позиционирането на старта се явява ролаут, при Рейс Америка официалната драг техника ролаута е от порядъка на 20см при положение че пилота знае как да си нагласи колата и е с по-големшки гуми
Единствения начин да се заблуди техниката е от много ниски прагове или колосален пушек, НО след окло 20 см има още един лъч "резервен" който няма как да се избегне.
Най-съвършените техники имат и корекция, на финала, която взима по внимание абсолютно всичко засечено до момента от старта, през резервния старт, няколко междини и спийд трап.... това е с цел а се компеснсира различните автомобили - с по-къси или по дълги предници.
Хубаво е да се знаят тези неща. Важат не само за този спорт.
п.с. Това на снимката е несериозно поставена техника. Такава разлика може да даде отклонения от 0.6-8 до секунди...особена като няма и време за реакция... още повечеLast edited by ne0; d.m.y г., 19:45.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеПри рейс америка и не само там... стартовите лъч/и се задействат при прекъсването им от предните гуми и са в позицията "РЕДИ" в момента, в който гумата се отмести и лъча/ите направят контакт се започва засичане на времето. Времето от зелена светлина до контакта на лъча с приемника се нарича "реакция".
Единствения начин да се заблуди техниката е от много ниски прагове или колосален пушек, НО след окло 20 см има още един лъч "резервен" който няма как да се избегне.
Най-съвършените техники имат и корекция, на финала, която взима по внимание абсолютно всичко засечено до момента от старта, през резервния старт, няколко междини и спийд трап.... това е с цел а се компеснсира различните автомобили - с по-къси или по дълги предници.
Хубаво е да се знаят тези неща. Важат не само за този спорт.
п.с. Това на снимката е несериозно поставена техника. Такава разлика може да даде отклонения от 0.6-8 до секунди...особена като няма и време за реакция... още повечеОсвен това разлики във времената от сорта на 0.6 и нагоре за 13-14-15 секундни коли се получават от ролаут много над 40-50см
Понеже бях там и видях мога да кажа че 90% от колите на квалификацийте стартираха с ролаут макс 5-8см
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Моля обоснови се, кое точно от написаното от мен е глупост?
Бобо, стига се заяжда за глупости, моля те, защото е смешно много смешно.... Все едно в детската градина се спори, един пише нещата такива, каквито са за да се изяснят, а после Супермен се изказва....
---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:18 ----------
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеПонеже бях там и видях мога да кажа че 90% от колите на квалификацийте стартираха с ролаут макс 5-8см
Темата е важна и съм сигурен, че много хора ги забелязаха сега за първи път тия основни неща и ще е от полза.
5-8см е разлика, която не покрива дори стартерната линия....
Всичко това го пиша за да се трупат знания, които могат да помогнат.
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениеНено, позиционирането на старта се явява ролаут, при Рейс Америка официалната драг техника ролаута е от порядъка на 20см при положение че пилота знае как да си нагласи колата и е с по-големшки гуми
В повечето случаи РОЛАУТА е равен на дължината на сечението от гумата успоредно на земята и на височина равна на позиционирането на датчиците (2- 6 см.).Last edited by ne0; d.m.y г., 00:01.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
ne0 е написал вярно....някои коли...ако не и доста на брои.. са дали неверни времена..дали от неправилно стартово позициониране или грешна на моменти техника...но по вероятно е неправилното стартиране...което да приемем е било неумишлено..от недоглеждане..Амбицията е последното убежище на неудачника
Comment
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениеабе, никой ли не документира 6-цата бре, то 10-ки бол сме виждали, ама 6-ца досега кой е давал, А
http://www.youtube.com/watch?v=7YUheZRQKlIAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Comment
-
Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщениеVolvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Колеги, съжалявам че се наложи да се монтеро тази техника а не предварително договорената. Бяхме готови да платим каквато и да е цена за да ползваме техниката на драг федерацията, но за съжаление нямаше кой да оперира с нея и н е се получи. Убеден съм обаче че подобни спорове отново щеше да има.
Ще се окаже че най чистия вариант е бил драг на италфеста да няма. Това щеше да промени към положително доста други неща.
Както казва нено времената са важни за квалификазцията. при преките елиминации всичко си е ок. Победителите са същите.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеМоля обоснови се, кое точно от написаното от мен е глупост?
Бобо, стига се заяжда за глупости, моля те, защото е смешно много смешно.... Все едно в детската градина се спори, един пише нещата такива, каквито са за да се изяснят, а после Супермен се изказва....
---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:18 ----------
Начи вече ще те ползваме за последна инстанция... техника не ни трябва. Моля те пиши за да се трупа полезна информация, а не като нямаме какво да напишем да започваме спорове.
Темата е важна и съм сигурен, че много хора ги забелязаха сега за първи път тия основни неща и ще е от полза.
5-8см е разлика, която не покрива дори стартерната линия....
[ATTACH]81343[/ATTACH]
Всичко това го пиша за да се трупат знания, които могат да помогнат.
Това е 100% вярно, но конкретния случай колите се позиционират на око, което променя коренно нещата, възможно е да има реални времена и много нереални... късмет. Но примерите, които давам отговарят на някои въпроси за времеизмерването. Причини има и други. Много зависи и каква честота са задали на алгето и т.н. и други фактори
В повечето случаи РОЛАУТА е равен на дължината на сечението от гумата успоредно на земята и на височина равна на позиционирането на датчиците (2- 6 см.).0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
Comment