Известие

Collapse
No announcement yet.

Track day 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Добре де...Аз излизам на тази дългата права мисля с 80км. на 2ра и изцеждам 3та до 140км и спирам... Аз съм 155ца... с гадни 15ки гуми без никакво окачване...заминали пружини и амортесьори и стандартни спирачки, които не спират...

    Тааа моята логика е че кола с добро окачване и гуми на този завой ще излезе със 100++ километра...Отделно че примерно от 180км. ще спре точно тогава когато аз спирам от 140км. защото има по-добри спирачки и отделно че аз завоя след това ще го вземе с по-висока скорост... Тааа както и да го гледам от моите очи 180км. не са някаква толкова висока скорост за конкретната 156ца...Още повече че като се возих много бързо си ги набра...

    И смятам че времето ама изобщо не зависи от толкова много от скорост на тази права при положение че има толкова много завои и места където може да се загуби сериозно време..А на правата 0.5сек при 140км. примерно са 10коли дистанция, 0.5сек. са кофти вземане на 2 завоя и съответно пад в скороста Незнам това са си мои разсъждения от моите очи...Нито съм експерт, нито съм карал там бързи коли..Просто вярвам И ми се иска да чуя по-точни доводи за колите по 400коня... защото влиаят много фактори и за времената...

    П.П Ами една камара колеги с коли по 100коня със значително по-малък макс -120км. правеха времена с по 2сек. по-добри от моите Та не виждам как по времената може да се съди за скороста на писта с много завои
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
    by RUBIG service

    Comment


    • Може да се съди като се знаят повечко подробности, ето примерно в това клипче давам същото време за обиколка както на сравняваната Алфа, аз съм с улични гуми, тя е със сликове.
      Реално тя е доста по-бърза по завоите от мен заради сликовете, а ако и на правата е по-бърза с почти 10км/ч, то времето и щеше да е доста по-добро от моето

      На четвъртата минута от клипчето карам зад BMW Z3 290 коня на гумите, та ще е нещо като дневен кошмар да видя турбо-дизел с почти 100 коня по-слаб да ни мине стабилно там
      http://user.streetfire.net/video/tra...ovo_704572.htm

      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
      YouTube
      evo2 600

      Comment


      • Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
        П.П Ами една камара колеги с коли по 100коня със значително по-малък макс -120км. правеха времена с по 2сек. по-добри от моите Та не виждам как по времената може да се съди за скороста на писта с много завои
        На всяка писта, крайния успех е сбор от много по малки успехчета, ако приемем че пилотския фактор е един и същ......щом кола с по малка макс скорост и мощност прави такива времена, значи тя е значително по добра в преодоляването на всичко друго, което не е права - завой, влизане и излизане от него.......спирането все пак е изключително важен момент, той определящ за това как ще влезеш в завоя, и още повече, какви възможности и начини ще имаш за излизане от него......тука задното предаване получава още един мазен плюс в фиктивния дебат предно или задно на писта, щото при юнашко спиране, спирачното усилие на сток колите е винаги вповече отпред, и ако предните гуми са задвижващи рядко човек може да си позволи спиране в завоя......като казвам "спиране в завоя" нямам впредвид да натискаш спирачка лекичко или тук таме, а юнашки кучки до малко преди началото на епекса.......това става като хората много по лесно ако колата е с задно......
        В нечии подпис бях видял надписа че правите са за бързите коли, а завойте за бързите пилоти.......много вярно......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
          Може да се съди като се знаят повечко подробности, ето примерно в това клипче давам същото време за обиколка както на сравняваната Алфа, аз съм с улични гуми, тя е със сликове.
          Реално тя е доста по-бърза по завоите от мен заради сликовете, а ако и на правата е по-бърза с почти 10км/ч, то времето и щеше да е доста по-добро от моето

          На четвъртата минута от клипчето карам зад BMW Z3 290 коня на гумите, та ще е нещо като дневен кошмар да видя турбо-дизел с почти 100 коня по-слаб да ни мине стабилно там
          http://user.streetfire.net/video/tra...ovo_704572.htm
          Ици може и да го приемеш за заяждане.
          Обаче ти някакъв еталон ли трябва да си?

          Comment


          • Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
            Ици може и да го приемеш за заяждане.
            Обаче ти някакъв еталон ли трябва да си?
            ми не, интересно ми е просто как коли с по около 300 коня на гумите правят по-малка скорост на правата от дооста по слаба кола.
            Дадох пример с клипчето, понеже там на края на правата стигаме до 180км/ч.

            Май нещата опират до показанията на скоростомера, понеже аз съм сигурен в моя
            Та ако имаш друга теория, ще е интересно да се чуе.

            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
            YouTube
            evo2 600

            Comment


            • Спора е безмислен. На тая писта се дават времена, не скорости. Ако ще и с 400 да се е движил някой по правата, ако времената са му лоши - все е тая.
              AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
              Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
              sigpic

              Comment


              • Според мен Калояново е писта, на която не чак толкова мощни автомобили, но с яко окачване и луд шофер могат да дадат времена много близки до тези на значително "по-напомпани" автомобили За пример мога да дам Нео с неговата 145-ца на трак дея....
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • въпроса ми беше точно за скоростта в края на правата
                  Времена за обиколки знаем как се дават, не това е въпроса обаче

                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube
                  evo2 600

                  Comment


                  • Ици отговора е много прост.
                    Автомобила не е само двигател.
                    Има скоростна кутия и разни други неща които оказват влияние на ускорението и до ускорението.

                    Comment


                    • В подкрепа на горното помня че на божурище имаше коли които даваха времена около 10секунди и едните минаваха на финала с 240км, а други с 210км.... а там няма завои а само една права от 400метра...от тук пак продължавам да си правя изводи
                      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                      by RUBIG service

                      Comment


                      • 15 маи работен ден http://www.btv.bg/news/news_details.pcgi?cont_id=148228
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTDm sportwagon

                        Comment


                        • Точно в това е въпроса, аз ще си бия капата у земята ако тази турбодизелова Алфа даде по-висока скорост на тази права от колите с които си правя сравнението.
                          Няма как да се случи това обаче реално, понеже при просто сравняване на драг резултати или пък ускорение от 0 до 200 км/ч разликите ще са сигурно доста сериозни .
                          Примерно от 0 до 200 говорим за време от порядъка на 15-тина секунди.
                          Версията за доускорението важи в тоя смисъл.
                          А терминалните скорости при драг зависят страшно много от начина на стартиране, тоест от първите 60 фута, за това се получават много подобни времена с много различни терминални скорости.
                          Ама това не важи за нашия случай, защото разликата в конете не е в полза на колата с по-високата скорост

                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube
                          evo2 600

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ngbauns Покажи съобщение
                            е това вече е ГАДНО!!!


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • има 5 месеца до 15 май... който му се кара ще кара....

                              Ици с уважение ти пиша че много от нещата не са така както си ги мислиш, може да са логични но неправилни.

                              Макс скорост на правата зависи от:

                              -големината на ускорението на автомобила след апекса на последния завой

                              -теглото на автомобила

                              -мощност на автомобила спрямо броя оборотите на мотора и тези на двигателните колела, т.е. предавателни числа на кутия и диф

                              -АЕРОДИНАМИЧНО СЪПРОТИВЛЕНИЕ

                              -момент на спиране

                              -ЗКУ


                              един пример над-който да помислим с абсолютно различни коли:

                              http://www.vbox7.com/play:803805eb

                              според моето инфо колата е 528. Не съм 100% сигурен. Човека зад волана беше добър шофьор и даваше газ.

                              Данните на БМВ-ето не ги знам.
                              Моята кола на видеото е около 130 конски сили, 1210 кг с мен. +/- 10 кг. И двамата мисля сме със стандартни гуми.

                              Зависи с какви гуми карам макс скорост реална ми е около 160 км/ч, спокойно давам 1:03...... от 5 обиколки пет обиколки мога да го дам
                              Last edited by ne0; d.m.y г., 20:04.

                              http://www.facebook.com/VenturaGarage
                              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                              Comment


                              • нещо отностно предно задно или 4х4.... трасето не изисква мега умения

                                http://www.fastestlaps.com/track27.html

                                обърнете внимание на няколко коли със сходни характеристики
                                Pos Make / Model Time Year Power (hp) / Weight (kg) Driven by
                                43. VW Golf R32 3:02.15 ´05 247 / 1510 AUTO magazine
                                44. Nissan 350Z (283bhp) 3:02.25 ´02 287 / 1532 AUTO magazine
                                45. Audi TT 3.2 quattro (8J) 3:02.40 ´06 250 / 1448 Luigi Moccia ( auto)
                                46. BMW 130i 3:02.80 ´05 265 / 1450 Luigi Moccia ( auto)
                                47. Alfa Romeo 147 GTA 3:03.63 ´ 250 / 1427 AUTO magazine
                                48. Mazda 3 MPS 3:03.65 ´06 260 / 1485 Auto magazine -luigi Mocc


                                алфата е без ШПЕР на предно !

                                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                                Comment

                                Working...
                                X