Известие

Collapse
No announcement yet.

Track day 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
    има 5 месеца до 15 май... който му се кара ще кара....

    Ици с уважение ти пиша че много от нещата не са така както си ги мислиш, може да са логични но неправилни.

    Макс скорост на правата зависи от:

    -големината на ускорението на автомобила след апекса на последния завой

    -теглото на автомобила

    -мощност на автомобила спрямо броя оборотите на мотора и тези на двигателните колела, т.е. предавателни числа на кутия и диф

    -АЕРОДИНАМИЧНО СЪПРОТИВЛЕНИЕ

    -момент на спиране

    -ЗКУ
    и аз казвам точно това
    Ако искаш може да се направи и разбор по точките които си дал.

    Значи става дума дали може наистина да е дадена реална скорост от 188 км/ч на Алфисти трак дея, аз давам следните примери с коли с които сме карали:

    Митсу ево8 270 коня на гуми, над 1500кг с двама човека, сликове, 59сек за обиколка, макс скорост на правата почти 180 км/ч

    БМВ зет 3 , 290 коня на гуми, 1.00 мин за обиколка, скорост на правата-вървим заедно

    Типото, с неясни коне на гуми около 1300 кг, стрийт гуми, 1.02 за обиколка, скорост на правата 180 км/ч

    А тука трябва да са ххх данните на автомобил, който да мине горните три на правата?

    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
    YouTube
    evo2 600

    Comment


    • това 188 ми беше подхвърлено от организацията на мероприятието и го казах по микрофона.

      На пистата няма техника за такова измерване.


      Това 1.02.. кога си го давал?

      http://www.facebook.com/VenturaGarage
      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

      Comment


      • на тоя трак дей от видеото дадох това 1.02.00 , мисля че точно след него беше Алфисти трак дея .

        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
        YouTube
        evo2 600

        Comment


        • Мога да добавя и БМВ е30 165 на гумите 1100- кг. скорост на правата 180 по километраж (реални 170+) , 59 сек
          Алфа 145,80 на гумите,1200кг,135-140км/ч на правата,1.04 време
          БМВ Е34 комби , 110 на гумите,1500кг+,130км/ч на правата , 1.08 време.
          Интересно ми е изводите тук какви са?
          Last edited by kocta; d.m.y г., 01:37.
          Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

          Comment


          • Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
            Мога да добавя и БМВ е30 165 на гумите 1100- кг. скорост на правата 180 по километраж (реални 170+) , 59 сек
            Алфа 145,80 на гумите,1050кг,135-140км/ч на правата,1.04 време
            БМВ Е34 комби , 110 на гумите,1500кг+,130км/ч на правата , 1.08 време.
            Интересно ми е изводите тук какви са?
            Еб.м ти БМВ тата.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
              Мога да добавя и БМВ е30 165 на гумите 1100- кг. скорост на правата 180 по километраж (реални 170+) , 59 сек
              Алфа 145,80 на гумите,1200кг,135-140км/ч на правата,1.04 време
              БМВ Е34 комби , 110 на гумите,1500кг+,130км/ч на правата , 1.08 време.
              Интересно ми е изводите тук какви са?
              с алфата на каква конфигурация на пистата си дал 1:04 ?
              мерил ли си я на кантар и ако да колко тежи на преден и заден мост?

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment


              • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                с алфата на каква конфигурация на пистата си дал 1:04 ?
                мерил ли си я на кантар и ако да колко тежи на преден и заден мост?
                BFAS конфигурация.Не съм я мерил и немога да ти кажа с точност цифри.Ама знам,че беше мега зле от към всичко.Е сега след освежаването ще й тегля един кантар при Дунев и ще съобщя. Просто са ми интересни заключенията които правите Според мен няма значение скоростта ,важно е времето.И все пак една по-бърза кола на правата може да стопи седунда-две от времето... Осезаемо по-бавни коли в завой и много по-ранно спиращи дават времена като една добре спретната завиваща и средно спираща кола само и само заради своята сила на правите... Един вид като излезеш зад него на правата,даже и да си с 5-10км/ч отгоре просто го виждаш как се телепортира някъде в делечината и всичко наново...
                Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                Comment


                • я сега кажете как се дават времена 1:04, че аз със стрийт гуми на моята 155 под 1:09 не успях да сляза... на правата успявам да докарам 135км/ч(140 май показа веднъж, ама после завоя ми се видя тесен), посред уреда на колата, който според гпс-а е точно така!


                  Даването на газ, води до пристрастяване!
                  Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                  Volvo V50 2.0D by RuBig

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                    я сега кажете как се дават времена 1:04, че аз със стрийт гуми на моята 155 под 1:09 не успях да сляза... на правата успявам да докарам 135км/ч(140 май показа веднъж, ама после завоя ми се видя тесен), посред уреда на колата, който според гпс-а е точно така!
                    Еми явно не е с ускорение по правата
                    http://www.youtube.com/watch?v=r77kP3d_42A
                    Последните 3-4 обиколки са 59 секундни
                    Почва да се дава газ от 1:12,колата е със сток спирачките си и стреет легал гуми 195.
                    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
                      Еми явно не е с ускорение по правата
                      http://www.youtube.com/watch?v=r77kP3d_42A
                      Последните 3-4 обиколки са 59 секундни
                      Почва да се дава газ от 1:12,колата е със сток спирачките си и стреет легал гуми 195.
                      Това с БМВто от по горе ли е?
                      ПС - тоя варбург не го ли правихте с един Киро в стария сервиз на Чарли преди 2 години, или ви бъркам?????
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
                        Еми явно не е с ускорение по правата
                        http://www.youtube.com/watch?v=r77kP3d_42A
                        Последните 3-4 обиколки са 59 секундни
                        Почва да се дава газ от 1:12,колата е със сток спирачките си и стреет легал гуми 195.
                        то е ясно че правата е само един елемент от цялата работа в който основно играе колата, но после по завоите е силата на пилота. На тракдей-я имаше коли които на правата не успявах да догоня, но по завоите доста бързо се стигат


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Това с БМВто от по горе ли е?
                          ПС - тоя варбург не го ли правихте с един Киро в стария сервиз на Чарли преди 2 години, или ви бъркам?????
                          Същия
                          Даже те помня когато дойде да си оправяш 156-цата
                          Иначе клипа е с бмв-то от по-горе.На алфата за съжаление нямам заснет онборд и тн.
                          Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
                            просто го виждаш как се телепортира някъде в делечината и всичко наново...


                            Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
                            http://www.youtube.com/watch?v=r77kP3d_42A
                            Последните 3-4 обиколки са 59 секундни
                            Почва да се дава газ от 1:12,колата е със сток спирачките си и стреет легал гуми 195.
                            тия тойо 888 са явно най-доброто за стрийт легални сликове, много лепят като загреят хубаво.
                            Виж на моето видео за какво пищене и вой на гумите става дума, полу-сликове Азенис са предните, но като смес са като високоскоростни нормални гуми, няма го това размекване и лепене като на слика.
                            Но пак са добре де, за сравнение карах отначало няколко обиколки с подарени гуми, заделени за пързаляне само, и като сложих след това Азениса отпред паднаха 2 секунди от обиколка.

                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube
                            evo2 600

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение



                              тия тойо 888 са явно най-доброто за стрийт легални сликове, много лепят като загреят хубаво.
                              Виж на моето видео за какво пищене и вой на гумите става дума, полу-сликове Азенис са предните, но като смес са като високоскоростни нормални гуми, няма го това размекване и лепене като на слика.
                              Но пак са добре де, за сравнение карах отначало няколко обиколки с подарени гуми, заделени за пързаляне само, и като сложих след това Азениса отпред паднаха 2 секунди от обиколка.
                              Говори ми ,говори ми... аз на алфичката само с такива карам подарени за парзаляне...
                              Иначе да разливат се но не мога да кажа,че съм доволен от тях.Демек на спиране са задоволителни,в завой средна хубост,бързо прегряват,ако са по-теснички и си само на 1 двигателен мост ускорението на излизане от завой и тн е по-скоро зле (от към сцепление на гумата).
                              Сравнение права когато карам примерно зад Хриситян (сивата е30-ка Плевен-56 секундна)... той кара с 2-3-4 ръка чист слик но 225 или 245 /17 и се старая да подавам газ когато и той а аз бях на наща е30-ка с нови 195-ци 15-ки тоуо-та еми нестава... спираме еднакво ,завиваме еднакво,на правата е малко по-бърз заради тегло и съвсем малко мотор но на ускорение от завой... и си яке от тук 0.3 стотни от там 0.3 и хоп то станало 2 секунди
                              Абе с тея семита и стреет ... като се дават пари да си е на чист да не те е яд... Е сега Дидо се е засилил да взима чисти пак 15 195 или 205 ... как да му обясня,че пак ще е куца работа... за мен лично на кола над 200конски сили около 1000-1200кг примерно на 1 двигателен мост гумите започват от 225 16/17 нагоре. Аз примерно за алфичката се чудя дали да оставам даже на 16-ки.Много ми се ще да мина на 17 и да си реша въпроса с едни 4 броя 225-ци и съм сигурен,че няма да съжалявам. Ама как да обясниш на другите ?!
                              Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                              Comment


                              • т.е. по-добре чист слик, отколкото семи слик!


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X