Известие

Collapse
No announcement yet.

Megasquirt става ли това нещо на наште бабки :wink:

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
    колега,не си много наясно,то тааа електроника ти позволява и максимална икономичност и абсолютен тротъл респонд

    не е задължително да има тунинг на мотора за да се сложи мега или там друга мека електроника

    кое е по добро чип или мека електроника?????????????
    Сега аз че не съм много на ясно е вярно но ти понежи имаш такова инстлирано нещо би ли разяснил какво е нужно за монтирането на такъв комп трябват ли разни нови датчици за двигателя Мап-ове широколентови сонди и разни други екстри колко време продължават настройките и как се птравят и общо взето колко излиза цялата работа с монтаж настройка датчици и прочие.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #17
      Няма проблем с газта даже си спестявате скъпия компютър който управлява газовите инжектори.Даже може да си го нарпавите турбо с мега и газови инжектори:
      Трябва да се сложи AirTemp датчик от форд (14лева нов) и трябва да се види с датчика за запалването как е положението дали е съвсместим.Ако да направо се свързва към датчика и мегата към бобините и директно си шуутва.Пък и инжекторите са високоомни направо супер. Аз съм се замислил понеже ми искаха 680лева за дебитомер за моята направо както на силвията ми и бмв-то да си сложа мега и газови инжектори и да не се занимавам вече с глупости.
      Едно бързо примерче което сме направили: http://www.ecarc.eu/gallery/thumbnails.php?album=12
      Last edited by kocta; d.m.y г., 14:11.
      Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
        Няма проблем с газта даже си спестявате скъпия компютър който управлява газовите инжектори.Даже може да си го нарпавите турбо с мега и газови инжектори:
        Трябва да се сложи AirTemp датчик от форд (14лева нов) и трябва да се види с датчика за запалването как е положението дали е съвсместим.Ако да направо се свързва към датчика и мегата към бобините и директно си шуутва.Пък и инжекторите са високоомни направо супер. Аз съм се замислил понеже ми искаха 680лева за дебитомер за моята направо както на силвията ми и бмв-то да си сложа мега и газови инжектори и да не се занимавам вече с глупости.
        Едно бързо примерче което сме направили: http://www.ecarc.eu/gallery/thumbnails.php?album=12
        Та значи е съвместомо с газта ,а вапроса за мощността как стои , как се променя варвежа при икономичен и при рацерски режим .Благодаря педварително

        Comment


        • #19
          А режимите как се сменят ? С лаптопа в колата ли ? Може ли да се смени режима в движение да речем ?
          145 1.6 ТС '97 ех.
          145 1.9 JTD '00
          307 CC 2.0 '04

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
            А режимите как се сменят ? С лаптопа в колата ли ? Може ли да се смени режима в движение да речем ?
            ДА с ключе
            Настройваш си на едната карта икономична горивна карта и аванс на другата рацинговата и като цъкнеш ключето ти ги сменя.Незнам как ще се погоди само с варятора на TS-а. А мощтността зависи от настройките но е минимум колкото с чип но може да си сменяш настройки имаш лънч контрол,тракшън контрол , буст контрол изход на шифт лампа оправлява и вентилатора на радиатора и кви ли не още глупости.
            Мен ми е единствено ,че ще разкарам шибания дебитомер дат и без това неработи,пък и ше си има мвече електрониката ако някоя вечер нерешиме да съсипеме и тая красавица Абе верно,на TS-а карантията до кво налягане държи сток,че както е черничка и нисичка само едно лъскавичко и липсва отпред и няколко блескави кръгли нещица на таблото.
            Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

            Comment


            • #21
              По тази логика, ламбда сондата и тя ли става ненужна ?
              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от -Kris- Покажи съобщение
                По тази логика, ламбда сондата и тя ли става ненужна ?
                Зависи по какво ще настройваш ,дали от ТПС , мап и аир темп или от сонда , мап и аир темп. Но е хубаво да си я има да цъка някви дани. Най-добре е да се вземе назаем някое иновейтче (широколентова с контролер и тн) да се настрой с него и после да си се свърже към обикновенната сонда за груби показания.
                Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                Comment


                • #23
                  Лънч контрол и тракшън ... ако кутията е с Q2 или Q4 диф. Аз сериозно се замислям за Q2 на мойта печка . А за вариатора , не виждам да има какъвто и да е проблем . След като можеш да управляваш толкова много неща , едва ли един вариатор ще е проблем . Но може и да греша , все пак не съм запознат с настройките на въпросната джаджа
                  145 1.6 ТС '97 ех.
                  145 1.9 JTD '00
                  307 CC 2.0 '04

                  Comment


                  • #24
                    Колега аз мисля че няма Q2 диференциал за 145
                    Alfa 145 1.8 TS '97

                    Comment


                    • #25
                      коста гледам много ги разбираш вече скуиртовете че и съвети си зел да раздаваш а не мислиш ли че един мотроник с чип ще е по добре от умрелия скуирт
                      дето всеки момент може да та предаде ??? не мислиш знам ам земи отвори един мотроник и един скуирт и погледаи може па да ти се проясни коет не е сигурно де

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от kalata8 Покажи съобщение
                        Колега аз мисля че няма Q2 диференциал за 145
                        казват, че не било проблем да се сложи специално на жтд-тата
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #27
                          Аз знам , че на печките не е проблем Q2
                          145 1.6 ТС '97 ех.
                          145 1.9 JTD '00
                          307 CC 2.0 '04

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от 75 turbodelta Покажи съобщение
                            коста гледам много ги разбираш вече скуиртовете че и съвети си зел да раздаваш а не мислиш ли че един мотроник с чип ще е по добре от умрелия скуирт
                            дето всеки момент може да та предаде ??? не мислиш знам ам земи отвори един мотроник и един скуирт и погледаи може па да ти се проясни коет не е сигурно де
                            И кво от това като периферята за нищо нестаа.
                            Да не мислиш,че горя от желание да се занимавам с мегата... ама то като MAF-а за нищо нестава и е по 700лв какво да правиш? Хондаджийте са си добре с тоя MAP да знаеш а и 1net да им прави турбо чиповете
                            Абе и тука имало от тая малумна иконка (сектантска):
                            Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
                              И кво от това като периферята за нищо нестаа.
                              Да не мислиш,че горя от желание да се занимавам с мегата... ама то като MAF-а за нищо нестава и е по 700лв какво да правиш? Хондаджийте са си добре с тоя MAP да знаеш а и 1net да им прави турбо чиповете
                              Абе и тука имало от тая малумна иконка (сектантска):
                              въпреки всичко аз бих заложил на нов МАФ които при алфа е 130-140 лева и чип за 400-500 лева да речем от колкото умрялата мегасмърт дето само нерви и грижи може да ти доведе въпреки че лично аз имам корито с мега не съм за идеята на нормална кола да се монтирва тая елка

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от 75 turbodelta Покажи съобщение
                                въпреки всичко аз бих заложил на нов МАФ които при алфа е 130-140 лева и чип за 400-500 лева да речем от колкото умрялата мегасмърт дето само нерви и грижи може да ти доведе въпреки че лично аз имам корито с мега не съм за идеята на нормална кола да се монтирва тая елка
                                Е да де и аз бих заложил на същото даже мойта кочина си дойде от италия със adjustable преди макферсони,пружини спортен изпускателен колектор и чип ама за тъпия 1.4 1.6 тс с някъв малък бошовски MAF ми казаха,че няма аналог нов е 680лева а пълнителя аналог на пиербург нестаа в тяло от бош и са си карам без дебитомер.Някой ден ще ми писне от дупката м/у 800 и 2800 оборота и ще се изгавря с кочината
                                Незнам защо но още като чуя думата мега ми иде да повърна.
                                Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                                Comment

                                Working...
                                X