Известие

Collapse
No announcement yet.

Megasquirt става ли това нещо на наште бабки :wink:

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    добре де няма ли някой които е с мега да разясни с малко повече подробности плюсовете и минусите на тва чудо, а не само свеки да говори и накрая да се стигне до спорове и караници

    Comment


    • #32
      re

      Мега-скуирта може да се ползва като подобряване на респонса ,но най-осезаем резултат дава когато се сложи на кола с дебитомер....и той се изхвърли естествено Иначе управлява до 18 дюзи,нитросистеми и е страхотен при слагане на турбина или компресор. Тогава освен удобството че се ползват оригиналните датчици на колата може да си пипаш наляганията на турбината и да си имаш запомнен .bin за няколко варианта /граско/драг/рейсинг/ които през COM-порта на скуирта можеш да си превключваш отвътре Най-харесах обаче Мегаскуирта в които видях отвореният му код писан на Linux и като се разтърсих намерих настройки донаписвани от японски дрифтъри,американски драгъри или хотрод манияци. Като резюме ако си човъркаш постоянно нещо по колата и искаш електрониката ти да отразява винаги най-актуалното състояние на механиката Мегаскуирта е най-евтиният и качествен вариант не само у нас но и на всякъде по света!

      P.S. най-добре експлоатираният скуирт е на БМВ-ти на Али /335i+nitro/ дето се пуска на божурище
      NESH
      156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
        добре де няма ли някой които е с мега да разясни с малко повече подробности плюсовете и минусите на тва чудо, а не само свеки да говори и накрая да се стигне до спорове и караници
        Ето ти отговора от човек,който ползва Мегашит от няколко години

        въпреки всичко аз бих заложил на нов МАФ които при алфа е 130-140 лева и чип за 400-500 лева да речем от колкото умрялата мегасмърт дето само нерви и грижи може да ти доведе въпреки че лично аз имам корито с мега не съм за идеята на нормална кола да се монтирва тая елка
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Ето ти отговора от човек,който ползва Мегашит от няколко години
          епа което си е истина истина си е знаеш тони че на черното бяло не казвам никога наистина е много удачен за кола която е доработвана но за евридеика ........мое мнение не е

          Comment


          • #35
            ето това е колеги ,а не само всеки да говори чул недочул по нещо . Така става ясно на всички .Само не разбрах минусите в какво се изрязяват.Пздрави

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
              ето това е колеги ,а не само всеки да говори чул недочул по нещо . Така става ясно на всички .Само не разбрах минусите в какво се изрязяват.Пздрави
              ами основно в това че всичко е хенд меид демек ти и още някои са правите на 30-40 инженери на бош дет примерно една година са се занимавали с разработката на мотроника които ти с лека ръка фърляш у слагаш мегаскуирт дет се сглабя от полулюбител с китаиски поялник от два и петдесет за около час после опъваш няколко метра кабели после следват настроики които в повечето случаи са на ръба на провал и ако имаш късмет да не си счупиш мотора доде ти доде акъла го махаш тва чуду из под капака Коста може да потвърди думите ми тои е минал по гореописаната пътека

              Comment


              • #37
                Каквото работи не се пипа
                Ако някой му е чак толкова мерак се пусне по лайняната река да заповяда.
                В общи линии си има и + и - но главно избора се определя от сериозността на тунинговане на автомобила или в конкретен случай някаква нужда от такова "устройство".
                Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                Comment


                • #38
                  ре

                  Нека не обиждаме разработката...вярно е че пред това да се купи готов MS в кутия повечето предпочитат да си направят сами ,но измежду stend-alone системите е най-гъвкав и достъпен вариант. Вярно е че на грубо настройки всеки може да си направи, но определено за да заработи добре на "празен ход" и в граничните режими си трябва да се отдели някои и друг лев за човек с опит!
                  NESH
                  156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                    Нека не обиждаме разработката...вярно е че пред това да се купи готов MS в кутия повечето предпочитат да си направят сами ,но измежду stend-alone системите е най-гъвкав и достъпен вариант. Вярно е че на грубо настройки всеки може да си направи, но определено за да заработи добре на "празен ход" и в граничните режими си трябва да се отдели някои и друг лев за човек с опит!
                    ти къде видя че обиждаме по скоро се шегуваме с мегасмърта та аз самият на алфата си от няколко години карам с такава "разработка" която дори е хоум меид нашенска един вид ......но това не променя истината за нещата

                    Comment


                    • #40
                      ре

                      Първоначално публикувано от 75 turbodelta Покажи съобщение
                      ти къде видя че обиждаме по скоро се шегуваме с мегасмърта
                      ....е и аз не ползвах силни думи Просто си е "гласа на народа" със плюсовете и минусите. Но като знам че за оригинален MOTEC се дават 4-5000 долара и има по-малко опций, а на всяка малка промяна се изисква генериране на "чексума" на поне няколко нива вътре в софта и настръхвам....гледал съм настройка на Ford Cosword с Мотек и по добре изчети 20 страници за настройката на MS отколкото ада на които видя момчето с МОТЕК-а
                      NESH
                      156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                      Comment


                      • #41
                        напълно съгласен

                        Comment


                        • #42
                          убаво де,
                          изчетах всичко и доста хора са ЗА и друготе са против
                          така като гледам аз съм от хората където са ЗА

                          да може малко по къса да е таблицата за горивото ама какво от това
                          като гледам завидксите чипове на ГТ от и като гледам СЕП овете ми на СЕП чиповете картата им е доста по късичка от тези на инженерите от бош( да им го подам на всичките ), после настройките били трудни , ми трудни са за тези дето незнаят, а за тези дето знаят са лесни
                          и така като ми финишира дебитомера който срува само 900 лева ( ако върна стария е 700) какво правя ми слагам ми Мега Смърт

                          това си е само мое мнение , и никой не е длъжен да ме слуша
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment


                          • #43
                            не знаех че 16/16 таблици ви идват малки

                            вие да няма да напъвате до 16000обр

                            за мен + са повече от минусите,мегата струва колкото един дебитомер(бошлав),вървене и разход на гориво-никаква съпоставка спрямо стандартни ецу-та,улеснен контрол на всички режими на работа на мотора

                            не знаех че стандартните ецу-та позволяват екстри като ,лънч,шифт,тракшън и прочие

                            веднъж нагласена нема грижи(мени ми оборотите,глъхне като и подавам газ и прочие)

                            за бошовата електроника имам едни бегли спомени ,че всички коли с такава електроника дават мноооооо грижи

                            а - за мен идват от неяснотата на хората как да си подберат датчиците които да използват,а от там почва едно ровене ,софтоерни изменения,бъгове и прочие


                            за мен лично няма никакви поводи за сравнение между двете-едното е мека електроника пригодна за почти всички автомобили,а другото е строго концепционална електроника за даден двигател
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                              ....за мен + са повече от минусите,мегата струва колкото един дебитомер(бошлав),вървене и разход на гориво-никаква съпоставка спрямо стандартни ецу-та,улеснен контрол на всички режими на работа на мотора. не знаех че стандартните ецу-та позволяват екстри като ,лънч,шифт,тракшън и прочие. за бошовата електроника имам едни бегли спомени ,че всички коли с такава електроника дават мноооооо грижи. за мен лично няма никакви поводи за сравнение между двете-едното е мека електроника пригодна за почти всички автомобили,а другото е строго концепционална електроника за даден двигател
                              NESH
                              156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                                не знаех че 16/16 таблици ви идват малки

                                вие да няма да напъвате до 16000обр

                                за мен + са повече от минусите,мегата струва колкото един дебитомер(бошлав),вървене и разход на гориво-никаква съпоставка спрямо стандартни ецу-та,улеснен контрол на всички режими на работа на мотора

                                не знаех че стандартните ецу-та позволяват екстри като ,лънч,шифт,тракшън и прочие

                                веднъж нагласена нема грижи(мени ми оборотите,глъхне като и подавам газ и прочие)

                                за бошовата електроника имам едни бегли спомени ,че всички коли с такава електроника дават мноооооо грижи

                                а - за мен идват от неяснотата на хората как да си подберат датчиците които да използват,а от там почва едно ровене ,софтоерни изменения,бъгове и прочие


                                за мен лично няма никакви поводи за сравнение между двете-едното е мека електроника пригодна за почти всички автомобили,а другото е строго концепционална електроника за даден двигател


                                бате каза ли им го на неверващите
                                при мене след като пукна и този "дебиломер" с марката "болшлав"( да им го подам на инженерчетата от бош) слагам и аз мега щото с тоз мотроник с емнасе хиляди датчика не се живее

                                Коя друга кола има и мап и маф и баромертичен
                                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                                Comment

                                Working...
                                X