Известие

Collapse
No announcement yet.

BMW 320 vs. Alfa 156 1.8 T.S.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Аз да ви кажа гонки до сега само светофарни съм правил но ако изцепя първата до край и вкарам трета ако ще и господ да слезе да и дава газ ще ме убият от бой това е голяма глупост с включването от първа на трета чесно . Все съм чувал да разни дето тръгват от втора но от първа на трета е това е виц.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #62
      Swapper явно разбираш от коли докато тука има хора дето все оште се чувстват деца ама както и да е де.А за това 4е от 1 ва на 3 та е сигурна загуба пробваи и пак говори и ако не си забелязал проблема на колегата с 156 цата БМВ то го по4ва да го дурпа от средата на 2 ра ако с много високи обороти тои пропусне 2 ра и отиде на 3 та 6те е равен на неговата предавка и от там на татук ште го изяде само се иска малко опита и да умее да направи това което казвам просто оня с тъпото БМВ ще има да се чуди кога е минал колегата през втора хахахаха!
      Privilegiqta da si pruv rajda zaduljenieto da vodi6!

      Comment


      • #63
        Няма да стане бе мой. Аз от втора като сложа 3-та едва наема ти от 1-ва. Това да не е V6?!
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #64
          Новачев на колко годинки си и какъв тие номера на колата 4е жена ми е от Бургас и тои ми е като втори роден град 4е като те засека някуде на някое светофар4е да ти покажа 4е не е глупост ште онемееш а пук ти ако искаш включваи ако искаш и 6 та ХА ХА ХА!
          Privilegiqta da si pruv rajda zaduljenieto da vodi6!

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Пламен Начев Начев
            Новачев на колко годинки си и какъв тие номера на колата 4е жена ми е от Бургас и тои ми е като втори роден град 4е като те засека някуде на някое светофар4е да ти покажа 4е не е глупост ште онемееш а пук ти ако искаш включваи ако искаш и 6 та ХА ХА ХА!
            Ти каква кола караш бе пич? Знаеш ли на 156-цата колко са и дълги скоростите?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #66
              Оем аз съм с компресор и буталата ми са ковани и челата им са вдлубнати мотора е доата преправян и сум 170 коня може твоята е на 1.8 120 коня нали и може и заради това малко по трудничко да се наеме ама после на оня душа му яка не се плаши 4е бавно се наема Успех!
              Privilegiqta da si pruv rajda zaduljenieto da vodi6!

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Пламен Начев Начев
                ако не си забелязал проблема на колегата с 156 цата БМВ то го по4ва да го дурпа от средата на 2 ра ако с много високи обороти тои пропусне 2 ра и отиде на 3 та 6те е равен на неговата предавка и от там на татук ште го изяде
                И твърдиш, че ако примерно на 6800 оборота от 1ва вкараш не 2ра, ами 3та ще поеме по-добре и ще дръпне БМВ-то а? Това некви нови открития в автомобилната индустрия ли са? Обоснови се. Според мене ако тръгне на 2ра, после директно 4та и от там на 4000 оборота връща 3та и ще литне.
                Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                Mazda 6 2.3 2005
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от dermeister
                  Първоначално публикувано от Пламен Начев Начев
                  ако не си забелязал проблема на колегата с 156 цата БМВ то го по4ва да го дурпа от средата на 2 ра ако с много високи обороти тои пропусне 2 ра и отиде на 3 та 6те е равен на неговата предавка и от там на татук ште го изяде
                  И твърдиш, че ако примерно на 6800 оборота от 1ва вкараш не 2ра, ами 3та ще поеме по-добре и ще дръпне БМВ-то а? Това некви нови открития в автомобилната индустрия ли са? Обоснови се. Според мене ако тръгне на 2ра, после директно 4та и от там на 4000 оборота връща 3та и ще литне.
                  Оххх... много смешно стана тука. Те хората за това са ги направили тези предавки. За да може колата да има ускорение приблизително еднакво в различните киломтери. По тази логика ако мойе да тръгнеш на 2-ра защо трябва да имаш първа? Абе това е смешно да се обсъжда въобще.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #69
                    колега мои савет е да маxнеш катализатора и да сложиш краино гарне един мотор освен че се xрани триабва и да се растоварва максимално барзо
                    Алфа Ромео 155 2.5 V6 (180+ hp)

                    WEST SIDE

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Пламен Начев Начев
                      Новачев на колко годинки си и какъв тие номера на колата 4е жена ми е от Бургас и тои ми е като втори роден град 4е като те засека някуде на някое светофар4е да ти покажа 4е не е глупост ште онемееш а пук ти ако искаш включваи ако искаш и 6 та ХА ХА ХА!
                      На години съм достатъчно пораснал и с удоволствие ще приема гонка не знам ти на колко години си ама специално с тази кола която разправяш че имала турбина и ако го направиш този номер 1-3 така ша са напъхаш в дупката на турбото че и тарабант да те набара ще те мине . А и тези времена 13 сек ми се виждат доста пресилени за кола 170 к.с Изви ни ме но нещо не ми се вързва. А аз карам космическо синя 156 1,8 Номера ми е А-0361КА така че заповядай. Преди няколко дни едно ауди А-6 2,0 Т на твоите коне бая го отнесе и чак не вярваше наистина на килограми си далеч от него но ша са пробваме за спорта.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #71



                        Comment


                        • #72
                          Болни мозъци , 13 сек. кола със 170 магарета Аз мойта я подарявам ! Докарай да я пробвам тая турбинирана боксерка ... Ако е истина това което го говориш , ще ти се извиня публично !
                          145 1.6 ТС '97 ех.
                          145 1.9 JTD '00
                          307 CC 2.0 '04

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от Пламен Начев Начев
                            Swapper явно разбираш от коли докато тука има хора дето все оште се чувстват деца ама както и да е де.
                            Я прочети пак поста ми по-подробно! НИКЪДЕ не съм писал, че разбирам от коли, а точно обратното - питах те съвсем спокойно каква ти е логиката, щото да взема и аз да разбера. И по-точно НЕ питам за смяната на скоростите, а за това що да не натискам ГАЗТА докрай, при полежение, че съм да речем над 3К оборота и няма да задавя двигателя с рязко подаване на по-богата горивна смес? И откъде да разбера колко да я натисна, като искам да се развърти двиг. максимално бързо? Това ми е интересно в случая
                            Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
                            Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
                            Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
                            Alfa Romeo 146 ti

                            Comment


                            • #74
                              колеги,стига ,моля ви,човека с и мисли че е най бързия(между другото до сега не съм чувал ,че в бг. има успешно турбиниран боксер)

                              1-3-та,леле мале кви са тея скорости къф е тоя матор,ттрябва да е с 1000н/м при 2000обр. или разликата м-у 1 и 3 да е не повече от 1000обор.

                              незнам поне при мен не се получава,ако направя нещо подобно примерно 1-ва до 8000 и не отнема газта,а я оставя до край и включа 2-ра се пали съединителя или върти гуми

                              явно човека е повече от инж.-хората се стремят максимално да доближат скоростите една до друга,така че мотора винаги да е в пиковата си мощ

                              и все пак е възможно ,но трябва скоростите му да са нещо от този род 1-ба 45км/ч-2-60км/ч 3-80км/ч,и буста да му тръгва от 1500-2000оборота,но тогава ще се получи неимоверно бучене и трещене без да има скорост


                              моля ви спрете,ще поръчам на мои хора да разпитат за нашето момче в ст. загора,все пак съм от д-град
                              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от gigi
                                Мен пък всички ме бият явно не мога да карам

                                А колега оем 320-ката ако можеш да караш и колата ти е ок ще го разпориш. Най напред или махни тоз филтър или някак си го изолирай, ако пак не става провери свещи дебитомер катализатор и др, ако са ок значи не можеш да караш
                                По-полека с разпорването
                                има 320 е30 - 136 коня от края на 80-те - алфата някакви няма шанс срещу нея,
                                320 е36 - пак е по-бързо от алфата
                                320 е46 след 98 до 2005 - ей тука алфата има хипотетичен и минимален шанс ...

                                Comment

                                Working...
                                X