Известие

Collapse
No announcement yet.

BMW 320 vs. Alfa 156 1.8 T.S.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от oem
    Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.

    1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
    2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.

    Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.

    Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.

    Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
    внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Novachev
      ... ако го направиш този номер 1-3 така ша са напъхаш в дупката на турбото че и тарабант да те набара ще те мине . ..
      Браво пич, само така
      чувал ли си за сиерата на цунами??
      Е на Тошо му се беше счупила втора и с мнооооого назобаната сиера даваше времена по-слаби от най-доброто си с по-малко от 1/2 секунда ...

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от netsurfer
        Първоначално публикувано от oem
        Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.

        1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
        2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.

        Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.

        Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.

        Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
        внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо
        Това е глупост няма 318 сток която да се упре и на малкия пръст на Алфа 156 1,8 ТS такъв филм няма няма и да има.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от netsurfer
          Първоначално публикувано от Novachev
          ... ако го направиш този номер 1-3 така ша са напъхаш в дупката на турбото че и тарабант да те набара ще те мине . ..
          Браво пич, само така
          чувал ли си за сиерата на цунами??
          Е на Тошо му се беше счупила втора и с мнооооого назобаната сиера даваше времена по-слаби от най-доброто си с по-малко от 1/2 секунда ...
          Е нали товаговорим че преи всички положенията времената ще са по слаби а и тука не говорим за автомобили които се ползават само за драг. Все пак си зависи то колко тръгва да надува търбината и от скорости и диференциал както спомена колегата по горе.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от Novachev
            Първоначално публикувано от netsurfer
            Първоначално публикувано от oem
            Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.

            1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
            2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.

            Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.

            Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.

            Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
            внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо
            Това е глупост няма 318 сток която да се упре и на малкия пръст на Алфа 156 1,8 ТS такъв филм няма няма и да има.
            До сега такмо с 3 318-ки се пробвах дето са 136 коня ли не знам. Бия ги с 3, 4 коли.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от Novachev
              Първоначално публикувано от netsurfer
              Първоначално публикувано от oem
              Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.

              1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
              2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.

              Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.

              Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.

              Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
              внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо
              Това е глупост няма 318 сток която да се упре и на малкия пръст на Алфа 156 1,8 ТS такъв филм няма няма и да има.
              хахаха,
              пусни едно предизвикателство в бмв форума ...
              и аз бих те пробвал ...

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от oem
                Първоначално публикувано от Novachev
                Първоначално публикувано от netsurfer
                Първоначално публикувано от oem
                Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.

                1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
                2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.

                Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.

                Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.

                Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
                внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо
                Това е глупост няма 318 сток която да се упре и на малкия пръст на Алфа 156 1,8 ТS такъв филм няма няма и да има.
                До сега такмо с 3 318-ки се пробвах дето са 136 коня ли не знам. Бия ги с 3, 4 коли.
                коя година е 18-ката?
                2 или 4 врати??

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от netsurfer
                  Първоначално публикувано от oem
                  Първоначално публикувано от Novachev
                  Първоначално публикувано от netsurfer
                  Първоначално публикувано от oem
                  Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.

                  1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
                  2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.

                  Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.

                  Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.

                  Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
                  внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо
                  Това е глупост няма 318 сток която да се упре и на малкия пръст на Алфа 156 1,8 ТS такъв филм няма няма и да има.
                  До сега такмо с 3 318-ки се пробвах дето са 136 коня ли не знам. Бия ги с 3, 4 коли.
                  коя година е 18-ката?
                  2 или 4 врати??
                  Едната е с 2 врати. Купето. Другите са с по 4. Не ги знам коя година са. С целия фар са обаче. По новите.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от netsurfer
                    хахаха,
                    пусни едно предизвикателство в бмв форума ...
                    и аз бих те пробвал ...
                    Има ли смисъл да продължаваме да цапаме темата досега съм се дърпал по светофарите с налоко 318 ИС с две врати и съм ги отказвал и на дълго съм ги отказвал да не говорим че и 2 светофарни гонки имам с 320 пак ги пердаша без проблем . Готов съм на гонка с без проблем само да не е барано нищо по двигателя може само по софтуера.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #85
                      Аз гонка несъм отказал досега, мойта е по-тежка от другите 318-ки, но с удоволствие ще те пробвам ...

                      [quote=oem]
                      Първоначално публикувано от netsurfer
                      Първоначално публикувано от oem
                      Първоначално публикувано от Novachev
                      Първоначално публикувано от netsurfer
                      Първоначално публикувано от "oem":fqyah4rb
                      Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.

                      1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
                      2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.

                      Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.

                      Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.

                      Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
                      внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо
                      Това е глупост няма 318 сток която да се упре и на малкия пръст на Алфа 156 1,8 ТS такъв филм няма няма и да има.
                      До сега такмо с 3 318-ки се пробвах дето са 136 коня ли не знам. Бия ги с 3, 4 коли.
                      коя година е 18-ката?
                      2 или 4 врати??
                      Едната е с 2 врати. Купето. Другите са с по 4. Не ги знам коя година са. С целия фар са обаче. По новите.[/quote:fqyah4rb]
                      с 4 врати едва ли са били IS-ки ... много са редки ...

                      Comment


                      • #86
                        [quote=netsurfer]Аз гонка несъм отказал досега, мойта е по-тежка от другите 318-ки, но с удоволствие ще те пробвам ...

                        [quote=oem]
                        Първоначално публикувано от netsurfer
                        Първоначално публикувано от oem
                        Първоначално публикувано от Novachev
                        Първоначално публикувано от "netsurfer":21podtna
                        Първоначално публикувано от "oem":21podtna
                        Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.

                        1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
                        2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.

                        Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.

                        Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.

                        Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
                        внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо
                        Това е глупост няма 318 сток която да се упре и на малкия пръст на Алфа 156 1,8 ТS такъв филм няма няма и да има.
                        До сега такмо с 3 318-ки се пробвах дето са 136 коня ли не знам. Бия ги с 3, 4 коли.
                        коя година е 18-ката?
                        2 или 4 врати??
                        Едната е с 2 врати. Купето. Другите са с по 4. Не ги знам коя година са. С целия фар са обаче. По новите.[/quote:21podtna]
                        с 4 врати едва ли са били IS-ки ... много са редки ...[/quote:21podtna]

                        Не им знам моторите. Казват, че са 136 к.с.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #87
                          еми тогава недей писа толкова дръзки теми като даже незнаеш с какво си се пускал ...

                          Comment


                          • #88
                            Има голяма разлика между 318 и 318 ИС .... Иц-ката 2 143 магарета , и лично според мен върви повече от 320 и . Алфа 156 , ако е 2.0 бие ! При 1.8 работата е до шофер и състояние на колите
                            145 1.6 ТС '97 ех.
                            145 1.9 JTD '00
                            307 CC 2.0 '04

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от tokata_pz_flex
                              Има голяма разлика между 318 и 318 ИС .... Иц-ката 2 143 магарета , и лично според мен върви повече от 320 и . Алфа 156 , ако е 2.0 бие ! При 1.8 работата е до шофер и състояние на колите
                              при 318 ис сток с мойта и тя сток
                              вървеше с калник пред мойта до 3-ти зъб
                              след това наравно до 150 .. нагоре вече не знам
                              ако я кара Весо мое и да го отвее на старта
                              ма той си знае как да тръгва без да връти гуми
                              сега след ъпгрейда не съм я тествал
                              ма съм 100% сигура че сам отпред


                              при 320 купе нищата ни знам кък са
                              ма онова прасе тежи доста
                              така че с ъпгрейда мое и да съм конкурентен ...

                              а пробвах бай дъ уей на колегата новото му Ауди A6
                              2.5 ТДИ 2000 година май или 2001 не помна ... бием го на сички дисциплини с много брутална разлика ...
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от netsurfer
                                еми тогава недей писа толкова дръзки теми като даже незнаеш с какво си се пускал ...
                                Аз да съм казвал че е IS? Казвам, че са 136 к. с.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X