...момчета.. момчетааа... Направо ми се объркаха понятията вече... Толкова много мнения (което от др страна си е супер де
).
Та нека поясня откъде тръгна цялата тази одисея.
Работата е там, че всеки втори предлага разни тунинговани генерации и разните му там полирани колекторни тръби и пр., с което съответно ти гарантират покачване КПД'то на ДВГ'то => и повечко коне... Та се замислих над това (защо ли въобще го направих?!) и реших, че целия този полезен ефект се получава в следствие на намаляване на съпротивлението по пътя на изходящите газове...
Е, тогава, не може ли с някои и други подобни "хитринки" да подобрим още малко условията на работа на агрегата?!
Прав ли съм, или изцяло съм си направил погрешен извод?

Та нека поясня откъде тръгна цялата тази одисея.
Работата е там, че всеки втори предлага разни тунинговани генерации и разните му там полирани колекторни тръби и пр., с което съответно ти гарантират покачване КПД'то на ДВГ'то => и повечко коне... Та се замислих над това (защо ли въобще го направих?!) и реших, че целия този полезен ефект се получава в следствие на намаляване на съпротивлението по пътя на изходящите газове...
Е, тогава, не може ли с някои и други подобни "хитринки" да подобрим още малко условията на работа на агрегата?!
Прав ли съм, или изцяло съм си направил погрешен извод?
Comment