Известие

Collapse
No announcement yet.

аеродинамика на Alfa 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ...момчета.. момчетааа... Направо ми се объркаха понятията вече... Толкова много мнения (което от др страна си е супер де ).
    Та нека поясня откъде тръгна цялата тази одисея.
    Работата е там, че всеки втори предлага разни тунинговани генерации и разните му там полирани колекторни тръби и пр., с което съответно ти гарантират покачване КПД'то на ДВГ'то => и повечко коне... Та се замислих над това (защо ли въобще го направих?!) и реших, че целия този полезен ефект се получава в следствие на намаляване на съпротивлението по пътя на изходящите газове...
    Е, тогава, не може ли с някои и други подобни "хитринки" да подобрим още малко условията на работа на агрегата?!
    Прав ли съм, или изцяло съм си направил погрешен извод?
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

    Comment


    • #47
      теоретично си прав
      на практика нищо няма да постигнеш без работа по самия двигател
      е звук примерно ще има и на дълъг път ще ти трябва шлемофон )
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #48
        атмосферния тунинг е дооста тегава работа .. много труд много пари много внимателна работа и накрая нищо .. алфите основно са доста добре направени и трудно се вадят коне с разни ефтини трикове ... най голям ефект при атмосферния тунинг както и преди съм споменавал е във комплексната обработка .... само с гърне или генерация,само с филтър ,само с чип .. общо взето нищо не става ...

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от V_G_Z
          атмосферния тунинг е дооста тегава работа .. много труд много пари много внимателна работа и накрая нищо .. алфите основно са доста добре направени и трудно се вадят коне с разни ефтини трикове ... най голям ефект при атмосферния тунинг както и преди съм споменавал е във комплексната обработка .... само с гърне или генерация,само с филтър ,само с чип .. общо взето нищо не става ...
          брях брях то 4овек от тебе не мое се вклю4и грам бре

          Comment


          • #50
            Добре де... а как ще коментирате поста на колегата, на когото му е паднало гърнето ( в раздела за 155 май беше) и споделя впечатленията си, че "колата е станала по-пъргава" ?! Това само така му се струва или...?!
            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Z:)m
              Това само така му се струва или...?!
              да
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #52
                абе и мойто като падна и на мене уж така ми се струваше... пък незнам то гърнето има некви вати вътре ама чак пък толкоз да запушва
                '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                Comment


                • #53
                  когато гърнетата ми бяха се разцъвтяли отвсякъде(даже средното го нямаше въобще) и на мен ми се струваше, че върви повече, даже съм сигурен
                  ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                  ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Kostadin
                    даже съм сигурен
                    да щото бучи като ....
                    ауспуха си трябва - Ф1 да не би д аса без ауспух?
                    нали знаеш за ефекта на комина за изтегля газовете бързо - е с къс комин и дупки в него не става
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #55
                      еми сигурен съм щото е проверено...... когато немах гърнета дигах на 2-ра 100+, а сега немога да направя 100 малко ми нестига, ама немога а тва за комина не е добър пример да знаеш
                      ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                      ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Kostadin
                        когато немах гърнета дигах на 2-ра 100+, а сега немога да направя 100 малко ми нестига, ама немога а тва за комина не е добър пример да знаеш
                        нали се сещаш защо гърнетата нямат нищо общо с макс скорост на 2-ра?
                        а защо коминът е лош пример? обоснови се
                        май требе да четеш още
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от търтей
                          нали се сещаш защо гърнетата нямат нищо общо с макс скорост на 2-ра?
                          а защо коминът е лош пример? обоснови се
                          май требе да четеш още
                          само мога да ти кажа че си егати и дървения философ, мислех повече да не правя офффтопици ама ти си непоправим случай......и не мисля да ти се обосновавам за нищо, и не ми се и спори с теб даже, явно е че няма сми
                          ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                          ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Kostadin
                            Първоначално публикувано от търтей
                            нали се сещаш защо гърнетата нямат нищо общо с макс скорост на 2-ра?
                            а защо коминът е лош пример? обоснови се
                            май требе да четеш още
                            само мога да ти кажа че си егати и дървения философ, мислех повече да не правя офффтопици ама ти си непоправим случай......и не мисля да ти се обосновавам за нищо, и не ми се и спори с теб даже, явно е че няма сми
                            хехе
                            ми ти само това не е така онова не е така
                            ае олбоснови се бе
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #59
                              Тва за комина наистина не удачен пример, напротив при поставяне на гърнетата колата наистина губи част от мощността си защото ДВГ се затормозява с изтикването на изгорелите газове по тръбите на ауспуха и през разните му там филтри и катализатори. Не е случаен рева на спортните автомобили, идеята е че там ауспуха е просто една тръба а още по добре става ако въобще го няма ауспуха но заради безопасността......
                              P.S. Извинете ме за off.... но не разбирам нищо от аеродинамика, но си мисля че инженерите от Алфа едва ли току така са създали тази форма на купето и не мисля че нещо може да се промени генерално и да се постигне голям ефект върху аеродиманиката в този случай съм напълно съгласен с колегата V_G_Z, Вместо всичките тези трикове по-лесно /пък и по-ефтино/ излиза да си купиш кола с по-мощен ДВГ или с турбо, да речем....
                              Mitsubishi Outlander
                              Mitsubishi Space Star
                              Daihatsu Terios

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от търтей
                                хехе
                                ми ти само това не е така онова не е така
                                ае олбоснови се бе
                                добре де г-н разбирачев от какво може да е тази разлика във вървежа на 2-ра в границите на 3 дена при положение, че колата не е пипана в никакво друго отношение освен в това, че и смених гърнетата даже по скоро и ги сложих, даже и бензин не съм и наливал в този период и когато вдигах 100+ на 2-ра бях със пълен резервоар, а с почти празния и 100 не хваща, а само това ми обясни като толкова много ги разбираш ти нещата
                                ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                                ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                                Comment

                                Working...
                                X