If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
аз не съм състезател или разбирач ама смятам че причината не е нито в колата нито в маслото нито в нещо подобно ... тоя оборотомер за тва има червена зона за да не се влиза или поне стои много време в нея , или смятате че за красота са оцветили в червено най-високите обороти ...
Оно си е те така. За поддържане на над 180 си трябва специално подготвена кола. Или да си монтьор като колегата с КуВе-то.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Мдааааааааааа,позната история.Само нема се пла6ите.Преди неколко месеца имах са6тата салата само 4е на 166.Винаги сам казвал и пак 6 кажа-Алфите приклу4ват с моторите си 93-та година.От там насам са така.Ама пусто нема отказване от теа Алфи.Успех колега и не забравяите да из4истите кутията на смукателите от пар4отии 4е аз забраих и ебах мааму на новиа мотор.Успех!
Да, днес мотора беше запален. Работи перфектно. До ден-два ще бъде окончателно монтиран на мястото си в коша и колицата отново ще бръмчи по нашите пътища
Comment