Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво НЕ трябва да правите с вашата 145-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Ма аз гледам, че и клапаните да ударени!?!? Или така ми се привижда на едната снимка???

    П.С. И все пак с какво масло беше колата?

    Клапани, свещи, всичко е леш. Парченца буталца и биелки са си играели на спорт тото в цилиндрите. Точно какво е маслото - трябва Радо да каже. Ако се прибере изобщо от сервиза довечера.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
      Клапани, свещи, всичко е леш. Парченца буталца и биелки са си играели на спорт тото в цилиндрите. Точно какво е маслото - трябва Радо да каже. Ако се прибере изобщо от сервиза довечера.
      Оооффф... лоша работа... ам дано с новия мотор само да дава газ и да не му се случват повече такива неприятности на момчето, че е кофти... много кофти
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        От тоя мотор кат гледам са ти останали доста неща за сувенирчета, от буталото например става перфектен клучодържател Майтапа на страна аз кат видях потресаващата гледка още на магистралата и ми стана много гадно за колата на твое място нямаше да ми е до никав фест ама евала
        landikar
        Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

        Comment


        • #19
          И на мен ми се случи нещо подобно тази пролет, но се размина доста по леко от екшъна при колегата, смених само две биели и колянов лагер.Пробвах кога ще изключи на трета и..... КРАЯТ!
          Само че нямах дим и колата даже се мъчеше да запали със зверско тракане отпред....
          После в сервиза ми казаха че всичко тръгнало от лошо работеща маслена помпа.Колата преди това доста тракаше като дизел, а в интерес на истината сега е значително по тиха.
          156 1.8 TS '98

          Comment


          • #20
            Уви съвсем нормално сътояние за 16 клапанов ТС . На новия мотор сложете Рейсинг и ако направите качествен чип може и да му се размине такава случка.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
              Уви съвсем нормално сътояние за 16 клапанов ТС . На новия мотор сложете Рейсинг и ако направите качествен чип може и да му се размине такава случка.
              Преди феста Радо искаше да се срещнат там с Бобо и да говорят за чип. Не толкова да вдига коне, а да подобри някои параметри на мотора. Е, час преди да се срещне с него и да се разберат, стана тази умопомрачителна случка и затова въобще и не говори с Бобо. Надявам се скоро като имаме път към София да минем двамата - и аз с GTV-то, та да побъзикаме малко тия пусти компютри.
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                класика в жанра..

                иди обяснявай за какво си трябва яип тунинг, ДОБЪР ЧИП ТУНИНГ

                Това упражнение и аз съм го правил с 145 1,8 ТС

                След като 20 минути се движих между 180-220 (по километраж) в един момент тъкмо викам на пътника до мен гледай 230..........и тъкмо да кажа двеста и четери......."ДУМ" тътен отпред и същото състояние (после обаче си купих цял двигател 1,8 ТС 144 к.с и ..смяна в Пловдив - колата запали от първи опит с новия двигател и газ към София.

                Та цитирам Нео защото е прав - една от възможните причини това да се случва е бедна горивна смес (при цитираните по горе обстоятелства) а това може да се промени с чипа след като се нагласи на високите да обогатява повече.
                втора възможна причина е маслото след такава експлоатация и достигната температура вече да загуби смазочни свойства- то затова Нео е с масло по над 25 лева литъра (аз бях с някакво Q8 на 2000 км от смяна- нямаше друго в Свищов а там бях чукнал картера в събота две седмици преди това и принудително сменях)

                П.П. И на мен ми се случи на най крайния цилиндър. Като гръмна изпуши като формула 1 с гръмнал двигатела най страшното беше че едно метално парче от двигателя мина под задната гума и я спука при скорост над 230км/ч
                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                  Това упражнение и аз съм го правил с 145 1,8 ТС

                  След като 20 минути се движих между 180-220 (по километраж) в един момент тъкмо викам на пътника до мен гледай 230..........и тъкмо да кажа двеста и четери......."ДУМ" тътен отпред и същото състояние (после обаче си купих цял двигател 1,8 ТС 144 к.с и ..смяна в Пловдив - колата запали от първи опит с новия двигател и газ към София.

                  Та цитирам Нео защото е прав - една от възможните причини това да се случва е бедна горивна смес (при цитираните по горе обстоятелства) а това може да се промени с чипа след като се нагласи на високите да обогатява повече.
                  втора възможна причина е маслото след такава експлоатация и достигната температура вече да загуби смазочни свойства- то затова Нео е с масло по над 25 лева литъра (аз бях с някакво Q8 на 2000 км от смяна- нямаше друго в Свищов а там бях чукнал картера в събота две седмици преди това и принудително сменях)

                  П.П. И на мен ми се случи на най крайния цилиндър. Като гръмна изпуши като формула 1 с гръмнал двигатела най страшното беше че едно метално парче от двигателя мина под задната гума и я спука при скорост над 230км/ч

                  Колега как си ги правил тея скорости, мойта на 225 по километраж удря прекъсвач
                  Alfa 145 1.8 TS '97

                  Comment


                  • #24
                    Ужас!!!
                    Вече съм се наплашил с тези 16клапанови Твинспарци!
                    И все пак освен на хубаво масло на какво друго трябва да се обърне внимание,за да не се случват такива работи?
                    Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                    ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                    ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
                      Ужас!!!
                      Вече съм се наплашил с тези 16клапанови Твинспарци!
                      И все пак освен на хубаво масло на какво друго трябва да се обърне внимание,за да не се случват такива работи?
                      Основното, на което да се обърне внимание е да не се кара с над 200, повече от 5 минути.
                      Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                      Mazda 6 2.3 2005
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        чип му е майката ора,тези коли над 200 са бедни,затова се получават такива салатиИначе както каза Гиги нищо необичайно за Т.С.чак толкова помлян не бях виждал,но за всичко си има първи пътУспех с новия мотор,и ако искате да го карате така,задължително му сложете чип
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                          Основното, на което да се обърне внимание е да не се кара с над 200, повече от 5 минути.
                          Това е ясно,макар че мойта едва ли ще стигне до толкова
                          Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                          ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                          ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                          Comment


                          • #28
                            малииии верно голяма метална салата се е образувала
                            и аз не бях виждал така добре надробен мотор, ама що сувенири може да станат от частите
                            Успех с новия мотор


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                              малииии верно голяма метална салата се е образувала
                              и аз не бях виждал така добре надробен мотор, ама що сувенири може да станат от частите
                              Успех с новия мотор
                              Вече си гепих буталцето за ключодържател и биелката за отварачка за бира
                              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                              Comment


                              • #30
                                Аууу! Баси гледката

                                Давам левче за разкривената биелка от последната снимка.
                                Alfa 155 2.0TS 8V '93
                                sigpic
                                VW LADAVAGEN '81
                                CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                                Comment

                                Working...
                                X