If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
...и настанаха виртуални времена, в които тунинга стана нещо толкова "лесно" както примерно смяна на сегменти и гарнитура.
Па за чипването да не говорим.
Там вече масово е ясно, че това трябва да е по-евтино от всеки един обичаен ремонт .
Напоследък всеки пита модерния въпрос на колко може да се надува, все едно ще се купува нещо на кило .
Първо всичко зависи от това какво е налягането в цилиндъра при изгарянето, а то зависи от това с колко чиста смес е зареден цилиндъра.
А това пък зависи от дебита на горещата част на турбото, валове, генерация и още и още...
Така, че една кола може да върви чат-пат с един сетъп на 0.5, а друга може да "лети" при същия надуув
и съответно да не издържи ако не е подготвена.
е добре де няма ли да е добре на 0.33 да речем щом 0.5 става силно
тунинговането както знаете е цяла наука от иследване на матерялите за тяхната характеристики до процесите който настъпват в различните регими на работа.Та на тоя етап е счупваш сменяш или вървиш по отъпкани проекти или копирането на вече направен двигател пример !!!!!! не реален 2.0турбо от 155 Q4 с 2.0 16в Т.С.
Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P
е добре кажи ся колко е добре да се надуват алфите предвид нежните им и изтънчени души
като се има предвид, че тук питащите не смятат да харчат трицифрени суми около техните нежни железа, да си правят вятър за без пари няма смисъл, а е и обречена кауза, както спомена.
Иначе най-правият път за турбо Алфа е като на Иво 146-ката .
Само се чудя , не му ли омръзнаха вече тия 170, че пътя до едни 220 коня не е нищо повече от малко занимавка само
ето с цел да го отнеса ама нали има ентосиасти, от мен да мине.темата не е преведена моля ако някой има възможност за превод предварително благодаря.приветствам за коментар на изпалнението на мотора като конструктивни решения, зада се обсъди а не глупави спамове.забавляваите се!!!
като се има предвид, че тук питащите не смятат да харчат трицифрени суми около техните нежни железа, да си правят вятър за без пари няма смисъл, а е и обречена кауза, както спомена.
Иначе най-правият път за турбо Алфа е като на Иво 146-ката .
Само се чудя , не му ли омръзнаха вече тия 170, че пътя до едни 220 коня не е нищо повече от малко занимавка само
Аааа,втръснаха ми отдавна вече Другия път като си дойда трябва да се позанимаваме,че все да оправя туй-онуй неостава време.......
незнам обаче за над 200 коня дали ще ми вършат работа стандартните дюзи,и помпа? щото сега е на 1 бар
Comment