Известие

Collapse
No announcement yet.

Еволюция на 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
    Ако става въпрос много голям брой тук от колите са с някаква музика, която струва повече от самия автомобил
    И не само при вас ..
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

    Comment


    • #92
      Колега,без лоши чуства но би ли ми казал как захрани бас 800 вата без втори акумулатор?
      Понеже моя бас е с нормална мощност 1 киловат и като стигне до 700-800 вата всичко клеква
      Просто за такава мощност ти трябва или втори акумулатор,или два кондензатора по 5 фарада минимум
      сподели също какви са ти кабелите,колко квадрата,ако може и марка и модел на моноблока и на суб-а.
      Мерси и успех с проекта занапред.
      Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
      Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
      Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
      Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
      Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
        Колега,без лоши чуства но би ли ми казал как захрани бас 800 вата без втори акумулатор?
        Понеже моя бас е с нормална мощност 1 киловат и като стигне до 700-800 вата всичко клеква
        Просто за такава мощност ти трябва или втори акумулатор,или два кондензатора по 5 фарада минимум
        сподели също какви са ти кабелите,колко квадрата,ако може и марка и модел на моноблока и на суб-а.
        Мерси и успех с проекта занапред.
        С удоволствие ще ти кажа естествено. Кабелите ми са 2 х 10, а моно усилвателя ми е 20КВ марка Pyle. Американска продукт е който само там се продава. Ето ти сайта http://www.pyleaudio.com/
        А кондензатори не ми трябват, защото акумулатора ми се намира в багажника точно до музиката и нямам загуби. Акумулатора ми е ISKRA. Събуфера ми също е от Pyle 15 инча, стоманена изработка.
        Last edited by RoMAN; d.m.y г., 13:29.

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
          С удоволствие ще ти кажа естествено. Кабелите ми са 2 х 10, а моно усилвателя ми е 20КВ марка Pyle. Американска продукт е който само там се продава. Ето ти сайта http://www.pyleaudio.com/
          А кондензатори не ми трябват, защото акумулатора ми се намира в багажника точно до музиката и нямам загуби. Акумулатора ми е ISKRA. Събуфера ми също е от Pyle 15 инча, стоманена изработка.
          Неразбрах този акумулатор в багажника ти втори ли е или е главния,защото само с един е абсурд да изкараш толкова колкото е нужно на ампа дори и да е 74ah,отделно че тези кабели от по 10 квадрата са крайно недостатъчни и по тях неможе да протече такъв ампераж от който се нуждае усилвателя,за такива мощности говорим за кабели от 25 квадрата нагоре...
          може ли линк на твоя амп,досега не съм виждал 20 киловата амп даже и на снимка
          Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
          Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
          Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
          Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
          Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

          Comment


          • #95
            Много ефектно е това с екраните в подглавниците Браво и успех за напред...
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
              Неразбрах този акумулатор в багажника ти втори ли е или е главния,защото само с един е абсурд да изкараш толкова колкото е нужно на ампа дори и да е 74ah,отделно че тези кабели от по 10 квадрата са крайно недостатъчни и по тях неможе да протече такъв ампераж от който се нуждае усилвателя,за такива мощности говорим за кабели от 25 квадрата нагоре...
              може ли линк на твоя амп,досега не съм виждал 20 киловата амп даже и на снимка
              Виждам, че понятие си нямаш за какво говориш в момента щом и на картинка не си виждал 20КВ усилвател клас D. Потърси из нета и ще видиш даже и 25КВ на картинки. А колкото до кабелите. Хвани ролетката и измери дължината на един такъв кабел и сметни пада на напрежението върху дължината и ще разбереш дали не е достатъчен кабела. Няма какво повече да обсъждаме или спорим по тази въпрос след като не си технически компетентен в тази насока.

              п.с. без лоши чувства
              Last edited by RoMAN; d.m.y г., 22:21.

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                Виждам, че понятие си нямаш за какво говориш в момента щом и на картинка не си виждал 20КВ усилвател клас D. Потърси из нета и ще видиш даже и 25КВ на картинки. А колкото до кабелите. Хвани ролетката и измери дължината на един такъв кабел и сметни пада на напрежението върху дължината и ще разбереш дали не е достатъчен кабела. Няма какво повече да обсъждаме или спорим по тази въпрос след като не си технически компетентен в тази насока.

                п.с. без лоши чувства

                Чак пък да си нямам понятие е силно казано......може да не съм експерт но със сигурност съм слагал повече музики отколкото ти...
                та за ампа,за 25 КИЛОВАТА (25 000 вата) амп ти трябват кабели като за електрожен,неможеш да ми кажеш че с 10 квадрата кабел постигаш нужното,смешно е това,дори и самия кабел да ти е дълъг 50 санта....
                Но както каза,няма смисъл от спорове,просто ми беше любопитно,понеже и аз съм с амп клас D моноблок и суб SPL ....нека да не разбирам
                Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                Comment


                • #98
                  Явно системата на колегата Connor работи на границата на възможното, но когато някой е голям фен на нещо не обръща внимание на някои неудобства, които може би има.
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                  sigpic

                  Comment


                  • #99
                    колеги не разбирам от нещата за които говорите , но искам да вмъкна че Алфа 166 2.0 ТС е със генератор 120 ампер часа (според аутодата)
                    146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                    145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
                      колеги не разбирам от нещата за които говорите , но искам да вмъкна че Алфа 166 2.0 ТС е със генератор 120 ампер часа (според аутодата)
                      Повечето от нас сме лаици. Обаче,всеки осмокласник знае, че силата на тока/А/ е равна на мощността/W/ делено на напрежението/V/, или ако развъртим формулата става, че120А при работещ двигател, позволяват обща консумащия в колата 1440W. Ако вземем впредвид консуматори като климатик, перка на радиатора и какво ли не още по колата, както и загубите по кабелите за музиката остава скромен ресурс.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                        Повечето от нас сме лаици. Обаче,всеки осмокласник знае, че силата на тока/А/ е равна на мощността/W/ делено на напрежението/V/, или ако развъртим формулата става, че120А при работещ двигател, позволяват обща консумащия в колата 1440W. Ако вземем впредвид консуматори като климатик, перка на радиатора и какво ли не още по колата, както и загубите по кабелите за музиката остава скромен ресурс.
                        Ето че пак стигнахме до моя извод
                        Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                        Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                        Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                        Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                        Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                        Comment


                        • Нито съм завистлив колега нито нищо,прости си ме разбрал погрешно за ватовете.
                          Според мене и колегите не може със една ISKRA да имаш тези 1200вата музика,не разбирам много,но един приятел в 524-ката има ~2500реални вата дал е към 6000левчета и е със 3 акомулатора и доста прилично си му свири и вчера със него си говорихме и тои също каза че е невъзможно със 1 акомулатор(този на колата)да имаш тази мощност.Не ме разбирал погрешно не ти и завиждам,харесвам колата ти но ватовете не ми се вярват,във моята алфета имам jbl12" и е 350вата а пиковата му е 1200вата за това ти викам че ватовете май не са ти реални.
                          Поздрави
                          Alfa Romeo 146 1.8 T.SPARK 97'' powered by Extreme service
                          sigpic

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                            Повечето от нас сме лаици. Обаче,всеки осмокласник знае, че силата на тока/А/ е равна на мощността/W/ делено на напрежението/V/, или ако развъртим формулата става, че120А при работещ двигател, позволяват обща консумащия в колата 1440W. Ако вземем впредвид консуматори като климатик, перка на радиатора и какво ли не още по колата, както и загубите по кабелите за музиката остава скромен ресурс.
                            А според мойте скромни разбирания са поне 1680W
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              А според мойте скромни разбирания са поне 1680W
                              Това значи, че може би ампеража е 140.
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                              sigpic

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                                Това значи, че може би ампеража е 140.
                                A може би напрежението е 14V.
                                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                                www.ClassicCar-bg.com

                                Comment

                                Working...
                                X