If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колега,без лоши чуства но би ли ми казал как захрани бас 800 вата без втори акумулатор?
Понеже моя бас е с нормална мощност 1 киловат и като стигне до 700-800 вата всичко клеква
Просто за такава мощност ти трябва или втори акумулатор,или два кондензатора по 5 фарада минимум
сподели също какви са ти кабелите,колко квадрата,ако може и марка и модел на моноблока и на суб-а.
Мерси и успех с проекта занапред.
Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
Honda PCX150 - 15 - The Cheapest
Колега,без лоши чуства но би ли ми казал как захрани бас 800 вата без втори акумулатор?
Понеже моя бас е с нормална мощност 1 киловат и като стигне до 700-800 вата всичко клеква
Просто за такава мощност ти трябва или втори акумулатор,или два кондензатора по 5 фарада минимум
сподели също какви са ти кабелите,колко квадрата,ако може и марка и модел на моноблока и на суб-а.
Мерси и успех с проекта занапред.
С удоволствие ще ти кажа естествено. Кабелите ми са 2 х 10, а моно усилвателя ми е 20КВ марка Pyle. Американска продукт е който само там се продава. Ето ти сайта http://www.pyleaudio.com/
А кондензатори не ми трябват, защото акумулатора ми се намира в багажника точно до музиката и нямам загуби. Акумулатора ми е ISKRA. Събуфера ми също е от Pyle 15 инча, стоманена изработка.
С удоволствие ще ти кажа естествено. Кабелите ми са 2 х 10, а моно усилвателя ми е 20КВ марка Pyle. Американска продукт е който само там се продава. Ето ти сайта http://www.pyleaudio.com/
А кондензатори не ми трябват, защото акумулатора ми се намира в багажника точно до музиката и нямам загуби. Акумулатора ми е ISKRA. Събуфера ми също е от Pyle 15 инча, стоманена изработка.
Неразбрах този акумулатор в багажника ти втори ли е или е главния,защото само с един е абсурд да изкараш толкова колкото е нужно на ампа дори и да е 74ah,отделно че тези кабели от по 10 квадрата са крайно недостатъчни и по тях неможе да протече такъв ампераж от който се нуждае усилвателя,за такива мощности говорим за кабели от 25 квадрата нагоре...
може ли линк на твоя амп,досега не съм виждал 20 киловата амп даже и на снимка
Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
Honda PCX150 - 15 - The Cheapest
Неразбрах този акумулатор в багажника ти втори ли е или е главния,защото само с един е абсурд да изкараш толкова колкото е нужно на ампа дори и да е 74ah,отделно че тези кабели от по 10 квадрата са крайно недостатъчни и по тях неможе да протече такъв ампераж от който се нуждае усилвателя,за такива мощности говорим за кабели от 25 квадрата нагоре...
може ли линк на твоя амп,досега не съм виждал 20 киловата амп даже и на снимка
Виждам, че понятие си нямаш за какво говориш в момента щом и на картинка не си виждал 20КВ усилвател клас D. Потърси из нета и ще видиш даже и 25КВ на картинки. А колкото до кабелите. Хвани ролетката и измери дължината на един такъв кабел и сметни пада на напрежението върху дължината и ще разбереш дали не е достатъчен кабела. Няма какво повече да обсъждаме или спорим по тази въпрос след като не си технически компетентен в тази насока.
Виждам, че понятие си нямаш за какво говориш в момента щом и на картинка не си виждал 20КВ усилвател клас D. Потърси из нета и ще видиш даже и 25КВ на картинки. А колкото до кабелите. Хвани ролетката и измери дължината на един такъв кабел и сметни пада на напрежението върху дължината и ще разбереш дали не е достатъчен кабела. Няма какво повече да обсъждаме или спорим по тази въпрос след като не си технически компетентен в тази насока.
п.с. без лоши чувства
Чак пък да си нямам понятие е силно казано......може да не съм експерт но със сигурност съм слагал повече музики отколкото ти...
та за ампа,за 25 КИЛОВАТА (25 000 вата) амп ти трябват кабели като за електрожен,неможеш да ми кажеш че с 10 квадрата кабел постигаш нужното,смешно е това,дори и самия кабел да ти е дълъг 50 санта....
Но както каза,няма смисъл от спорове,просто ми беше любопитно,понеже и аз съм с амп клас D моноблок и суб SPL ....нека да не разбирам
Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
Honda PCX150 - 15 - The Cheapest
Явно системата на колегата Connor работи на границата на възможното, но когато някой е голям фен на нещо не обръща внимание на някои неудобства, които може би има.
колеги не разбирам от нещата за които говорите , но искам да вмъкна че Алфа 166 2.0 ТС е със генератор 120 ампер часа (според аутодата)
Повечето от нас сме лаици. Обаче,всеки осмокласник знае, че силата на тока/А/ е равна на мощността/W/ делено на напрежението/V/, или ако развъртим формулата става, че120А при работещ двигател, позволяват обща консумащия в колата 1440W. Ако вземем впредвид консуматори като климатик, перка на радиатора и какво ли не още по колата, както и загубите по кабелите за музиката остава скромен ресурс.
Повечето от нас сме лаици. Обаче,всеки осмокласник знае, че силата на тока/А/ е равна на мощността/W/ делено на напрежението/V/, или ако развъртим формулата става, че120А при работещ двигател, позволяват обща консумащия в колата 1440W. Ако вземем впредвид консуматори като климатик, перка на радиатора и какво ли не още по колата, както и загубите по кабелите за музиката остава скромен ресурс.
Ето че пак стигнахме до моя извод
Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
Honda PCX150 - 15 - The Cheapest
Нито съм завистлив колега нито нищо,прости си ме разбрал погрешно за ватовете.
Според мене и колегите не може със една ISKRA да имаш тези 1200вата музика,не разбирам много,но един приятел в 524-ката има ~2500реални вата дал е към 6000левчета и е със 3 акомулатора и доста прилично си му свири и вчера със него си говорихме и тои също каза че е невъзможно със 1 акомулатор(този на колата)да имаш тази мощност.Не ме разбирал погрешно не ти и завиждам,харесвам колата ти но ватовете не ми се вярват,във моята алфета имам jbl12" и е 350вата а пиковата му е 1200вата за това ти викам че ватовете май не са ти реални.
Поздрави
Alfa Romeo 146 1.8 T.SPARK 97'' powered by Extreme service
sigpic
Повечето от нас сме лаици. Обаче,всеки осмокласник знае, че силата на тока/А/ е равна на мощността/W/ делено на напрежението/V/, или ако развъртим формулата става, че120А при работещ двигател, позволяват обща консумащия в колата 1440W. Ако вземем впредвид консуматори като климатик, перка на радиатора и какво ли не още по колата, както и загубите по кабелите за музиката остава скромен ресурс.
Comment