Известие

Collapse
No announcement yet.

малко инфо за помощ АР 145 1.3 Боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
    а колегата от Варна имали някои който може тук да ми помогне
    Колега ас моя точно на Марко го дадох,като го свалиш свържи се с него.С куриерска фирма става,с наложен платеж.
    Alfa Romeo 145 1.6 boxer 96г. 103++hp

    http://www.vbox7.com/play:38923e52

    Comment


    • #17
      Колега, ако ще и 2000лв да дадеш по-добър вариант за вдигане на мощноста от това да сложиш 1.7 16в няма. В момента такъв двигател се намира за под 1000лв, смяната не изисква преправяне,освен в електрониката и повярвай ми, по - добри характеристики от тоя двигател едва ли ще искаш. И звука му е звук, и конете не са малко, бързо се развърта (е не е мн икономиче), но кефа си иска жертви. Та ако питаш мен слагай 1.7 16в, пък по нататак си сложи една генерацийка,филтарче и чип и ей ти ги 150коня за около 1500 - 2000лв
      Last edited by DJ_STIVAN; d.m.y г., 17:11.
      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

      Comment


      • #18
        За всички, които още не са разбрали, конете са скъпи животни
        То ако ставаше с 200-300 или 1 000 лв. всички щяхме да караме бегачки
        155 1.8 8v TS & FZR 600

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
          За всички, които още не са разбрали, конете са скъпи животни
          То ако ставаше с 200-300 или 1 000 лв. всички щяхме да караме бегачки
          Хаха, епа че аз си карам бегачка и без да съм слагал нищо по нея

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
            Хаха, епа че аз си карам бегачка и без да съм слагал нищо по нея
            Бе то и 2,0ТС е една бегачка... ма нейсе. Просто кола която върви добре. Ама чак бегачка...

            Колега Perdaha: И триста чипа да сложиш, голямо подобрение няма да има. Твоя 1,3 мотор не е за надбягване. На 33-ка върви, ама на тва тежко купе нема никви шансове. Както ти казаха колегите - или сменяш мотора/колата, или не се занимавай с глупости. В най-добрия случай с чип (ако изобщо има за твоя мотор) ще вдигнеш мощността с 5-6 коня. Филтри-милтри, генерации - само ще се вкараш в разходи.

            А за турбина не си и помисляй, освен ако не си солидно финансово подплатен. А ти казваш че не си.
            Пък и турбина на боксер е много шантаво нещо. Не че няма, ама доста трудно се слага.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
              Бе то и 2,0ТС е една бегачка... ма нейсе. Просто кола която върви добре. Ама чак бегачка...

              Колега Perdaha: И триста чипа да сложиш, голямо подобрение няма да има. Твоя 1,3 мотор не е за надбягване. На 33-ка върви, ама на тва тежко купе нема никви шансове. Както ти казаха колегите - или сменяш мотора/колата, или не се занимавай с глупости. В най-добрия случай с чип (ако изобщо има за твоя мотор) ще вдигнеш мощността с 5-6 коня. Филтри-милтри, генерации - само ще се вкараш в разходи.

              А за турбина не си и помисляй, освен ако не си солидно финансово подплатен. А ти казваш че не си.
              Пък и турбина на боксер е много шантаво нещо. Не че няма, ама доста трудно се слага.
              Що ми се базикаш с "бегачката" бре много убаво си пърпорка даже

              Comment


              • #22
                някои не ме разбраха явно...ас не искам бегачка и не очаквам бегачка нормално 1.3-1.4 е мотора просто искам да знам как малко да я поотпуша еи така за мене си не че ще ходя да се дърпам ако исках това щях да купя 1.7 примерно 16 винтила.....аз просто направих тая тема за да чуя някои друг съвет.....
                Alfa 145 1.4 t.s

                Comment


                • #23
                  мисля че вече по ще разберете какво съм имал впредвид но все пак благодаря за вниманието и за мненията
                  Alfa 145 1.4 t.s

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                    Колега, ако ще и 2000лв да дадеш по-добър вариант за вдигане на мощноста от това да сложиш 1.7 16в няма. В момента такъв двигател се намира за под 1000лв
                    че и наполовината на 1000 ги дават
                    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
                      Що ми се базикаш с "бегачката" бре много убаво си пърпорка даже
                      Абе знам колко върви 2,0ТС Много убаво си върви даже

                      Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
                      някои не ме разбраха явно...ас не искам бегачка и не очаквам бегачка нормално 1.3-1.4 е мотора просто искам да знам как малко да я поотпуша еи така за мене си не че ще ходя да се дърпам ако исках това щях да купя 1.7 примерно 16 винтила.....аз просто направих тая тема за да чуя някои друг съвет.....
                      Наистина не съм разбрал
                      Начи на първо време махаш катализатора и слагаш едно хубаво гърне, слагаш един спортен филтър, хубави свещи. И бензин от проверена бензиностанция. Разлика ще има.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                        Абе знам колко върви 2,0ТС Много убаво си върви даже



                        Наистина не съм разбрал
                        Начи на първо време махаш катализатора и слагаш едно хубаво гърне, слагаш един спортен филтър, хубави свещи. И бензин от проверена бензиностанция. Разлика ще има.

                        ее аз затова пояснявам знам много добре че немога да искам някакви чудеса от тоя мотор просто да си върви малко по добре "не ям доматите с колчетата.."
                        Но отново благодаря на всички колеги които се отзоваха
                        Alfa 145 1.4 t.s

                        Comment


                        • #27
                          Аз на тоя мотор бих му сложил едно турбо KKK16 от Пунто ГТ и сега обяснявам защо
                          1)На Пунтото мотора е с бутала диаметър 80.5mm, а боксера е с 80mm(Тука мое неква фатка на боксера да се сложат ГТ бутала)
                          2)На Пунтото хода на буталата е 67.4mm, а на боксера 67.2mm
                          От 1) и 2) следва идеалната евтина турбина за постигане на 130+к.с да е KKK16......което ще рече 100к.с/литър
                          Аз ако реша да позасилвам 1.3/1.4 боксера бих направил това...друго просто не би дало ефект....всяка модификация по атмосферния му варият няма да се усети.......затова за трети път ще кажа че този мотор плаче за едно KKK16

                          Сори ако съм прекалил и турбо идеята ми ви се е сторила твърде скъпа и не по темата
                          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                          и делта

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                            Аз на тоя мотор бих му сложил едно турбо KKK16 от Пунто ГТ и сега обяснявам защо
                            1)На Пунтото мотора е с бутала диаметър 80.5mm, а боксера е с 80mm(Тука мое неква фатка на боксера да се сложат ГТ бутала)
                            2)На Пунтото хода на буталата е 67.4mm, а на боксера 67.2mm
                            От 1) и 2) следва идеалната евтина турбина за постигане на 130+к.с да е KKK16......което ще рече 100к.с/литър
                            Аз ако реша да позасилвам 1.3/1.4 боксера бих направил това...друго просто не би дало ефект....всяка модификация по атмосферния му варият няма да се усети.......затова за трети път ще кажа че този мотор плаче за едно KKK16

                            Сори ако съм прекалил и турбо идеята ми ви се е сторила твърде скъпа и не по темата



                            Няма проблем напротив колега Благодаря за мнението.....аз ако не исках мнения нямаше да пусна тук темата.....
                            Alfa 145 1.4 t.s

                            Comment


                            • #29
                              ПЪРВАТА СТЪПКА Е НА ЛИЦЕ........ боксерчето е с избит катализатор и заместител гърне на негово място.... осеща се някаква разлика малко по плавно и добро ускорение и по приятен шум
                              Alfa 145 1.4 t.s

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                                Аз на тоя мотор бих му сложил едно турбо KKK16 от Пунто ГТ и сега обяснявам защо
                                1)На Пунтото мотора е с бутала диаметър 80.5mm, а боксера е с 80mm(Тука мое неква фатка на боксера да се сложат ГТ бутала)
                                2)На Пунтото хода на буталата е 67.4mm, а на боксера 67.2mm
                                От 1) и 2) следва идеалната евтина турбина за постигане на 130+к.с да е KKK16......което ще рече 100к.с/литър
                                Аз ако реша да позасилвам 1.3/1.4 боксера бих направил това...друго просто не би дало ефект....всяка модификация по атмосферния му варият няма да се усети.......затова за трети път ще кажа че този мотор плаче за едно KKK16

                                Сори ако съм прекалил и турбо идеята ми ви се е сторила твърде скъпа и не по темата
                                Екстра си го измислил, ама като цифри(цени) определено няма да свършат работа, а иначе само защото съвпадат някои от железариите по мотора, не значи че ще стане, тука идват и специални колектори(за смукателен и изпускателен) и едни други дивотии и и и става пак цифричка!!! А иначе става, що да не става, на всеки автомобил може да се сложи турбо, зависи обаче за какви пари, а в случая ще излезе определено неоправдано при положение, че колегата няма да се дърпа, а си го прави за него!!! Иначе идеята ми хареса и ще съм ти благодарен ако ми дадеш малко по-подробно инфо на ЛС ако е възможно де

                                Comment

                                Working...
                                X