Известие

Collapse
No announcement yet.

малко инфо за помощ АР 145 1.3 Боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ммм Силно се съмнявам мен си ми харесва Боксера то аз ако исках друга кола досега 1000 пъти да съм го направил!!!
    Alfa 145 1.4 t.s

    Comment


    • #47
      Един съвет от знаещите колеги...интересува ме каква е разликата между 1.3 и 1.6 Боксер,мога ли само да сменя главите и компа или трябва и други преправки
      Благодаря ви предварително...
      Alfa 145 1.4 t.s

      Comment


      • #48
        НЕ !!!!!
        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
          Един съвет от знаещите колеги...интересува ме каква е разликата между 1.3 и 1.6 Боксер,мога ли само да сменя главите и компа или трябва и други преправки
          Благодаря ви предварително...
          Ами разликата е в целия мотор или по точно в коляновия вал ,блока,буталата,но главите са едентични.

          А пък не виждам и смисъл от такава интервенция за 13кс.
          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

          Comment


          • #50
            Най-лесното и безболезненото е да си сложиш чип Така би трябвало да вървиш колкото 1.6 Всичко останало ще ти коства многоооо пари със съмнителен ефект. И макар че ще повторя най-разумно е да си купиш едно QV и поне ще знаеш защо го правиш и наливаш пари в него
            Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
            exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
            ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
            ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
            by RUBIG service

            Comment


            • #51
              хи

              сложи си супер чарджер електронен 100 лв
              147 1.8 twin spark

              Comment


              • #52
                А колега ма;лко повече информация за тва ако обичаш....откъде мога да го взема и как действа и какъв ще е ефекта в цифри горе долу
                Alfa 145 1.4 t.s

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от zatopol Покажи съобщение
                  сложи си супер чарджер електронен 100 лв
                  Това е пълна глупост !!!! Такива мнения е добре да се трият. Ако ти си сложиш подобен шит, замериш колата на дино, преди и сред монтажа на тоя шит, и се докаже резултата, тогава пиши подобни нещо. Докато не го покажеш черно на бяло си остават глупости тия твърдения.

                  ---------- Post added at 14:11 ---------- Previous post was at 14:06 ----------

                  Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                  Най-лесното и безболезненото е да си сложиш чип Така би трябвало да вървиш колкото 1.6 Всичко останало ще ти коства многоооо пари със съмнителен ефект. И макар че ще повторя най-разумно е да си купиш едно QV и поне ще знаеш защо го правиш и наливаш пари в него
                  Истината е, че 1.3 и безнадеждно слаб мотор за това купе. само при 33-ката горе-долу върви тоя мотор, като пак не е нищо особено. Дори и с чип нищо съществено нама да се промени.

                  А иначе съм съгласен, че колегата ако иска по-силна кола, трябва да налее бая пари или да продаде тази и да вземе по-силна
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #54
                    Ок така и не разбрах каква толкова им е разликата между 1.3 и 1.6
                    Alfa 145 1.4 t.s

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
                      Ок така и не разбрах каква толкова им е разликата между 1.3 и 1.6
                      Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                      Ами разликата е в целия мотор или по точно в коляновия вал ,блока,буталата,но главите са едентични.

                      А пък не виждам и смисъл от такава интервенция за 13кс.

                      също и електрониката е друга 1.3 е с magnet mareli a 1.6 e bosch
                      Last edited by alfonco147GTA; d.m.y г., 21:44.
                      Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

                      Comment


                      • #56
                        Ок така и така си ползвам темата за разни въпросчета отностно автомобила....
                        Мисля да направя следната интервенция...да сложа на колата от подписа Карбове два двойни делорто ако несе лъжа 40.....
                        Ще съм благодарен на малко мнения от запознати...
                        Alfa 145 1.4 t.s

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от alfonco147GTA Покажи съобщение
                          също и електрониката е друга 1.3 е с magnet mareli a 1.6 e bosch
                          Бош на 1.6 много рядко ще видиш. Почти всички са с GM Rochester, който ползва части на Марели.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
                            Ок така и така си ползвам темата за разни въпросчета отностно автомобила....
                            Мисля да направя следната интервенция...да сложа на колата от подписа Карбове два двойни делорто ако несе лъжа 40.....
                            Ще съм благодарен на малко мнения от запознати...
                            Виж мнение #35 от предишната страница...
                            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                            и делта

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
                              Ок така и така си ползвам темата за разни въпросчета отностно автомобила....
                              Мисля да направя следната интервенция...да сложа на колата от подписа Карбове два двойни делорто ако несе лъжа 40.....
                              Ще съм благодарен на малко мнения от запознати...
                              И кво от това. Пак същите коне, само, че по-висок разход с много работа. По-добре си сложи чип.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • #60
                                Брат, аз и одеве ти казах, че това което искаш да направиш е безпредметно, от което ще пострада само джоба и свободното ти време. Ясно е, че искаш да се занимаваш с конете и да пипнеш тук и там, но като цяло най-евтиното и логично нещо е да вземеш една 33ка макар и не 16 клапанова и да се занимаваш. Цените им са колкото една средна месечна заплата. 145 1.3 боксер е мъртвец по рождение, едни най-спънатите 90 коня под капак на Алфа.
                                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                                Comment

                                Working...
                                X