Известие

Collapse
No announcement yet.

Изпускателни колектори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    а я сега разкажете на простолюдието за това какво променят едни такива колектори от фабричните и как се правят и дължината за всеки цилиндър май трябва да отговаря на някакви изисквания - та споделете малко такова инфо!


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от MainaCore Покажи съобщение
      Кутуманов и Добри работят заедно, а Добри прави колекторите
      Знам тва , нали моя майстор е бил преди това при Кутуманов, ама нещо не са се разбрали и .... сега си бачка сам
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
        MADE IN ORLANDOVTZI

        мдааа винаги съм казвал че драго е бог на металите особенно като едно време ми постави накрайника на гърнето за 45 минути - то припилва то мери 300 пъти , жалко само че вече не работи на народни цени
        Така е бате,хората са казали-хубавите неща струват скъпо
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Така е бате,хората са казали-хубавите неща струват скъпо
          Вярно е и тва ама ние поне не можем да си позвлим да дадем 1200 лева за колектор и 1100 за генерация - това бяха цените му преди година ( за едно путно което е 2 метра )
          както се казва репутацията върви с цената , едно е да правиш порше едно е алфа )

          И все пак за мене си остава бог на металите , но аз съм неплатежоспособен за него
          Volvo S80 2.0 T5 180hp
          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

          Comment


          • #35
            охохо това последното ми хареса аз съм неплатежоспособен...то с тя криза май всичките сме такива
            alfa 164 t.s ex
            tipo 2,0 16v turbo ex
            opel astra amnesia ex
            megane 2 ex
            alfa 159 jtd ех
            audi A6/S TQ 330+
            audi a4 b5 1,8 TQ 500++
            alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
              а я сега разкажете на простолюдието за това какво променят едни такива колектори от фабричните и как се правят и дължината за всеки цилиндър май трябва да отговаря на някакви изисквания - та споделете малко такова инфо!
              Хайде бе хората дето знаят да разкажат малко как що се скатават няма да им изядем хляба.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                Хайде бе хората дето знаят да разкажат малко как що се скатават няма да им изядем хляба.
                За атмосферка да ти кажа нема много голяма файда , най много 2-3 коня
                но за турбинните автомобили позволява да сложиш друга турбина с друг фланец на друго място .....
                щото оригиналните колектори на всяка кола са за стандартна турбина и ако искаш друга(по голяма) тя обикновенно не пасва на фланеца
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment


                • #38
                  изпускателната генерация е някаква "бяла"магия" като гледам серийте "тайният живот на F1" по Дискавъри....там обясниха че оборотите на постигане на максималната тяга определят масата и дължината на изходящата генерация, а момента на влизане в резонанс определя оборотите на макс конете. Другото е че 4-2-1 е подходящо за ежедневни коли защито дава тяга в ниски-средни-високи обороти, но е компромис във високите и дори леко "вреди"...докато 4-1 е за коли с подчертано използване на средни-високи обороти и много по-добре отразява "динамиката" на всеки един цилиндър .....ако колата е 6-цилиндрова там най-добро решение е 4-2-2 с много добри характеристики за ежедневни и race автомобили..... но това сигурно е много малка част от "бялата магия"
                  NESH
                  156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                  Comment


                  • #39
                    Преди време бях мернал нейде из интернет пространството (май беше в "Modern engine tuning", от форума на фиат), някаква статия относно изчисляването на диаметъра и дължините на колекторните тръби. Първо се изчисляваше диаметъра и дължината на първичните тръби (тези, които излизат от главата), после диаметъра и дължината на вторичните тръби и накрая - диаметъра на общата тръба. Всички изчисления са на база диаметъра на клапаните, фазите на отваряне и затваряне на клапаните и в зависимост от това, в кой оборотен диапазон искаме да се получи максималния въртящ момент. Това се прави с цел, подобряване пълненето и изпразването на цилиндрите. Изчисленията се базират на теорията на резонансното пълнене, т.е. - пътя на изходящите газове от всеки цилиндър трябва да е такъв, че трябва да запази скоростта си, докато се отворят клапаните на следващия работен цилиндър и да улови момента, в който се препокриват смукателния и изпускателния клапан (overlap). Така, инерцията на газа създава моментен вакуум, който по обратния път на тръбите стига до горивната камера и смукателния тракт. Лошото е, че формулите ти дават ориентировъчни стойности за диаметъра и дължините на тръбите. Точните размери се получават опитно - на дино-стенд.
                    Е, това е в общи линии.

                    П.П.
                    - сега, като прочетох написаното, толкова объркано съм го обяснил, че даже и аз не мога да си го разбера . Надявам се все пак да съм бил полезен с нещо

                    П.П.П.
                    Цитирам точно книгата:
                    "Modern engine tuning" на A.Graham Bell; изд. Haynes Publishing
                    Chapter 6 - "The exhaust", page 72
                    Last edited by Z:)m; d.m.y г., 16:14.
                    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                    Comment


                    • #40
                      http://www.volkspage.net/technik/man...gineTuning.pdf
                      http://www.volkspage.net/technik/04/maximum_boost.pdf
                      http://www.volkspage.net/technik/
                      http://torrents.ru/forum/viewforum.php?f=1976

                      няколко ценни линка за теглене на култови заглавия
                      Last edited by nesh; d.m.y г., 00:39.
                      NESH
                      156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                        Е браво страхотни заглавия само мога да добавя
                        http://www.ladaclub-bg.com/literatur...in-cam-engines
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment

                        Working...
                        X