а я сега разкажете на простолюдието за това какво променят едни такива колектори от фабричните и как се правят и дължината за всеки цилиндър май трябва да отговаря на някакви изисквания - та споделете малко такова инфо!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Изпускателни колектори
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от MainaCore Покажи съобщениеКутуманов и Добри работят заедно, а Добри прави колекторитеVolvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщениеMADE IN ORLANDOVTZI
мдааа винаги съм казвал че драго е бог на металите особенно като едно време ми постави накрайника на гърнето за 45 минути - то припилва то мери 300 пъти , жалко само че вече не работи на народни цениFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеТака е бате,хората са казали-хубавите неща струват скъпо
както се казва репутацията върви с цената , едно е да правиш порше едно е алфа)
И все пак за мене си остава бог на металите , но аз съм неплатежоспособен за негоVolvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
охохо това последното ми хареса аз съм неплатежоспособен...то с тя криза май всичките сме такива
alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеа я сега разкажете на простолюдието за това какво променят едни такива колектори от фабричните и как се правят и дължината за всеки цилиндър май трябва да отговаря на някакви изисквания - та споделете малко такова инфо!156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеХайде бе хората дето знаят да разкажат малко как що се скатават няма да им изядем хляба.
но за турбинните автомобили позволява да сложиш друга турбина с друг фланец на друго място .....
щото оригиналните колектори на всяка кола са за стандартна турбина и ако искаш друга(по голяма) тя обикновенно не пасва на фланецаVolvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
изпускателната генерация е някаква "бяла"магия" като гледам серийте "тайният живот на F1" по Дискавъри....там обясниха че оборотите на постигане на максималната тяга определят масата и дължината на изходящата генерация, а момента на влизане в резонанс определя оборотите на макс конете. Другото е че 4-2-1 е подходящо за ежедневни коли защито дава тяга в ниски-средни-високи обороти, но е компромис във високите и дори леко "вреди"...докато 4-1 е за коли с подчертано използване на средни-високи обороти и много по-добре отразява "динамиката" на всеки един цилиндър .....ако колата е 6-цилиндрова там най-добро решение е 4-2-2 с много добри характеристики за ежедневни и race автомобили.....но това сигурно е много малка част от "бялата магия"
NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
Comment
-
Преди време бях мернал нейде из интернет пространството (май беше в "Modern engine tuning", от форума на фиат), някаква статия относно изчисляването на диаметъра и дължините на колекторните тръби. Първо се изчисляваше диаметъра и дължината на първичните тръби (тези, които излизат от главата), после диаметъра и дължината на вторичните тръби и накрая - диаметъра на общата тръба. Всички изчисления са на база диаметъра на клапаните, фазите на отваряне и затваряне на клапаните и в зависимост от това, в кой оборотен диапазон искаме да се получи максималния въртящ момент. Това се прави с цел, подобряване пълненето и изпразването на цилиндрите. Изчисленията се базират на теорията на резонансното пълнене, т.е. - пътя на изходящите газове от всеки цилиндър трябва да е такъв, че трябва да запази скоростта си, докато се отворят клапаните на следващия работен цилиндър и да улови момента, в който се препокриват смукателния и изпускателния клапан (overlap). Така, инерцията на газа създава моментен вакуум, който по обратния път на тръбите стига до горивната камера и смукателния тракт. Лошото е, че формулите ти дават ориентировъчни стойности за диаметъра и дължините на тръбите. Точните размери се получават опитно - на дино-стенд.
Е, това е в общи линии.
П.П.
- сега, като прочетох написаното, толкова объркано съм го обяснил, че даже и аз не мога да си го разбера. Надявам се все пак да съм бил полезен с нещо
П.П.П.
Цитирам точно книгата:
"Modern engine tuning" на A.Graham Bell; изд. Haynes Publishing
Chapter 6 - "The exhaust", page 72Last edited by Z:)m; d.m.y г., 16:14.AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
http://www.volkspage.net/technik/man...gineTuning.pdf
http://www.volkspage.net/technik/04/maximum_boost.pdf
http://www.volkspage.net/technik/
http://torrents.ru/forum/viewforum.php?f=1976
няколко ценни линка за теглене на култови заглавияLast edited by nesh; d.m.y г., 00:39.NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
Comment
-
Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщениеhttp://www.volkspage.net/technik/man...gineTuning.pdf
http://www.volkspage.net/technik/04/maximum_boost.pdf
http://www.volkspage.net/technik/
http://torrents.ru/forum/viewforum.php?f=1976
няколко ценни линка за теглене на култови заглавия
http://www.ladaclub-bg.com/literatur...in-cam-engines156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
Comment