Известие

Collapse
No announcement yet.

ЕГР клапан

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
    Мартиното?...
    Черната 145 жтд от Русе, бе
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #17
      на мен само ми е чудно Как аджиба разбира че е затворен !?
      http://luchi.bg/ Парапети

      Comment


      • #18
        през дебиломера минава повече въздух в режима когато принципно егр-а трябва да е отворен и еку-то го хваща.
        точка

        Comment


        • #19
          Защо да минава повече въздух. Егр-то се свързва преди колектора, след дебиотмера. То ако изгорелите газове минаваха през дебитомера, той щеше да се скапе за един ден.
          FIAT Bravo 1.9 JTD

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от vsd Покажи съобщение
            Защо да минава повече въздух. Егр-то се свързва преди колектора, след дебиотмера. То ако изгорелите газове минаваха през дебитомера, той щеше да се скапе за един ден.
            Би трябвало, когато екуто отваря ерга, през дебитомера да намелее количеството въздух. Затова ако се изтрие грешката, тя се появява някъде след 10 сек.

            Comment


            • #21
              да, част от изгорелите газове влизат обратно в колектора след дебитомера което намалява въздуха минаващ през дебиломера което значи че влиза и по-малко кислород . по тоя начин се намаляват азотните съединения на дизела в определени режими. абе изолирайте го. то има идиоти които карат с трансформаторно масло и всякакви други химии вместо нафта, вие за егр-а се притеснявате.
              точка

              Comment

              Working...
              X