If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Защо да минава повече въздух. Егр-то се свързва преди колектора, след дебиотмера. То ако изгорелите газове минаваха през дебитомера, той щеше да се скапе за един ден.
Защо да минава повече въздух. Егр-то се свързва преди колектора, след дебиотмера. То ако изгорелите газове минаваха през дебитомера, той щеше да се скапе за един ден.
Би трябвало, когато екуто отваря ерга, през дебитомера да намелее количеството въздух. Затова ако се изтрие грешката, тя се появява някъде след 10 сек.
да, част от изгорелите газове влизат обратно в колектора след дебитомера което намалява въздуха минаващ през дебиломера което значи че влиза и по-малко кислород . по тоя начин се намаляват азотните съединения на дизела в определени режими. абе изолирайте го. то има идиоти които карат с трансформаторно масло и всякакви други химии вместо нафта, вие за егр-а се притеснявате.
Comment