Известие

Collapse
No announcement yet.

Генерация - що е то...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    55mm
    Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
    BMW F13 M6
    BMW X6 3.5d
    Mini cooper r56 lci
    Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

    SPRINTAUTO Service

    Comment


    • #77
      55 mm. външен. Сега си на 50.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #78
        Не е кой знае какво, но за сега толкоз (сиромашки тунинг каде беше писал един колега) :

        На място :

        http://www.youtube.com/watch?v=QEY20gpXpjw

        И с леко газчица :

        http://www.youtube.com/watch?v=dgncYnbfFkM
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          55 mm. външен. Сега си на 50.
          Че сега не е на 50 е ясно ма как изчисли че на 55 външен трябва да е ?
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #80
            До колкото знам съм на 50, не ли по добре на 60мм външно да я направя или? Целта ми е като цяло да я отпуша и да падне малко разхода, се пак ми е секидневка. Иска ми се и да не е много шумна. Но явно две дини под една мишница няма как да стане.
            145sigpic Quadrifoglio Verde-00'
            http://www.youtube.com/watch?v=7VJBJIC7KXE&NR=1

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              Не е кой знае какво, но за сега толкоз (сиромашки тунинг каде беше писал един колега) :

              На място :

              http://www.youtube.com/watch?v=QEY20gpXpjw

              И с леко газчица :

              http://www.youtube.com/watch?v=dgncYnbfFkM

              Много яко звучи браво
              Я кажи сега как си го постигнал
              Alfa Romeo 147 "Selespeed"
              sigpic

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Че сега не е на 50 е ясно ма как изчисли че на 55 външен трябва да е ?
                Ако не е правил нищо по нея оригинално след катализатора е на 50 външен. А повече от 55 не е добре за стоков мотор. Ще загуби в ниските. Не знам кое е толкова ясно, че си и сигурен? С повече от 55 ще се наложи да увива тръбите до средата. И на 55 пак ще се наложи.

                П.С. Отговора ми за 55mm е към sote.
                Last edited by oem; d.m.y г., 00:52.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #83
                  Генерацията си е сложно нещо - особенно за атмосферни мотори Иначе аз на въпроса "Що е то генерация?" ...ако правя съм си отговорил на въпроса ..."Това което Драго ще ми направи ."
                  2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                  CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                  Comment


                  • #84
                    http://www.youtube.com/watch?v=TNoiX9e4XOk

                    ми така ако можеш да я накараш да звучи ще е супер
                    Volvo S80 2.0 T5 180hp
                    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                      http://www.youtube.com/watch?v=TNoiX9e4XOk

                      ми така ако можеш да я накараш да звучи ще е супер
                      Ъъъ тва гърне защо е сложено така??
                      Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                      Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                      BMW 328i

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от sote Покажи съобщение
                        ...не ли по добре на 60мм външно да я направя или? Целта ми е като цяло да я отпуша и да падне малко разхода...
                        Целта на широката (и права) тръба е да осигури по-бързо излизане на изгорелите газове, които се движат по-бързо при по-висока температура (както казваш да "отпуши" мотора). Когато тръбата е прекалено широка обаче (както искаш да я направиш), има обратния ефект, тъй като мотора ти не може да я "напълни" и газовете ще започнат да истиват още докато са вътре в нея, което ще намали скоростта с която излизат навън, демек така по-скоро ще я "запушиш" вместо да я "отпушиш"... 60мм и нагоре са за коли с охльови на колекторите.
                        По-знаещите, които пишат в темата могат да ме поправят ако бъркам

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                          Целта на широката (и права) тръба е да осигури по-бързо излизане на изгорелите газове, които се движат по-бързо при по-висока температура (както казваш да "отпуши" мотора). Когато тръбата е прекалено широка обаче (както искаш да я направиш), има обратния ефект, тъй като мотора ти не може да я "напълни" и газовете ще започнат да истиват още докато са вътре в нея, което ще намали скоростта с която излизат навън, демек така по-скоро ще я "запушиш" вместо да я "отпушиш"... 60мм и нагоре са за коли с охльови на колекторите.
                          По-знаещите, които пишат в темата могат да ме поправят ако бъркам
                          В неговия случай ако е малко пипната колата трябва да си е добре 60мм. При 6-цилиндровите атмосферки със същия обем, например M52B20 даже 63мм си слагат хората. Иначе за стоково QV 55мм сигурно ще си е добре.
                          Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                          Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                          BMW 328i

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
                            В неговия случай ако е малко пипната колата трябва да си е добре 60мм. При 6-цилиндровите атмосферки със същия обем, например M52B20 даже 63мм си слагат хората. Иначе за стоково QV 55мм сигурно ще си е добре.
                            Какво значи малко пипнато? Пипнато за да иска генерация на 60 то това ще са спортните валове и интейка. След като той няма такива подобрения с Ф60 ще отслаби ниските обороти.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Какво значи малко пипнато? Пипнато за да иска генерация на 60 то това ще са спортните валове и интейка. След като той няма такива подобрения с Ф60 ще отслаби ниските обороти.
                              Е аз кво казах
                              Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                              Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                              BMW 328i

                              Comment


                              • #90
                                Новото ми Ремусче след като минах на 55 мисля че добре се получи http://vbox7.com/play:42686370
                                Fiat Punto 1.4GT 1996
                                Hyundai Tucson 2.0 2007
                                Renault Clio 1.5 2019

                                Comment

                                Working...
                                X