Известие

Collapse
No announcement yet.

Генерация - що е то...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
    Новото ми Ремусче след като минах на 55 мисля че добре се получи http://vbox7.com/play:42686370
    Цяла генерация ли е или само крайно гърне?
    Отделно от това, промяна във вървеж, развъртане на колата?
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
      Цяла генерация ли е или само крайно гърне?
      Отделно от това, промяна във вървеж, развъртане на колата?
      От меката връзка назад е попреработена генерацийката, като е сложен искроуловител, на 55мм назад има оргинална тръба от 2,4JTD и след неуспешния опит с гърнето от 2,4(повечето от колегите го чуха минахме на оргинален Ремус за 156. Мисля че сега постигнах желания от мен ефект а т.е. тиха генерация с спортен звук.
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • #93
        и аз съм решил да сменям генерацията...
        Last edited by bobi_kz; d.m.y г., 16:48.
        -------------------------------
        ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
        ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

        Comment


        • #94
          Аз съм с резонатор на мястото на катализатора и крайно спортно гърне и колата никак не е тиха... Но разлика във вървежа имаше доста прилична. Тръбата ми е 55мм външен диаметър. Звука е този: http://www.youtube.com/watch?v=RMZINcgRLA8
          Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
          Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
          BMW 328i

          Comment


          • #95
            добър звук
            Last edited by bobi_kz; d.m.y г., 16:42.
            -------------------------------
            ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
            ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

            Comment


            • #96
              вчера барнах малко и моята генерация така вместо катализатор имам тръба (овита с азбестова лента за да се изолира малко шума) след нея съм оставил 2те гърнета от оригиналната генерация и накрая махнах крайното гърне понеже си беше отишло и сложих тръба на 50мм ще кача и клип тези дни... звук има вървежа е малко по добре но това е само временен вариант...
              -------------------------------
              ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
              ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

              Comment


              • #97
                Мда, какъв кеф щеше да е ако термо летните или азбестовите такива изолираха шума.......щях да ходя яко увит, но уви.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #98
                  в интерес на истината изолират ама минимално...http://www.facebook.com/photo.php?v=...type=2&theater това е клипа а това е за тези които немогат да гледат клипа във фейсбук http://vbox7.com/play:ecb3fc3ace
                  Last edited by bobi_kz; d.m.y г., 19:45.
                  -------------------------------
                  ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                  ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от bobi_kz Покажи съобщение
                    в интерес на истината изолират ама минимално... http://www.facebook.com/photo.php?v=...type=2&theater това е клипа
                    Конете не пеят, а цвилят

                    Comment


                    • ще поправя колега качеството е малко лошо защото е снимано с телефон
                      -------------------------------
                      ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                      ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                      Comment


                      • съжалявам че вдигам стара тема ама искам да попитам знаещите значи става въпрос за атмосфер 2.0 ка колата беше само по права тръба с крайно гърне на ф60 .. резултата беше че стана адски шумна и одаря ли прекъсвач почва да излиза огън от крайното гърне .. след което веднага се сложи резонатор на Ф60 ми пооправи се работата съвсем малко с шума и вече нямаше огън .. та въпроса ми е има ли някакъв начин да се направи генерация за тая кола на 60 мм ОБАче да утихне доста е не да е като сток ама поне да не ме спират от движение че големи проблеми с тия куки ??? Питам и за гърнетата с тапи ако сложа 1 такава тапа ще утихне ли поне като искам да я карам нормално ? Представям си го така .. с 2 резонанса на 60 мм другото права тръба + крайно гърне с тапа .. с 2 резонатора ще утихне ли или ефекта няма да много положителен ... Сега съм със стоково средно гърне (това най голямото по обем) което мисля че е на 50 мм и тръбата ми е стоковата и със крайно гърне на 60 мм и нещата поотихнаха ама пък ефекта във високите се изгуби почти нацяло .. Може ли атмосферка с тиха генерация или не тва ми в въпроса
                        alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                        Fiat punto GT in progress ~200hp

                        Comment


                        • В средата някакъв по-дълъг и голям резонатор и би трябвало да утихне, но вече от към перформънс ще е по-зле... МИсля, че няма начин хем да е много "освободена" генерацията, хем колата да е тиха...
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • С резонатор никога не утихват нещата. Трябва си средно гърне с камера. Може проходно да е, но да има камера.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • значи да се намери средно гърне на 60 мм ? и ще утихне викаш .. предполагам има доста коли с такива гърнета ама нз как ще се приспособят към алфичката че мястото е ограничено все пак .. а тва ще да е голямо по обем
                              alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                              Fiat punto GT in progress ~200hp

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
                                значи да се намери средно гърне на 60 мм ? и ще утихне викаш .. предполагам има доста коли с такива гърнета ама нз как ще се приспособят към алфичката че мястото е ограничено все пак .. а тва ще да е голямо по обем
                                Елипсовидно, късо... не е нужно да е голямо.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X