Генерацията е така изчислена, че да играе важна роля в засмукването на чиста смес гориво/въздух. Цяла наука си е и всяко едно преправяне изисква последваща настройка на софтуера. Както си отпушил системата сега скороста на газовете се е променила в различните диапазони от там и засмукването.
Генерацията е така изчислена, че всяка пулсация от изгорели газове да засмуква следващата. Не трябва да се припокриват (да има голям бекпрешър) или да остава промеждутък между тях (прекалено бързо изчистване).
Правилно си забелязал, че от началото е по-широка. С цел да се запази максимално налягането в изпускателната система, защото за да имаме скорост и газовете да излизат в изпускателната система трябва да имаме налягане над атмосферното. По-ниското налягане привлича по-високото.
Сега ти си намалил драстично това налягане в ниските от там и загуба на скорост на газовете както и нарушено засмукване на чиста смес. За сметка на високите обороти обаче където е обратното. Трябва да се погрижиш това да бъде компенсирано. Има начини за това.
Генерацията е така изчислена, че всяка пулсация от изгорели газове да засмуква следващата. Не трябва да се припокриват (да има голям бекпрешър) или да остава промеждутък между тях (прекалено бързо изчистване).
Правилно си забелязал, че от началото е по-широка. С цел да се запази максимално налягането в изпускателната система, защото за да имаме скорост и газовете да излизат в изпускателната система трябва да имаме налягане над атмосферното. По-ниското налягане привлича по-високото.
Сега ти си намалил драстично това налягане в ниските от там и загуба на скорост на газовете както и нарушено засмукване на чиста смес. За сметка на високите обороти обаче където е обратното. Трябва да се погрижиш това да бъде компенсирано. Има начини за това.

Comment