Известие

Collapse
No announcement yet.

Генерация - що е то...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    колега, легни под колата с една линийка и поогледай и сам ще разбереш че за малко пари по-добро от стоковото няма да получиш.
    точка

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      колега, легни под колата с една линийка и поогледай и сам ще разбереш че за малко пари по-добро от стоковото няма да получиш.

      Браво,4аках просто някой да го каже!Особено за колектори(това което най-трудно се прави,вси4ки на него ска4ат)аз просто съм наливал бая пари на вятъра....а на твинспарковете са си много добри колекторите,и незнам що да се барат(макар и аз да съм се занимавал с глупости!)
      GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        колега, легни под колата с една линийка и поогледай и сам ще разбереш че за малко пари по-добро от стоковото няма да получиш.
        Вобще не съм съгласен че, за малко пари нямало да получа по добро от сток при положение че, инструментите и материалите са ми на лице. Не знам колко пъти тря да го напиша тва ама мен ми е пределно ясно че, няма да стане по добре или като това дето го има в магазина. По вашата логика тука 90% от къстъм меид нещата правени в форума не е трябвало да се случат щото е по добре да идеш да си го купиш.
        С пари всеки може! Апък и ако успееш да си го направиш и накрая видиш че, има резултат усещането е супер.

        Колкото до колекторите съм апсолютно съгласен че, са си добре то се вижда и е логично въпреки че, не съм някаф "майстор".

        Предлагам, ако е възможно де, тука да се изказват хора който са правили подобно нещо а не такива който са си мислили и са зае*али щот е по добре от магазина...!?

        П.С. към колегата колев: Под колата съм лягал да или по точно съм стоял прав и така като гледам отдоло мисля че, няма невъзможни неща! (И да помоля само без засяганки и такива глупости не сме деца
        Алфа Ромео 145 1.6i 16v TS

        Comment


        • #34
          ами колега, ти се засягаш. като си стоял прав под колата сигурно си си премерил какъв диаметър ти е генерацията и от какъв материал е. в изпускателната система точно колектора е най-важното /и най-скъпо за правене/ нещо и ако него не смениш другото е безсмислена занимавка. от двете гърнета накрая най-много да качиш 2-3 коня с цената на голямо бръмчене в стил голф.
          да не ти развалям лафа, ама ако мислеше да правиш нещо, до сега да си изровил нета да видиш как се прави и да си свалил генерацията.
          точка

          Comment


          • #35
            Аз не мога да разбера защо продължаваш да се исказваш след като нямаш намерение да помагаш. И от каде знаеш че, не съм се ровил в нета? Както и да е на мен ми беше някой ако е слагал нещо къстъм на алфа 145 1.6 16в да сподели как го е направил и какъв е бил резултата явно няма такива хора тука.
            Алфа Ромео 145 1.6i 16v TS

            Comment


            • #36
              Наи доброто което можеш да направиш е на мястото на катализатора да сложиш резонатор от там нататак следва права траба нераждавеика обаче трябва да си измериш ф-то на сегашните траби.Обаче имаи предвид че ште бадеш все едно си на рали.Аз сам то4но така както ти го написах и има разлика вав варвенето.
              Alfa Romeo 156 1.9 JTDm sportwagon

              Comment


              • #37
                ми що пък да не пиша като ме кефи. още в началото ти казах че генерацията ти след колектора е на ф58 ама като ти е твърда главата ходи я сменяй с водопроводни части.да ти кажа и че ако не се ползва алуминизирана тенекия или неръждавейка с качествени заварки, цялото нещо ще прогние за по-малко от година и то отвътре навън
                точка

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  ми що пък да не пиша като ме кефи. още в началото ти казах че генерацията ти след колектора е на ф58 ама като ти е твърда главата ходи я сменяй с водопроводни части.да ти кажа и че ако не се ползва алуминизирана тенекия или неръждавейка с качествени заварки, цялото нещо ще прогние за по-малко от година и то отвътре навън
                  Колега виж сега аз не знам ти за каква кола говориш може твоята да е на Ф58 ама при мен не е така 1-во. И 2-ро за качеството на заварките и материалите ми е пределно ясно че, трябва да са добре.
                  Алфа Ромео 145 1.6i 16v TS

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    ми що пък да не пиша като ме кефи. още в началото ти казах че генерацията ти след колектора е на ф58 ама като ти е твърда главата ходи я сменяй с водопроводни части.да ти кажа и че ако не се ползва алуминизирана тенекия или неръждавейка с качествени заварки, цялото нещо ще прогние за по-малко от година и то отвътре навън
                    Колега недей да си мислиш че щом ти не можеш да намериш качествени материали със сертификат и заварчик който заваря на 100% гама контрол (ако случайно си имащ представа какво е) то тези които са решили евентуално да прявят нещо нямат тези възможности.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #40
                      emko, измери моля те диаметъра на твоите тръби.

                      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                      Колега недей да си мислиш че щом ти не можеш да намериш качествени материали със сертификат и заварчик който заваря на 100% гама контрол (ако случайно си имащ представа какво е) то тези които са решили евентуално да прявят нещо нямат тези възможности.
                      колега,това във връзка с какво го казваш. нито съм тръгнал тръби да търся,нито да ги заварявам
                      точка

                      Comment


                      • #41
                        Я измерете фи-то на една бутилка Загорка, обхванете я и ако вади добър вкус....значи става!!
                        sigpic
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
                        Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
                        Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                          emko, измери моля те диаметъра на твоите тръби.


                          колега,това във връзка с какво го казваш. нито съм тръгнал тръби да търся,нито да ги заварявам
                          Брато мойте тръби са Ф45 като преди катализатора са на Ф58 <- (edit) и после до вървят само на Ф45 говорим за алфа ромео 145 1.6 16v 120кс 98 г.
                          Last edited by emko; d.m.y г., 18:40.
                          Алфа Ромео 145 1.6i 16v TS

                          Comment


                          • #43
                            http://www.as-sl.com/catalogo/ficha....0&ma=1&md=2368
                            точка

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                              Благодаря за пояснението колега. Сега и аз да дам един линк http://www.opelclub-bg.com/forum/ind...pic=47535&st=0 "ремус" в домашни условия.
                              Алфа Ромео 145 1.6i 16v TS

                              Comment


                              • #45
                                Изкопвам темата, защото се отнася точно за генерация на 1.6TS. Днес сложих генерация от колектора до края почти права тръба на 55мм, огъвана, само където е необходимо. На мястото на катализатора има резонатор, а накрая спортно гърне. Резултата е, че колата се развърта чуствително по-леко, върви много добре. Проблема е, че звука е ужасно силен, като имам чуството, че в купето се чува 2 пъти по-силно отколкото отвън. Дори леко натисната газта на 1500 оборота произвежда много силен звук. Ясно е, че ще трябва да сложа още поне един резонатор или пура за да утихне, но не знам какво точно да избера, и къде да бъде сложено - по-към края на мястото на триъгълното, или някъде до другото? Споделете моля кое би било по-правилно.
                                Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                                Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                                BMW 328i

                                Comment

                                Working...
                                X