Известие

Collapse
No announcement yet.

145 AIR FILTER

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    няма да коментирам само ще те питам имаш ли на алфата си конус?отговори ми честно и повече няма да пиша по тая темаPacheV когато си свободен пиши ми на сакипа за да се разберем нещо и да видиш как стои конуса на моита кола лека вечер на всички
    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

    Comment


    • #17
      и за да бъда по конкретен по темата на колегата току що се разрових и намерих снимка която ще е полезна за колегата PacheV
      Attached Files
      АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

      Comment


      • #18
        Нв нямам но сме правили експеримента на едно купе ! и разликата си я имаше и то усезаемо !!!
        ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
        Nissan Qashqai 2,0 140hp
        Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
        ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

        Comment


        • #19
          Колко е размера/ФИ/ на тръбата от страната на маншона?
          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


          Renault Megane II Grand Tour-2004г

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
            и за да бъда по конкретен по темата на колегата току що се разрових и намерих снимка която ще е полезна за колегата PacheV
            Приятел струва ми се ,че няма голям избор за набавяне на въздух твоя филтър.А и аз знам,че резонаторната кутия се маха .
            ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


            Renault Megane II Grand Tour-2004г

            Comment


            • #21
              Не ве не му обяснявай ся секи си има опит и манталитед... кой как ще го прави си е негов проблем !
              ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
              Nissan Qashqai 2,0 140hp
              Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
              ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Balagan Покажи съобщение
                Не ве не му обяснявай ся секи си има опит и манталитед... кой как ще го прави си е негов проблем !
                Колко е фито на тръбата при 145 бре хора?
                ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                Renault Megane II Grand Tour-2004г

                Comment


                • #23
                  Мисля, че беше 70мм
                  sigpicex
                  147Q2
                  300bhp/606nm
                  Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                    и за да бъда по конкретен по темата на колегата току що се разрових и намерих снимка която ще е полезна за колегата PacheV

                    Аз бих изхвърлил резонаторната кутия и от горе до рога някаква изолация дали ще е от метални ламаринки и от горе нещо или поликарбонат няма значение. Всичката тая врътка със спортния филтър ако дърпа топъл въздух от някъде, се губи.
                    sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Balagan Покажи съобщение
                      Не ве не му обяснявай ся секи си има опит и манталитед... кой как ще го прави си е негов проблем !
                      правилно да не ми обяснява а ти като никога не си ползвал подобно нещо по добре не даваи акъли на другите за мен беше достатъчно че ми отговори по горе на зададения от мен въпросPachev обади се през седмицата да пием по бира скаипа ми го има във подписа отдолу
                      Last edited by BillyBoy`; d.m.y г., 19:26.
                      АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                        Аз бих изхвърлил резонаторната кутия и от горе до рога някаква изолация дали ще е от метални ламаринки и от горе нещо или поликарбонат няма значение. Всичката тая врътка със спортния филтър ако дърпа топъл въздух от някъде, се губи.
                        вече го измислих как да стане само че не ми остава време от бачкане
                        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                        Comment


                        • #27
                          Моята и с кутията реже яко,ама 6те пробжам де е махна,да видим как 6те е !!!!!!!!!!!!!
                          sigpic145 Qv

                          Comment


                          • #28
                            Добре де, като се махне кутията, филтъра не стои ли точно над подкалника?
                            На 155 16в съм сигурен, че е така.
                            Ако и при 145/6 е така , то според мен най-голямата глупост е да се маха кутията. Филтъра ще трябва да се пере всяка неделя.
                            Като се наблъска с кал и прах тоя филтър става толкова спортееен
                            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                            www.ClassicCar-bg.com

                            Comment


                            • #29
                              Ех Били Били изпокара се с половината народ майна не мога да си обясня...нещо искаш да докажеш или се правиш на интересен !
                              ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
                              Nissan Qashqai 2,0 140hp
                              Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
                              ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

                              Comment


                              • #30
                                Момчета. Сложете си по един панелен филтър K&N в оригиналната кутия и не се зниамвайте с глупости. Вижте при Нено има и ги дава на добри цени. Като искате звук махнете резонаторната кутия изведете една тръба само до от пред да смуче въздух и ще си спестите ядове. Конуса се цапа сравнително бързо, площа му е по-малка от на панелния и за нетунингован автомобил може стане дори по лошо. Конуса ще го перете по-често, аи гледам близо до дебитомера го слагате, а това не е хубаво. Колкото по-далеч е по-добре. Маслото от филтъра се засмуква и полепва по дебитомера. И финниа прах респективно по него. И дебитомера за 1 година и трябва и него да чистите ако имате късмета да е само за чистене, а не за боклука.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X