If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
няма да коментирам само ще те питам имаш ли на алфата си конус?отговори ми честно и повече няма да пиша по тая темаPacheV когато си свободен пиши ми на сакипа за да се разберем нещо и да видиш как стои конуса на моита кола лека вечер на всички
и за да бъда по конкретен по темата на колегата току що се разрових и намерих снимка която ще е полезна за колегата PacheV
Аз бих изхвърлил резонаторната кутия и от горе до рога някаква изолация дали ще е от метални ламаринки и от горе нещо или поликарбонат няма значение. Всичката тая врътка със спортния филтър ако дърпа топъл въздух от някъде, се губи.
sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD
Не ве не му обяснявай ся секи си има опит и манталитед... кой как ще го прави си е негов проблем !
правилно да не ми обяснява а ти като никога не си ползвал подобно нещо по добре не даваи акъли на другите за мен беше достатъчно че ми отговори по горе на зададения от мен въпросPachev обади се през седмицата да пием по бира скаипа ми го има във подписа отдолу
Аз бих изхвърлил резонаторната кутия и от горе до рога някаква изолация дали ще е от метални ламаринки и от горе нещо или поликарбонат няма значение. Всичката тая врътка със спортния филтър ако дърпа топъл въздух от някъде, се губи.
вече го измислих как да стане само че не ми остава време от бачкане
Добре де, като се махне кутията, филтъра не стои ли точно над подкалника?
На 155 16в съм сигурен, че е така.
Ако и при 145/6 е така , то според мен най-голямата глупост е да се маха кутията. Филтъра ще трябва да се пере всяка неделя.
Като се наблъска с кал и прах тоя филтър става толкова спортееен
Момчета. Сложете си по един панелен филтър K&N в оригиналната кутия и не се зниамвайте с глупости. Вижте при Нено има и ги дава на добри цени. Като искате звук махнете резонаторната кутия изведете една тръба само до от пред да смуче въздух и ще си спестите ядове. Конуса се цапа сравнително бързо, площа му е по-малка от на панелния и за нетунингован автомобил може стане дори по лошо. Конуса ще го перете по-често, аи гледам близо до дебитомера го слагате, а това не е хубаво. Колкото по-далеч е по-добре. Маслото от филтъра се засмуква и полепва по дебитомера. И финниа прах респективно по него. И дебитомера за 1 година и трябва и него да чистите ако имате късмета да е само за чистене, а не за боклука.
Comment