Известие

Collapse
No announcement yet.

В какви обороти?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Zumer Покажи съобщение
    А на старта на какви обороти тръгвате?И първа предавка има ли смисъл да я вкарвам в лютеницата?
    Не. Според зависи на всяка кола, но е добре да е около оборотите на максимален въртящ момент ... това теорията, практиката е друго яче.
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

    Comment


    • #17
      Значи 3500-4000 к оборота става старта !

      Comment


      • #18
        Ок значи качвам до 3-4 к оборотомера пускам съединител...пили гуми и до 6 хиляди оборота на първа.После сменям до 7000 на втора,трета и така...Ще направя тестове като ми излезе зверчето от бокса

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Zumer Покажи съобщение
          Ок значи качвам до 3-4 к оборотомера пускам съединител...пили гуми и до 6 хиляди оборота на първа.После сменям до 7000 на втора,трета и така...Ще направя тестове като ми излезе зверчето от бокса
          Ако пилиш гуми не е в твоя полза.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Zumer Покажи съобщение
            Ок значи качвам до 3-4 к оборотомера пускам съединител...пили гуми и до 6 хиляди оборота на първа.После сменям до 7000 на втора,трета и така...Ще направя тестове като ми излезе зверчето от бокса
            Колегата от предния пост е прав. Пиленето на гуми въобще не е в твоя полза
            Alfa 156 1,6 TS ex
            Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
            Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

            Comment


            • #21
              Еми нз колеги мойта постоянно пили гуми на 1-ва...Трябва грам газ да не и подам за да не ги изпили...Може да е щот все още съм с зимните гуми....Пили гуми пък дебитометърът беше скапан...Сега като излезе от бокса с новия дебитометър нз вече асвалт ще хвърля сигорно

              Comment


              • #22
                Зимните гуми лятото много се чуват, имай го на в предвид.
                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                  Зимните гуми лятото много се чуват, имай го на в предвид.
                  Най-бързо се тръгва на 3000 оборота с по плавно отпускане на съединителя (задържане докато тръгне и после пускане до край). Тествано!
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Най-бързо се тръгва на 3000 оборота с по плавно отпускане на съединителя (задържане докато тръгне и после пускане до край). Тествано!
                    Гледай да не те тества някой с 5000об. Моето мнение е, че на 3000об мотора не може да зацепи какво става - газ ли ще му дават или ще го гасят
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Zumer Покажи съобщение
                      Еми нз колеги мойта постоянно пили гуми на 1-ва...Трябва грам газ да не и подам за да не ги изпили...Може да е щот все още съм с зимните гуми....Пили гуми пък дебитометърът беше скапан...Сега като излезе от бокса с новия дебитометър нз вече асвалт ще хвърля сигорно
                      Колега какво се чудиш изобщо давай тръгвай на 2ра , даже направо на 3та и изобщо няма ти се налага да сменяш предавки. Шегата на страна и аз мисля като колегата оем, че така както го е казал е най-бързо , защото не печелиш изобщо от това колата да ти пили гуми... а пуснеш ли го бързо съединителят отиде коня у ряката
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Zumer Покажи съобщение
                        Еми нз колеги мойта постоянно пили гуми на 1-ва...Трябва грам газ да не и подам за да не ги изпили...Може да е щот все още съм с зимните гуми....Пили гуми пък дебитометърът беше скапан...Сега като излезе от бокса с новия дебитометър нз вече асвалт ще хвърля сигорно
                        Дебитомера не ти е виновен за въртенето на гуми. Както вече ти казаха тренирай къде е оптималното положение на съединителя. Със сигурност ти се е случвало по светофарите като се опитваш да тръгнеш рязко да задържиш леко съединителя без да искаш и после като го отпуснеш целия да усетиш как яко дърпа. Не знам дали ме разбра, но пък и не се сещам как да ти дам пример, но ако се сещаш за какво говоря то значи точно това трябва да търсиш и да се научиш да го правиш не без да искаш ами нарочно
                        The greatest of all scientific hobbies!

                        Comment


                        • #27
                          аз очаквам мнението на Нено все пак мисля че тои има наи много опит от всички тук
                          АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                            Колега какво се чудиш изобщо давай тръгвай на 2ра , даже направо на 3та и изобщо няма ти се налага да сменяш предавки. Шегата на страна и аз мисля като колегата оем, че така както го е казал е най-бързо , защото не печелиш изобщо от това колата да ти пили гуми... а пуснеш ли го бързо съединителят отиде коня у ряката
                            Не теб ти е смешно но поинтересувай се JTD-та с агресивни чипове и много въртящ момент на коя предавка тръгват. Тръгват на втора защото първата само ги бави.
                            А за тръгването оборотите трябва да са такива че след зацепването и задържането на полусъединител оборотите да се набият в най големия въртящ момент даже е добре да са малко повече, НО тук всичко зависи и от състоянието на гумите съединителя перфорнамсса на двигателя и т.н. а за смяната на първата е добре да е във високи обороти защото ако се включи по рано ще се развърти по трудно колата. Примерно за 1,6 1,8 2,0 с чип е добре да се превключи около 7200-7300
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #29
                              На Италфеста сменях на 6200-6500, и преди финала вкарвах четвърта скорост, времето ми първия път беше 16,13 а втория 16,11.
                              sigpicex
                              147Q2
                              300bhp/606nm
                              Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                              Comment


                              • #30
                                мога ви кажа за 146 боксер 1,6 8V с гуми 195/55/15
                                1 старт на 5500
                                2-ра на 7100 абе да мине леко стрелката след 7000
                                3-та пак малко след 7000
                                4-та нинам досега на драпки не съм я ръгал
                                5-та виж ко пише за 4-та

                                ако съм с вкл.реголатор и превключвам на 6400 съшатата кола ме издухва на 1,2,3
                                Опел Кадет GSI
                                166 2,4 JTD
                                ако мислиш че е здрава дай та тествам

                                Comment

                                Working...
                                X